כל מה שמעניין הורים אצלכם במייל! הטבות, מבצעים, פרסים, כתבות ועוד המון דברים טובים | רשמו אותי עכשיו

איזה טיפוס אתם? הכירו את ההורים בגן השעשועים

גן השעשועים מהווה מיקרוקוסמוס של החברה הישראלית. אמנם הגינה היא הממלכה של הילדים, אבל מה אפשר ללמוד על ההורים שלהם בזמן שהם מנדנדים את הנדנדה?
מי בא לאמא? (צילום: שאטרסטוק)

כולנו מגיעים לשם מדי פעם, עומדים בתור לנדנדה, ומוודאים שאף אחד לא דוחף את הילד שלנו על המגלשה. אם נוריד לרגע את המבט מהילד ונביט סביב, נגלה מיהם באמת ההורים של השכונה.

אלו הטיפוסים הכי מוכרים בגן השעשועים:

האמא המתוקתקת

היא מגיעה ישר מהעבודה עם נעלי עקב וחצאית מיני בלי כתמים. קוראת לילד שלה my love, ומנדנדת אותו על הנדנדה עם חיוך מרוצה על הפנים. גם אם היא עייפה, לא רואים את זה עליה, ואפילו האיפור שלה נראה רענן. לא במקרה היא מצליחה לעורר טינה בקרב כל שאר האמהות.

זו שיודעת הכול

תמיד תמצאו סביבה מלא אמהות אחרות. היא חברה של כולן ומכירה את החיים האישיים שלהן היטב. אין לה שום בעיה להעיר לכל ילד בגינה כי כל ילדי השכונה הם כמו ילדים שלה. אם אתם מתלבטים לגבי הגן, מחפשים חנות ירקות איכותית, או סתם צריכים מגבון – היא הכתובת לכל שאלה ובעיה.

האבא המגניב

הוא מגיע לגן השעשועים עם כדור ומיד ממגנט אליו את כל הילדים ואת המבטים של כל האמהות. הוא מארגן משחק כדורגל ומצחיק את הילדים. לבן שלו הוא קורא גבר, אבל עיניו מצטעפות כשהבת שלו מבקשת שינדנד אותה בנדנדה, והוא מיד זונח את הכדור ואת הגבר, ורץ אליה.

האבא הנבוך

להבדיל מהאבא המגניב, הוא תמיד נראה עייף ומרוט ומבלה שעות ארוכות ליד הנדנדה עם הילד. כשהילד הולך למגלשה, הוא הולך אחריו ומשתדל להימנע מקשר עין עם ההורים האחרים. הוא רק מחכה לרגע שהילד שלו יבקש ארטיק, כדי שיוכל להימלט מאימת הגינה.

אמא שאנטי

היא מגיעה לגן עם ארבעה ילדים וטרנינג, ומיד מתיישבת על הספסל. כשאחד הילדים שלה פונה אליה, היא שולחת אותו לאחים שלו. נראה לכם כאילו היא עושה מדיטציה, אבל האמת שהיא פשוט מנסה לחטוף כמה דקות של תנומה.

הסבתא

היא מטפלת בנכדים שלה במסירות ואהבה, וניכר עליה שהיא נהנית מאוד. היא עוזרת לילדים לטפס בסולם של המגלשה – גם כשהם כבר בני חמש, וקולפת להם את התפוח בעזרת סכין. העיניים שלה כל הזמן עוקבות אחרי הנכדים, וכשנדמה לה שמישהו מהם עלול ליפול, היא מזנקת כמו לביאה להצילו. לא תמיד הילדים מבינים למה היא תפסה אותם באוויר כשהם בסך הכול רצו לקפוץ.

האמא המשחדת

היא מגיעה לגינה עם תיק ענק ובו שקיות חטיפים מכל הסוגים. מיד אחרי שהילד גולש פעם אחת במגלשה, היא קוראת לו, פותחת שקית חטיפים ואומרת לו לחלק לכולם. בבת אחת כל הילדים בגינה עוצרים פעילות ומתחילים להתקרב – מי בריצה ומי בביישנות – כדי לזכות בנתח מהשלל. בזמן שהיא מרוצה שהבן שלה הוא במרכז העניינים, היא לא מרגישה איך כל שאר ההורים נועצים בה מבטי שטנה, ומבינים ששוב הפירות שהם חתכו והביאו בקופסה, יישארו מיותמים.

הבליינית

היא מגיעה עם גופיה קצרה שחושפת קעקועים. לפני שהפכה לאמא, הייתה חיית מועדונים, והחיה הזו פורצת גם בגינה, כשהיא שרה את "אבא'לה, בוא ללונה פארק" ורוקדת בשיא ההתלהבות. יש לה צחוק משוחרר ומתגלגל, ואל תופתעו אם תמצאו אותה על המגלשה יחד עם כל הילדים.