כל מה שמעניין הורים אצלכם במייל! הטבות, מבצעים, פרסים, כתבות ועוד המון דברים טובים | רשמו אותי עכשיו

טיפוח בהריון, הגרסה הטבעונית

התזונה משפיעה על הבריאות שלנו. כיום טרנד ה-vegan friendly מגיע גם לתחום הקוסמטיקה עם מוצרים טבעוניים שעושים פלאים לעור הפנים
מהטבע לפנים. אילוסטרציה: shutterstock

טרנד הטבעונות החולש על הקולינריה ומתגבר מיום ליום, שם פעמיו גם לעבר גזרת הטיפוח. ניתן לראות בעולם וגם בישראל יותר ויותר אנשים המאמצים אורח חיים טבעוני כזה או אחר בשל הסגולות והיתרונות האינסופיים של צריכת מזונות מהצומח. יש המקפידים לשתות שייק ירוק מספר פעמים בשבוע או שמוסיפים ירקות ירוקים, עלים וקטניות לתזונה. דבר אחד הוא ברור – לתזונה שלנו ולמוצרים אותם אנו צורכים ישנה השפעה ישירה על הבריאות שלנו וכמובן על נשים בהיריון.

ויחד עם המודעות הגבוהה למה אנו מכניסים לגופנו, בין אם בבליעה או במריחה, אין פלא שהדרישה למוצרים טבעוניים גם בתחום הטיפוח הולכת וגוברת בעולם כולו.

מה מאפיין תכשיר קוסמטי טבעוני?

תכשיר טבעוני לא יכיל רכיבים שמקורם מהחי או תוצר לוואי (byproduct) מהחי, ולכן רכיבים כגון: חלב, דבש, לנולין, שעוות דבורים וצבעים מסויימים לא יהיו חלק מהפורמולה.

VEGAN או CRUELTY FREE? המונח Cruelty free מתייחס לכך שהמוצרים לא נוסו על בעלי חיים. מאחר ומשרד הבריאות הישראלי אוסר על ניסוי בבעלי חיים, כל מוצר בעל רישיון משרד הבריאות יהיה Cruelty Free. לעומת זאת, משמעות המונח Vegan היא שבמוצר אין שימוש ברכיבים שמקורם מהחי באופן ישיר או עקיף.

תכשירים טבעוניים לרוב יהיו בריאים יותר לעור ויגרמו לפחות גירויים ותופעות לוואי, כיוון שהם מותאמים לקהל המחפש מוצרים איכותיים עם מינימום פגיעה בעור.

מהטבע לעור הפנים

לאחרונה השיקה חוה זינגבוים סדרה ירוקה חדשה, GreenLab23, המבוססות על הכח החזק ביותר של הטבע – הכלורופיל, אשר הושג ממיצוי של עשב חיטה במעבדות המחקר והפיתוח של החברה באמצעות טכנולוגיות חדשניות. המשמעות היא, החדרת 23 ויטמינים, מינרלים ויסודות קורט פעילים באופן ממוקד ומדוייק לעומק העור. החדרה המחזקת את העור באופן שלא הכרנו בעבר ומשפרת את מראהו, רמת לחותו ומרקמו באופן דרמטי. העור מקבל זוהר מיוחד ובולט מאוד. בין מוצרי הסדרה תמצאו קרם לחות, סרום, קרם פילינג ועוד.

 

הסדרה הירוקה מבית חוה זינגבוים. צילום: משה עיואן

כדאי לדעת: כל התכשירים מסדרת GreenLab23 הנם ללא SLS, ללא פראבן, ללא מרכיבים מהחי או ממקור פטרוכימי. הסדרה עומדת בסטנדרטים מחמירים וקיבלה תו תקן Vegan Friendly.

מחירים: 233-297 ש"ח תלוי במוצר ובגודלו | ניתן להשיג אצל קוסמטיקאיות/ים מורשות של חוה זינגבוים בלבד

ייעוץ מקצועי: בתאל גרוס זינגבוים, מנהלת חטיבת ההדרכה הבינלאומית מבית חוה זינגבוים