כל מה שמעניין הורים אצלכם במייל! הטבות, מבצעים, פרסים, כתבות ועוד המון דברים טובים | רשמו אותי עכשיו

להתלבש נכון בשליש הראשון

את כבר יודעת שאת בהריון אבל לא ממש בא לך לחלוק עם העולם את החדשות המרגשות. איך להתלבש כדי לשמור עוד קצת בבטן את הסוד שלך?

עם בחילות בוקר או בלעדיהן לא כולן רצות לספר לכל הסביבה שהן בהריון. המון רגשות חדשים עשויים לעלות בתקופה זו ולצד השמחה יש גם חששות וחרדות וההתמודדות עימן קלה יותר כשההיריון אינו גלוי. לכל אישה גזרה אחרת, משקל שונה והעדפות סטייל מגוונות. אז איך להתלבש כדי שלא ישאלו אותך בכל מקום: "את בהריון?!?"

נתחיל דווקא מהדברים שכדאי לך להימנע מהם – אל תעשי שינויי סטיילינג פתאומיים שיעלו חשד שמא את מסתירה משהו, ואל תרוצי לקנות בגדי הריון כדוגמת ג'ינס עם גומי או מותגי הריון מוכרים ששם המותג מרוח עליהם כי זה לגמרי יסגיר אותך.

מצד שני, זה גם לא הזמן להתנסות בנעלי עקב אם את לא רגילה לכך רק כדי לנסות ולשוות לעצמך מראה דקיק יותר כי זה עלול להיות לא בטיחותי עבורך ועבור העובר שלך. סנני מהארון שלך את הפריטים שבוודאות לא תרצי ללבוש בתקופה זו – מכנסיים שלוחצים לך, חולצות צמודות מדי ובדים דקים וסינתטיים שנוטים להיצמד לגוף.

 

להכין את הארון לתקופת ההריון

יש צבעים, גזרות ובדים שבאים לקראתך ועושים את עבודת ההסוואה שמתאימה לתקופה הראשונית של ההריון – פריטים קלאסיים מבדים נוחים שישרתו אותך היטב לכמה שיותר זמן.

  • שחור ושלל צבעים כהים תורמים לטשטוש הבטן.
  • בדים עבים שאינם נצמדים לחלק העליון של הגוף, כמו פשתן וג'ינס, יסייעו להסוואה.
  • מראה שכבות תורם לטשטוש ומחמיא. בחורף זה אולי טבעי יותר אבל גם בקיץ ווסטים ועליוניות ללא שרוול מעל חולצות קצרות יעשו את העבודה בצורה נפלאה.
  • חולצות ושמלות אווריריים בגזרת אוברסייז, שהן ממש באופנה כבר שנים ואין בעיה להשיג אותן בחנויות.
  • חולצה בגזרת בלון, שנצמדת באזור האגן ויוצרת מראה עגול מהחלק העליון שלך תעשה אחלה עבודה בהעלמת בטן קטנטנה.
  • שמלות עם חתך מותן נמוך יחסית מטשטש את החלק שתרצי להסתיר.
  • ז'קטים וכל טופ שנסגר מקדימה יסייעו בטשטוש הבטן ויתרמו למראה מהודק ואופנתי.
  • אקססוריז מגניבים שימשכו את תשומת הלב מאזור הבטן – עגילים גדולים, שרשראות מיוחדות, משקפיים צבעוניים גדולים, תיק צד גדול, או תיק קלאץ' שניתן להניח על אזור הבטן ובכך להסוות אותה.
  • הדפסים בגדלים שונים בדוגמאות של פרחים, נקודות או כל הדפס מושך עין אחר, צבעוניים ודרמטיים
    במיוחד עוזרים לטשטוש בטן.
  • בחלק התחתון – טייצים נוחים שלא ילחצו על הבטן ומכנסי שרוך בגזרה גבוהה שאוספת את הבטן. זה הזמן למי שמעוניינת ואוהבת להדגיש את אזור הרגליים עם שמלות וחצאיות מיני או מכנסיים קצרים כדי להעביר את תשומת הלב לאזור הזה.

חשוב לזכור שבתקופת ההריון הגוף משתנה באופן לא צפוי, אצל כל אחת באופן קצת שונה והכי חשוב שתרגישי נוח עם השינויים. מראה זוהר ואופנתי יכול בהחלט לסייע בכך. יחד עם זה, לא מומלץ לרוץ למסע שופינג מטורף ואחר כך להתבאס מהגילוי שהבגדים שקנית מתאימים רק לחודש חודשיים. השתדלי להתבסס על הארון שלך כל עוד את יכולה ובצעי רכישות מתונות (או תלווי מחברות) של פריטים שישמשו אותן תקופה ארוכה ככל שניתן.

עם שמלה אדומה, חולצת ג'ינס או אוברול שחור ארוך, מה שלא תבחרי, אנחנו מאחלים לך הריון שיקי, קל ומשעמם!

Join Us Banner