כל מה שמעניין הורים אצלכם במייל! הטבות, מבצעים, פרסים, כתבות ועוד המון דברים טובים | רשמו אותי עכשיו

כשאמא הולכת לישון

זמן איכות של האבא הטרי עם הניובורן מורכב מרגעים מקסימים שתורמים לקשר ביניהם. הנה הצעות לפעילויות משותפות

 

הזמן שאבא מבלה עם התינוק הקטן שלו הוא מתנה יקרה מפז, התורמת רבות לקשר המיוחד ביניהם. דקות איכות אלו מאפשרות חיבור עמוק ומשמעותי ברמה הרגשית. אחד הדברים הטובים ביותר שאבא יכול לעשות עבור תינוקו הוא פשוט "להיות שם" בשבילו. הנוכחות הפיזית והמלאה של אבא תומכת בהתפתחות בריאה של הילד ומעניקה לו ביטחון ויציבות.

ישנן דרכים רבות לבלות זמן איכות יחד. אחת מהן היא יציאה לטיולים ופעילויות בחוץ. טיולים בטבע או בפארק מאפשרים לתינוק לחקור את העולם בצורה מעניינת תוך כדי תנועה. אבא יכול לשאת אותו בנשיאה ולהצביע על דברים שונים, או להניח אותו על שמיכת פיקניק ולהתגלגל איתו.

פעילות משותפת נוספת היא משחקים יחדיו. בין אם זה משחקי קוביות או הצצה משותפת בספר תמונות, המפגש מאפשר אינטראקציה חיובית וחוויה מתגמלת. אבא יכול גם לנגן שירים ולרקוד עם התינוק, מה שיחזק את הקשר הרגשי ביניהם.

זמן איכות עם אבא תורם רבות להתפתחות של ילדים. יש לכך יתרונות ארוכי טווח, כמו עידוד ביטחון עצמי, יכולות חברתיות והצלחה לימודית בעתיד. לכן, אבות, נצלו כל רגע פנוי לחיזוק הקשר עם הניו-בורן שלכם. זו השקעה שתניב תשואה רגשית עצומה עבור שניכם, כי אלה רגעים שלא ישובו.