כל מה שמעניין הורים אצלכם במייל! הטבות, מבצעים, פרסים, כתבות ועוד המון דברים טובים | רשמו אותי עכשיו

המתנה המושלמת לבייבי וליולדת

מהו האירוע החשוב והמרגש ביותר בחיי כל אישה? נכון, הלידה! זהו יום היסטורי בעבור כל המשפחה, תינוק חדש הגיח אל העולם וכולם משתוקקים להעניק לו חום ואהבה בעוד מסע החיפוש אחר המתנה המושלמת מתחיל הרבה לפני הלידה.

כאשר בוחרים מתנה ליולדת, בוחנים אותה מכל הבחינות; את מטרת המתנה, את ערכה הרגשי והשימושי, את תקן האיכות והמקוריות ועוד מגוון רחב של מרכיבים חשובים אשר יעזרו לנו להחליט על בחירת המתנה המושלמת ליולדת ולתינוק שבדרך.

מה הסיכוי שבין כל שפע האפשרויות למתנת לידה אשר קיימות כיום באינטרנט ובחנויות, ניתן למצוא מתנה אחת ויחידה שעונה על כל הדרישות?  מצאנו אחת כזו ואנו נספר אודותיה בהמשך.

הקשר בין מתנה מושלמת לבין היותה שימושית בעבור היולדת

המתנה המושלמת בעיניי היולדת היא מתנה אשר תשמש אותה בחודשים הראשונים לפני ואחרי הלידה. כזו שתקל עליה מפני ביצוע מחקרים, השוואות וחיפוש מתמיד אחר מוצרים ייעודיים ואיכותיים ביותר לטיפוח עורה לפני ואחרי הלידה, סוגי ביגוד ואביזרי עזר והאכלה לתינוק, כגון: בקבוק, מוצץ, מגבונים ועוד.

זו צריכה להיות מתנה שתיתן מענה לכל שאלותיה של האם הטרייה בנושא פרטי לבוש ראשוני בעבור תינוקה הרך ותחסוך ממנה את ההתלבטות הקשה והרשימה הארוכה בדרך לחנויות בגדי תינוקות שהיא גם כך תרצה לחקור, רק בשלב מאוחר יותר. כזו שתפרוס בפניה את כל מה שרק תינוק בין 0-3 חודשים צריך בחיי היום יום שלו, מעבר לאהבה האימהית וחלב אם. כזו שתפנה לה זמן איכות עם האוצר הקטן שלה, כי כבר דאגו לה להכל במתנה אחת מושלמת ושימושית כאחד.

למה זה חשוב לתינוק?

כאשר מדובר בעולם התינוקות – טיב ואיכות המוצרים מעל הכל!

אין מקום לפשרות וניסויים, מאוד חשוב לרכוש רק מוצרים איכותיים. קרמים, מוצצים, בקבוקים ועזרי האכלה לתינוק בעלי תו תקן של מכון התקנים הישראלי ושל משרד הבריאות.  כמו כן, חשוב לבדוק שהביגוד הראשוני יהיה עשוי מ-100% כותנה, זאת בכדי להבטיח לתינוק מעבר נעים ובטוח ככל הניתן ובכדי למנוע גירויים ופריחות בעורו העדין והרך ולהקל עליו להסתגל לסביבה החדשה שלו מחוץ לרחם האימהי אשר היה לו למקום בטוח ונעים במשך תשעה חודשים ארוכים.

חשוב לשמור על חום גופו של התינוק בחודשיו הראשונים, לדאוג לכך שתמיד יהיה לו חם ונעים, לגעת קלות באפו, בכפות ידיו ורגליו בכדי לוודא שהן לא קרות.

"המזוודה הראשונה שלי" מאת המותג Pipo מבית  Baby-Land, מכילה בתוכה פרטי לבוש חיוניים ביותר לתחילת חייו של התינוק מחוץ לרחם אימו: מספר בגדי גוף איכותיים, פיג'מות רכות, אוברול קטיפה לאירועים מיוחדים, חיתולי טטרה למניעת גירויים ולספיגת נוזלים, כובע מתוק וגרביים חמימות, מגבת קפוצ'ון ושמיכה נעימה ועוטפת. בנוסף, ישנו מגוון רחב של מוצרים משלימים ואיכותיים ממיטב החברות והמותגים הבינלאומיים, בערכת הלידה המפנקת MY FIRST BOX: מוצץ, בקבוק האכלה, מגבונים, קרמים ליולדת, שפתון וכד'. הערכה ניתנת במתנה ברכישת "המזוודה הראשונה שלי"  ושוויה כ-180 ₪.

זוכרים שהבטחנו לספר על המתנה המושלמת ליולדת אשר עונה על כל הדרישות?

הבטחנו – קיימנו!

סיפורה של "המזוודה הראשונה שלי" החל מסבא פיליפ חדד הידוע בכינויו "סבא פיפו". מתוך אהבה אינסופית וחובקת כלפי נכדיו והרצון העז לדאוג לכל תינוק ותינוקת בעולם, יצר סבא פיפו את ממלכת בייבילנד! עולם ומלואו של אפשרויות פינוק ודאגה ליקר ביותר בחייהם של ההורים וההורים שבדרך; קורסים דיגיטליים ותוכניות ממיטב אנשי מקצוע בנושא לידה והורות, תערוכת בייבילנד המתקיימת מזה 14 שנה וכ-800 אלף ערכות לידה מפנקות אשר נרכשו על ידי יולדות בסניפי רשת סופר-פארם.

מארז ביגוד ראשוני לתינוק הרך "המזוודה הראשונה שלי" וערכת הלידה MY FIRST BOX הינן המתנה המושלמת והשימושית שכל אמא טרייה צריכה.

בעולם רווי מידע ושפע וירטואלי, שאיפתו ומשאלתו הנשגבת של סבא פיפו היא לעשות לכם סדר! להקל עליכם כהורים שבדרך להתכונן לבואו של התינוק המיוחל ולדאוג לכל צרכיו בעודו מופיע אל אור העולם בנעימות וברכות מקסימלית. Pipo הינו מותג חדשני המייצר מוצרי טקסטיל איכותיים אשר מעוצבים בהשראת אותנטיות צרפתית מפנקת, בסגנון אחיד ויוקרתי המשלב בתוכו מגוון רחב של פריטים אשר נבחרו בקפידה לשם דאגה לרווחת התינוקות והוריהם. כל הפריטים ב-"המזוודה הראשונה שלי" עשויים מ-100% כותנה, נארזים לחוד בתיקי בד מעוצבים לנוחות מרבית, במיוחד עבורך ועבור תינוקך במחיר חסר תקדים!

הטבה בלעדית לקוראי מגזין Baby-Land – קופון ע"ס 50 ₪ הנחה לרכישת "המזוודה הראשונה שלי"

קוד קופון: pipo50

למימוש הקופון באתר >>

Join Us Banner