כל מה שמעניין הורים אצלכם במייל! הטבות, מבצעים, פרסים, כתבות ועוד המון דברים טובים | רשמו אותי עכשיו

לראשונה: מזוודת הלידה שמטריפה את עולם המתנות לניובורן ומכילה קולקציית ביגוד שלמה לתינוקות חדשים בסטייל פריזאי.

לאחר שהושקה בתערוכת הענק "Baby land" הנערכת בגני התערוכה ונמכרה במאות יחידות ביום, ערכת הלידה Pipo יוצאת בהשקה רשמית. המזוודה המעוצבת מציעה קולקציה שלמה של ביגוד ראשוני לתינוק מגיל 0-3 חודשים ומציבה סטנדרט חדש בכל הנוגע לעולם מתנות הלידה.

עולם מתנות הלידה הפך בשנים האחרונות לסנסציה של ממש, הרצון להפתיע הפך מושא לחיפושים אינסופיים אחרי מוצרים שווים שישאירו רושם על היולדת הטרייה וגם יוכלו לתת ערך אמיתי. אם בעבר להביא פרחים או מארז שוקולדים עטוף בצלופן היה מספיק, היום כדאי להתכונן ולחשוב גם בצורה פרקטית על הצרכים האמיתיים של היולדת שלרוב תקבל מוצרים המתאימים להמשך חייו של התינוק: הליכונים, צעצועי התפתחות, כיסא אוכל, בובות ועוד, מה שכנראה לא יהיה שמיש לחצי שנה ויותר עד שהעולל יגדל.

אז מה הכי כדאי? רוב היולדות ששאלנו ענו פה אחד שהיו מעדיפות לקבל מתנה שיכולה לתת להן מענה לצרכיו המידיים של התינוק כמו: בקבוק, מוצץ, חתולים, ובגדים, מה שערכת הלידה Pipo נותנת לו מענה מיידי ובגדול!

המזוודה, בהשראה אותנטית צרפתית, מכילה בתוכה פרטי לבוש חיוניים ביותר לתחילת חייו של התינוק ומספקת מעטפת שלמה לאימא בתחילת דרכה: בגדי גוף איכותיים, פיג'מות רכות, אוברול קטיפה לאירועים מיוחדים, חיתולי טטרה למניעת גירויים ולספיגת נוזלים, כובע מתוק וגרביים חמימות, מגבת קפוצ'ון ושמיכה נעימה ועוטפת. בנוסף, ישנו מגוון רחב של מוצרים משלימים ואיכותיים ממיטב החברות והמותגים הבינלאומיים, בערכת הלידה המפנקת MY FIRST BOX: מוצץ, בקבוק האכלה, מגבונים, קרמים ליולדת, שפתון וכד'. הערכה ניתנת במתנה ברכישת "המזוודה הראשונה שלי" ושוויה כ-180 ₪.

קבלו קופון של 100 ₪ לרכישת מזוודת Pipo

קוד קופון: pipo100

למימוש הקופון באתר >>