כל מה שמעניין הורים אצלכם במייל! הטבות, מבצעים, פרסים, כתבות ועוד המון דברים טובים | רשמו אותי עכשיו

מה עושים עם הילדים בשבועות?

הופעת להקת זמר וריקודי עם, טקס ביכורים מסורתי, תצוגת כלים חקלאיים וחיות משק ועוד. הכניסה חינם! שבועות בטעם של פעם
שבועות צפון הנגב
שבועות בצפון הנגב. צילום: חיים הורנשטיין

במרחק של שעה וחצי מתל-אביב, אתם מוזמנים לחגוג את איסרו חג ולחוש את חג השבועות כהילכתו. פסטיבל "שבועות בטעם של פעם" יאפשר למשפחות לחוות את חג השבועות על פי המסורת וטקסי הקיבוץ הידועים. "המרכז לחקלאות מדברית מהווה מקור גאווה ישראלית על ההישגים פורצי דרך בתחום החקלאות המדברית. ולכן, אך זה טבעי להציג בפני הילדים והמשפחות את מסורת שבועות במקום שבו בא לידי ביטוי החדשנות הטכנולוגית במדבר", מציינת דורית קוראין מיוזמות הפסטיבל ובעלת "נגב ברמה אחרת".

"שבועות בטעם של פעם"

הפעילויות ותצוגת הכלים החקלאיים יחלו החל מהשעה 15:00, כאשר שיאו של האירוע הוא טקס השבועות המתוכנן לשעה 18:00.

בתפריט התכנית האמנותית תמצאו מופע של חבורת הזמר רמת הנגב, ריקודי עם, טקס הבאת ביכורים, תיאטרון קהילתי והמחזת מקור הלחם.  כמו כן, משפחות שיש להם תינוקות שנולדו השנה יוכלו אף הן להשתתף בטקס הביכורים ולקבל מזכרת מהאירוע (מותנה בהרשמה מראש באתר). בנוסף, במסגרת הפסטיבל יוצעו לילדים ולמשפחות פעילויות בתשלום סמלי ביניהם: שוק איכרים מהחקלאי לצרכן, עמדת צילום עצמי – כחקלאי, עמדת משחקי מים, הכנת פיתות על הסאג', סיורים וטעימות בחממות הירקות, סדנאות לילדים ברוח החג. כל זאת לצד דוכנים של יינות ממגוון יקבים ומבחר גבינות משובחות.

הפסטיבל בשיתוף מועצה אזורית רמת הנגב וקק"ל. הכניסה ללא תשלום אך נדרש רישום מראש באתר (מסיבות בטיחות ורישוי מוגבל מספר המבקרים ומומלץ לשריין מקום מראש).

* מחירים מוזלים לנרשמים מראש לפעילות בתשלום.

לפרטים נוספים בטלפון 08-8528852 ובאתר

יום שני, 10 ביוני 2019, איסרו חג שבועות 15:00-19:00 | במרכז לחקלאות מדברית (מו"פ רמת הנגב) – רק 20 דקות מבאר שבע

מה עוד אפשר לעשות עם הילדים? לפסטיבלים מיוחדים לשבועות 2019 ברחבי הארץ