כל מה שמעניין הורים אצלכם במייל! הטבות, מבצעים, פרסים, כתבות ועוד המון דברים טובים | רשמו אותי עכשיו

מוזיאון לונדע בבאר שבע: עולם של חוויות לילדים

במוזיאון הילדים החדש בבאר שבע, תוכלו למצוא פעילויות מעניינות שיעסיקו את הילדים במשך שעות ארוכות. תוך כדי בילוי מהנה, הם גם ילמדו אמנות, ניהול משאבים, גיאוגרפיה ועוד.

איך למצוא מקום בילוי שיעניין את כל ילדי המשפחה בכל הגילאים? עם השאלה הזו מתמודדים הורים רבים. פעמים רבות הם נאלצים להתפשר ולבחור בילוי שיותר מתאים לקטנטנים, אך עלול לשעמם את האחים הגדולים יותר, ובפעמים אחרות הם מעדיפים מקום שילהיב את הגדולים, אך אינו מתאים לאחים הצעירים. עכשיו יש פיתרון: הלונדע – מוזיאון הילדים בבאר שבע.

הלונדע, מציע מרחב ענק בן שלוש קומות ובו כ-50 מיצגים אינטראקטיביים, שפשוט מזמינים את הילדים לגעת בהם ולהתנסות בשלל חוויות. עם הכניסה למוזיאון, מתבקשים האורחים לחלוץ נעליים (מומלץ להצטייד בגרביים) ולהשאירם בלוקרים שבקומת הכניסה. מרגע זה הממלכה עוברת לשליטתם של הילדים, כשההורים הם בתפקיד המלווים והמתווכים – אם כי יש כמה מתקנים שההורים מתלהבים בהם לא פחות מילדיהם.

המוזיאון מותאם לילדים מגיל שנה ועד 12, ובאמת מצליח לדבר אליהם בגובה העיניים. כל חדר במוזיאון מארח תערוכות שונות לפי חלוקה לנושאים.

מתחם רואים עולם למשל, מציע לילדים להתמצא בתוך מבוך, לנסות להתאים בין חיות שונות למקום גידולן הטבעי ולהכיר את מערכת השמש וכוח המשיכה.

במתחם ניהול המשאבים, הילדים מוזמנים למשחק מחשב בו עליהם להספיק להתארגן בבוקר תוך עמידה בלוח זמנים מוגדר מראש. בהמשך אותו מתחם, עליהם לחלק מוצרי מזון לפי הסוג: ירקות ופירות, דגנים, מוצרי חלב וכו'.

במתחם התיאטרון מוצעים לילדים שלל אביזרים ותלבושות, ואפילו במה מאובזרת עם עמדת צילום.

יש גם מתחם שעוסק בשפות ומתחם מקסים שעוסק בהבעת רגשות, אבל הילדים הפרטיים שלי הכי התלהבו ממתחם זזים, שבו ג'ימבורי מושקע, מתחם קליעה למטרה ומשחק של התאמת צורות על מסוע, הדורש עבודת צוות וזריזות.

גם המזנון במוזיאון מעוצב בצורה נגישה. בצמוד למזנון, ישנה מרפסת בה ניתן לנוח ולאכול. כשהילדים מסיימים לאכול, הם יכולים לשחק במשחקים הפזורים בה. כאמור, כל מתחם המוזיאון מעוצב בצורה נגישה, צבעונית ומזמינה. לא במקרה הילדים התקשו כל כך להיפרד מהמקום ולשוב הביתה.

שעות פעילות:

ימים א-ה: 09:00-13:00 – 16:00-19:00

ימי שישי: סגור

ימי שבת: 09:30-18:30

מחיר:

החל מגיל שנה, כל אדם חייב בכרטיס: 45 שקלים לאדם בכרטיס משפחתי

לתושבי באר שבע: 35 שקלים לאדם בכרטיס משפחתי

קיימת הנחה לנכים, גמלאים וחיילים

כתובת: 

רחוב דוד הראובני 25 באר-שבע, פרטים באתר