כל מה שמעניין הורים אצלכם במייל! הטבות, מבצעים, פרסים, כתבות ועוד המון דברים טובים | רשמו אותי עכשיו

איפור, זה כל הסיפור

ערב הסילבסטר הוא הזדמנות לקחת לעצמנו 5 דקות ולהשקיע באיפור טוב ועמיד. הנה כמה טיפים פשוטים איך להתאפר נכון בשעות הערב
דוגמניות איפור
מראה סילבסטר על-פי רוית אסף. צילום: גלעד קבלרו

אחד הכללים החשובים ביותר באיפור הוא – בסיס טוב. זכרו, כדי שהאיפור לא ינזל מעור הפנים שלנו, מומלץ להכין אותו היטב: לנקות את הפנים ולצ'פר את העור בסרום ולחות טובה. אחרי שדאגנו לבסיס איפור טוב, אפשר להשלים את המשימה כהלכה. פנינו לרוית אסף, בעלת רשת בתי-ספר לאיפור מקצועי, כדי שתנדב לנו את השלבים ליצירת האיפור הנכון.

סרום

בראש ובראשונה, מניחים את הסרום על עור נקי ולפני קרם הלחות. תפקידו להחדיר טוב יותר את הלחות לשכבות העמוקות של העור, דבר שגורם לעור להראות קורן וזוהר יותר.

קרם לחות

לפני תחילת האיפור מניחים קרם לחות נטול שומן במרקם קליל. לנשים בעלות עור פנים יבש מאוד או עור בוגר מומלץ להשתמש בקרם לחות במרקם יותר שומני.

פריימר

החומר החשוב ביותר ביצירת איפור עמיד. הפריימר מקשר בין העור למייק אפ, שומר על עמידות האיפור ומעניק לעור מראה אחיד, מצמצם נקבוביות וממלא קמטים במידת הצורך. העור נראה חלק ואחיד וזוהר.

פריימר. יוסי ביטון
ליפטינג פריימר. יוסי ביטון (צילום: יח"צ)

מייקאפ

חשוב להתאים את סוג המייק אפ לסוג העור ולמראה האיפור הרצוי. המייק אפ העמיד מליין האיפור המקצועי רוית אסף PERFECT TOUCH  למשל, מעניק מראה מאט וכיסוי בינוני-מלא. המייק אפ מכיל בתוכו סיליקון ופודרה ואין צורך בפידור כדי לשמור עליו לאורך זמן. למי שרוצה מראה זוהר אפשר להחליף את המייקאפ העמיד במייקאפ שימר נוזלי בגימור מוזהב. מייק אפ SILK COVER  מליין האיפור המקצועי רוית אסף, מעניק מראה קטיפתי וזוהר עם הברקה עדינה. מתאים למראה איפור מבריק וזוהר.

איפור עיניים לערב

בכל הקשור לאיפור עיניים – שכבות הן מילת המפתח לאיפור עמיד. שילוב של צלליות בגימורים שונים של מאט משי ומבריק יוצרים מראה יותר מעניין ועמיד. שילוב של איילנר ג'ל גם בחלק הפנימי של העין במקום עיפרון, מבטיח עמידות מושלמת לדמעות, חום ולחות. גם את המסקרה אפשר למרוח בשכבות. שכבה ראשונה של מסקרה למראה טבעי, ושכבה שנייה של מסקרה מעבה ומאריכה יוצרים אפקט של ריסים מלאכותיים.

צלליות
פלטת צלליות GLAMHOUR היסטרית. ג'ייד (צילום: יח"צ)

קונטורינג ברונזר, סומק ושימר

שילוב של ארבעת המוצרים ביחד יוצא מראה זוהר ובריא של הפנים. בעזרת הקונטורינג ,אנחנו מחטבים את עצמות הלחיים, מקטינים את האף במידת הצורך ומחטבים את מסגרת הפנים. בעזרת הברונזר  בגימור מאט יוצרים מראה שזוף ומאחדים את הכול למראה הומוגני. הוספה של סומק בגוון ורדרד בתפוחי הלחיים  ומעל שימר בגוון  פנינה  או ברונזה (בהתאם לגוון העור),יוצרים מראה מושלם ועמיד.

מוצרי איפור
שימר, גלואו וזוהר. ג'ייד

איפור שפתיים

כדי ליצור שפתיים עם אודם אדום או כל צבע דומיננטי אחר שגם יישאר עמיד, הקפידי על חמשת כללי המפתח:

  •    טבלי טישו או צמר גפן במסיר איפור, רצוי לא על בסיס שומן, ונקי היטב את השפתיים. מומלץ לעשות את זה כבר בשלב הכנת הפנים לאיפור.
  •    לפני הנחת הליפסטיק, מרחי מייק אפ או פודרה דחוסה בכל מסגרת השפתיים.
  •    מלאי את השפתיים בעיפרון תוחם .כאשר מניחים צבעים כהים או דומיננטיים רצוי להשתמש בגוון זהה של העיפרון ושל הליפסטיק.
  •    הניחי בעדינות בעזרת מברשת שפתיים שכבה עדינה ודקה של ליפסטיק.
  •    הוסיפי עוד שכבה של צבע, חשוב להניח את רוב הצבע במרכז השפתיים ולא בזוויות הפה ובמסגרת של השפתיים.
ליפגלוס
קיס איט. שפתון של רוית אסף

 

עכשיו, אחרי שאת יודעת כל מה שצריך על איפור ערב מה שנשאר לך הוא לצאת (לקחת בייביסיטר) וליהנות.