כל מה שמעניין הורים אצלכם במייל! הטבות, מבצעים, פרסים, כתבות ועוד המון דברים טובים | רשמו אותי עכשיו

מבטים של חורף: 5 טרנדים לאיפור סתיו-חורף 2017

עיניים מעושנות, שפתיים כהות והרבה מאט. מהו הגוון הכוכב של העונה הקרה? אילו צבעים ישלטו בקופסת צבעי החורף ומהם מוצרי החובה שאסור לך לפספס? חמישה טרנדים חמים שישלטו העונה בזירת הפנים
הצבע החם של העונה: בורגונדי. PUPA (צילום: יח"צ)

אקורדים של סתיו כבר מתחילים להתנגן, ומזג האוויר הנעים מצ'פר את עור הפנים בלחות טבעית נהדרת, שעושה חסד עם מראה העור. האיפור כבר לא נוזל, העור נראה מוצק יותר ופחות יבש ועכשיו הגיעה שעתה היפה של משימת האיפור: הזדמנות להשתעשע עם טקסטורות, סגנונות, צבעים ומוצרי איפור שונים.

פלטת הצבעים

מי שמצפה לחורף סולידי, מוטב שתשפשף שוב את עיניה כדי לא להסתנוור מהססגוניות המתקרבת: מגווני החום והאדמה הטבעיים, דרך אוקיינוס הירוקים והכחולים, הסגולים והאפורים ועד פירות היער, הכתום, החרדל, הברונז והמטאלי.
גוון כוכב העונה הוא החציל השחור. אם תבחרו להדגיש את העיניים או למשוח את השפתיים בגוון ההיסטרי, בהחלט תוכיחו שאתן מצייתות לצו הבוער של השעה.
טיפ: אם בחרת להדגיש את העיניים, הקפידי להשאיר שפתיים טבעיות, כדי לא להעמיס על מראה האיפור.

טקסטורת העונה: מאט

בזו אחר זו, השיקו חברות האיפור הבינלאומיות את גרסתן לטקסטורה החמה של העונה: מאט. המרקם האופנתי ממשיך איתנו מהקיץ ושולט ביד רמה בכל מוצרי האיפור החל מצלליות ופודרות אבקתיות, לקים בגימור מחוספס ועד הלהיט התורן: שפתונים נוזליים(!) במראה מאט. לא הרחק ממנו, משתרך טרנד אבני החן המנצנצות, השימרים והגליטרים – נקודות זוהרות או נוצצות המקשטות את עצמות הלחיים, הרקות, העפעפיים – ותחזיקו חזק: גם את השפתיים. תופתעו לגלות עיטורים ושבבי נצנצים גרוסים דק או עבה להדבקה על השפתיים או על קו הריסים.

מאט על פי ג'יבנשי לחורף 2017. צילום: יח"צ
טקסטורת מאט על פי ג'יבנשי לחורף 2017. צילום: יח"צ
טקסטורת מאט. ג'ל לשפתיים של סמאשבוקס ליצירת מראה מט (צילום: יח"צ)
ג'ל לשפתיים של סמאשבוקס ליצירת מראה מאט לכל שפתון (צילום: יח"צ)

עיניים מעושנות

דרמטיזציה של אזור העיניים היא שם הקוד של העונה. מבט מצועף וקשוח אך גם מסתורי, חתולי וסקסי: העיניים ללא ספק זוכות לעוצמה החורף, ושחקני המפתח הם: אייליינר אוונגרדי בגרסה נוזלית או טוש, צלליות אפורות או חומות-כהות, עפרונות שחורים, כחולים או ירוקים וכמובן מסקרה מגה-מדגישה. אל תשכחי למשוח גם את הריסים התחתונים וגם את העליונים ליצירת אפקט מקסימאלי, בדומה למראה הבובתי ששלט במסלולי האופנה.
טיפ: אל תתביישי לנסות להדביק קבוצת ריסים מלאכותיים, סטייל טוויגי של שנות ה-60'.

עיניים מעושנות. מראה איפור של קלרינס (צילום: יח"צ)
עיניים דרמטיות. מראה איפור של קלרינס לחורף 2017 (צילום: יח"צ)

 

שפתיים מלאות ומתוקות מיין

האיפור המנומנם המפלרטט עם כפור חורפי, עור לבן צחור ועיניים בצלליות ניוד, מתעורר עם שפתיים מלאות וחושניות. החום הכהה, החציל-שחור, הדובדבן העמוק והיין הבורגונדי מתעתדים לתפוס מקום של כבוד בקולקציית שפתוני החורף הקרוב.
טיפ: אם בחרת לאמץ את הגוון הכהה לשפתיים, העדיפי להשאיר אצלן את הפוקוס ובחרי צלליות ניוד ומסקרה עדינה בלבד.

טיפ 2: לעמידות השפתון, הקפידי תחילה לפדר את השפתיים ולתחום אותן עם עיפרון שפתיים בגוון זהה.

 

שפתוני חציל, מימין למעלה ובכיוון השעון: מייבלין ניו-יורק, קליניק, ג'יבנשי, ביוטיקייר, רימל, רבלון ולוריאל פריז (צילומים: יח"צ)
מימין למעלה ובכיוון השעון: מייבלין ניו-יורק, קליניק, ג'יבנשי, ביוטיקייר, קלרינס, רבלון ולוריאל פריז (צילומים: יח"צ)

 

 דוטצן קרוז עם שפתיים כהות ובשרניות. לוריאל פריז (צילום: יח"צ)
דוטצן קרוז עם שפתיים בשרניות בצבע דובדבן. לוריאל פריז (צילום: יח"צ)

 

קונטורינג וסטורבינג (=הצללות וההארות)

הטרנד שהתחיל עם קים קרדשיאן והפך למדובר ביותר בשנתיים האחרונות, ממשיך איתנו לעונה נוספת. פיסול וחיטוב הפנים עד כדי תחושת הרמת עצמות הלחיים בעזרת מוצרי היילייטרים (שימרים ותכשירי ברק אבקתיים) הנמרחים על האזורים הגבוהים בפנים (הרקות, עצמות הלחיים, גשר האף והסנטר). לא בכדי שוק מוצרי הקוסמטיקה מוצף בפלטות הצללות והארות ידידותיות למתאפרת.
טיפ ראשון לפני הכול: מניחים איפור על עור נקי(!) לאחר שפינקנו אותו בקרם לחות. מעל הקרם מניחים מייק אפ בגוון המתאים ומומלץ להוסיף גם פודרה אבקתית לקיבוע. לממהרות שביניכן, העדיפי שימוש בקרם BB או CC הכולל לחות עם גוון ומקדם הגנה (ההבדל בין BB ל-CC הוא שהאחרון גם מאחד את גוון העור).

דר זוזובסקי מדגמנת קונטורינג: פיסול הפנים לסתיו 2016. מייבלין ניו-יורק (צילום: דודי חסון)
דר זוזובסקי מדגמנת קונטורינג: פיסול הפנים לסתיו 2016. מייבלין ניו-יורק (צילום: דודי חסון)

הטיפ החשוב ביותר לא משנה איזה איפור בחרת, העיקר שתרגישי עם עצמך הכי טוב שאפשר.

6 מוצרי חובה לסתיו חורף 2016-17

"החורף זו העונה של האיפור. ללא ספק. לא מזיעים, כך שהאיפור לא נוזל", מסבירה המאפרת אלינור ברש. ה"תאורה" העדינה של החורף עושה חסד עם מראה העור, והקור הוא רק תירוץ להלביש את עור פנינו במגוון של צבעים ומרקמים. "אני מאמינה שבכל אישה מסתתרת אמנית, וכשזה מגיע לאיפור ולאופנה, החורף מעניק לנו את כל הלגיטמציה לתת דרור ליצירתיות ולדמיון שלנו " אומרת ברש.

מה את ממליצה לכל אישה לשאת בתיק האיפור העונה?

  1. שפתון כהה – חציל, שחור, בורדו עמוק
  2. פלטת של צלליות בגווני ניוד, חום, שחור
  3. ליפ גלוס
  4. מסקרה טובה
  5. פלטת הארות והצללות
  6. קרם יום עשיר
מימין לשמאל ובכיוון השעון: מסקרה לוריאל פריז, קרם בי-בי סבולקם, קרם לחות PANIM, איילינר ג'יבנשי, טוש הארה אקלה של איב סאן לורן, אייליינר מייבלין ניו-יורק, מייק אפ וקונסילר במוצר אחד רבלון ופודרה הארה בובי בראון (צילומים: יח"צ)
מימין לשמאל ובכיוון השעון: מסקרה לוריאל פריז, קרם בי-בי סבולקם, קרם לחות PANIM PARIS, איילינר ג'יבנשי, טוש הארה אקלה של איב סאן לורן, אייליינר מייבלין ניו-יורק, מייק אפ וקונסילר במוצר אחד רבלון ופודרת הארה של בובי בראון (צילומים: יח"צ)