כל מה שמעניין הורים אצלכם במייל! הטבות, מבצעים, פרסים, כתבות ועוד המון דברים טובים | רשמו אותי עכשיו

איך לגדל ילדים מאושרים?

האם הילד צריך לסיים את הכל מהצלחת? איך מהווים דוגמה לילד? הספר "איך לגדל ילדים מאושרים" אולי יהפוך אתכם להורים טובים יותר. המלצה
איך לגדל ילדים מאושרים? צילום: יח"צ

"אם לא תוציאו את הראש שלכם מהסלולרי היום, הילדים לא יוציאו את הראש שלהם מהמחשב ומהחדר בעתיד! תלמדו להקשיב והם ילמדו לספר. פשוט תסגרו הכל, תסתכלו עליהם ותהיו רק איתם – רק עבורם. הפייסבוק, ההודעות, הספרים, הטלוויזיה והעולם לא יברחו, אבל הקרובים שלכם כן…"

אז איך מהווים דוגמה לילד, האם הילד צריך לסיים הכול מהצלחת, איך דוחים סיפוקים אצל הילד ומהי הדרך הנכונה לדבר איתו כדי שהוא ישמח להקשיב לכם?

קליל, ישיר ובגובה העיניים

"איך לגדל ילדים מאושרים" הוא ספר עצות מעשיות, המאגד דוגמאות ותרגילים שיוכלו לשמש בסיס לתחילת השינוי ההתנהגותי בין הורים לילדיהם. אוסף של הנחיות פרקטיות בגובה העיניים, שעשויות לסייע לכם בהתמודדות עם אתגרי היום יום. הספר מתאר מהי הדרך היצירתית והנעימה להעצמת ילדיכם, למימוש הייחודיות שלהם ולהגשמת חלומותיהם.

למרות שזה אינו ספר "הדרכת הורים" טיפוסי, שזורות לכל אורכו הצעות מעשיות ותשובות לשאלות, כמו: האם עוזר לספור עד שלוש? האם כדאי שהילדים יצחקו על עצמם? איך מדביקים את הילדים באופטימיות? איך דוחים סיפוקים אצל ילדים?

 

עוד משהו: הספר כתוב בגובה העיניים בלי לנסות לחנך, וכולל חומר שיכול לעזור להורים ולילדים להתמודד עם אתגרי היום יום. הספר יכול לשמש בסיס לתחילת השינוי ההתנהגותי בין ההורים לבין עצמם ובינם לבין ילדיהם.

הספר נכתב על ידי ויטאלי בוצ'אצקי מנהל פרויקטים בחברת סטארט אפ פיתוח מכשור רפואי, שלמד את התחום עוד בטרם נולד בנו הראשון וסחף אחריו 100 אלף ישראלים שעוקבים אחרי עצותיו בעמוד הפייסבוק שלו "איך לגדל ילדים מאושרים". הספר נמכר באלפי עותקים עוד בטרם יצא לחנויות.

מחיר: 100 שקלים ברשתות סטימצקי וצומת ספרים