כל מה שמעניין הורים אצלכם במייל! הטבות, מבצעים, פרסים, כתבות ועוד המון דברים טובים | רשמו אותי עכשיו

מנשא עד הבית

עגלות, טיולונים, מנשאים, בגדים ועוד שלל מוצרים מעולם התינוקות והילדים מוצעים למכירה באתר חדש. הבונוס: משלוח חינם עד הבית
מנשא ארגובייבי 360 קול אייר מנטה אפור במחיר 949 ש"ח (צילום: יח"צ חו"ל)

עולם הדיגיטל מקבל בחיבוק כל אתר חדש למוצרי תינוקות וילדים. הפעם, חברת פופון (poupon), ייבואנית מותגים בינלאומיים למוצרי תינוקות, משיקה אתר קניות אונליין חדשני ליולדות ולמוצרי תינוקות. בעזרת השירות "עד הבית", האתר נועד למעשה לספק ליולדת הטרייה את המעטפת התומכת, הנדרשת לה ימים ספורים לאחר הלידה. שהרי כל יולדת באשר היא מבלה לרוב את ימיה הראשונים של חופשת הלידה, בביתה.

מוצרים, כתבות וקניות

תחת הכותרת "איכות, בטיחות ונוחות", האתר חושף קשת מוצרים רחבה. ניתן למצוא בו קטגוריות שונות, ביניהן: עגלות, טיולונים, מנשאים, מוצרי הנקה, חגורות לאחר לידה, הלבשה תחתונה, ביגוד לאחר לידה, ביגוד מחטב, ביגוד מותאם להריון ועוד.

האתר פורש  מוצרים לצד כתבות בנושאים הרלוונטיים להורים, כדי להבטיח בחירה מוצלחת. לדוגמה: "מה צריך לדעת כשבוחרים עגלה"?, "כך תדע שהמנשא שבחרת הוא הבריא עבור תינוקך" ועוד כתבות מסוג זה על מנת להבטיח ליווי כמעט-צמוד והדרכה מלאה על אף שמדובר ברכישת אונליין עצמאית.

Metro-Stroller עגלת מטרו מבית ארגו בייבי. צילום יח"צ חו"ל

 

עגלת מטרו מבית ארגו בייבי במחיר השקה 1599שקלים צילום: יחצ חו"ל

 

ארגובייבי מנשא אומני 360 לילה של כוכבים. מחיר: 999 שקלים. צילום: יח"צ חו"ל

חגורת בטן לאחר לידה

מותג בלעדי שיימכר באתר הוא בלי בנדיט (bellybandit), המותג המוביל בעולם לחגורות בטן להריון ולאחר לידה. מדובר במותג הנחשב ללהיט בקרב כוכבות הוליווד,  בעל יתרונות בריאותיים רבים, מומלץ על ידי הרופאים ואף אהוב על הסלבס הסטייליסטים והפאשניסטיות בכל רחבי העולם.

בליבנדיט. חגורת בטן לאחר לידה במחיר: 440 ש"ח. צילום: יח"צ חו"ל

 

כדאי לדעת: האתר מספק שירות משלוחים עד 48 שעות ועד הבית – ללא תשלום. בדיוק השירות הדרוש ליולדת הטרייה.

עוד משהו: חברת פופון הוקמה בשנת 2010 על מנת להציע להורים טריים פתרונות בטיחותיים, נוחים ואיכותיים. כל המוצרים הם בעלי תווי תקן בינלאומיים וישראלים, עם אחריות ושירות לקוחות. האתר מציע חוויית קנייה נעימה, נוחה, קלה ובטוחה, בשילוב שירות אמין, ידידותי ומהיר. האתר מתעתד לספק מבצעים והנחות משמעותיות לצד מחירים אטרקטיביים במיוחד.

לאתר