כל מה שמעניין הורים אצלכם במייל! הטבות, מבצעים, פרסים, כתבות ועוד המון דברים טובים | רשמו אותי עכשיו

מוצרי טיפוח טבעיים לתינוק

למוצרי טיפוח טבעיים יש יתרונות רבים. סדרת וולדה בייבי מציעה אלטרנטיבה בריאה לאם ולתינוק
מוצרי טיפוח טבעיים לתינוק

זה לא סוד שמוצרי טיפוח ממקור טבעי עשויים לתרום לעור שלנו יותר ממוצרים "רגילים" המבוססים על מרכיבים כימיים. במוצרים המכילים מרכיבים ממקור טבעי אין פראבנים (חומרים משמרים) ודטרגנטים אחרים המוסיפים למוצרים כמו שמפו, אל סבון, מרכך ועוד. הם מבוססים על שמנים צמחיים ממקור אורגני כדוגמת שמן שקדים, שמן נבט חיטה ועוד, תמציות צמחים ושמנים אתריים.

וולדה הוא מותג גרמני שמתמחה במוצרים לטיפוח עור התינוק והאם. כל המוצרים מבוססים על מקורות טבעיים. סדרת הקלנדולה לעור התינוק של Weleda היא הבחירה הראשונה של האמהות לטיפוח עור התינוק, על פי סקר נילסן מינואר 2018 לאימהות לתינוקות בגילאי 0-3 שנים.
מוצרי סדרת הקלנדולה מבוססים על מרכיבים ממקור צמחי או אורגני, לנולין ושעוות דבורים, ומותאמים במיוחד לעורו העדין של התינוק החל מיום היוולדו.

המוצרים של וולדה עשויים ללא פארבנים או חומרים משמרים אחרים, ללא SLS (חומר מקציף שאינו בריא לעור), ללא שמן מינרלי ונגזרותיו וללא חומרי צבע וריח מלאכותיים. בנוסף, כל מוצרי הסדרה נושאים את תו התקן המחמיר והיוקרתי NATRUE למוצרי קוסמטיקה המכילים מרכיבים ממקור צמחי או אורגני.

בין המוצרים בסדרת וולדה בייבי ומחירים מיוחדים לרוכשים בתערוכת בייבילנד

קרם קלנדולה לאזור החיתול
מונע התפתחות של אדמומיות ותפרחת חיתולים. מכיל שעוות דבורים ולנולין, שבצירוף המינרל Zinc oxide יוצרים שכבת הגנה המבודדת את עורו העדין של התינוק מפני לחות ורטיבות ומונעת גירוי ואדמומיות מקומית. תמציות אורגניות של פרחי קלנדולה וקמומיל תורמות להרגעת העור ומקלות במקרים של עור אדמומי ומגורה. שמני בסיס ממקור אורגני כדוגמת שמן שקדים טהור ושמן שומשום מזינים את העור ושומרים על רכותו.
מחיר מומלץ לצרכן: 52.40 ₪. מחיר בתערוכת בייבילנד: 29.90 ₪

מוצרי הטיפוח של וולדה

קרם אמבט קלנדולה לתינוק
כולל תערובת עדינה של שמן שקדים ושמן שומשום טהור המעניקים לעור הזנה עמוקה. מועשר בתמצית קלנדולה המרגיעה עור אדמומי ומגורה. בניחוח עדין ונעים. מומלץ לשימוש במהלך 3 החודשים הראשונים של התינוק.
מחיר מומלץ לצרכן: 78.20 ₪. מחיר בתערוכת בייבילנד – 39.90 ₪

תחליב רחצה ושמפו קלנדולה לתינוק
מכיל חומרי סבון עדינים במיוחד המופקים משמן קוקוס וסוכר, שאינם פוגעים ברמת החומציות הטבעית של העור. מועשר בתמצית קלנדולה להרגעת העור ועשיר בשמן שומשום ושמן שקדים אורגני. מומלץ לשימוש לאחר שלושת החודשים הראשונים.
מחיר מומלץ לצרכן: 52.40 ₪. מחיר בתערוכת בייבילנד: 29.90 ₪

קרם לחות קלנדולה לפנים
מזין ומגן על עורו העדין של התינוק בכל מקרה של יובש, גירוי ואדמומיות. כולל שמן שקדים טהור ולנולין ושעוות דבורים המונעות את התייבשות העור מבלי לפגוע בתפקודו התקין. מועשר בתמצית קלנדולה להרגעת עור אדמומי ומגורה. נספג במהירות ואינו שומני.
מחיר מומלץ לצרכן: 45.90 ₪. מחיר בתערוכת בייבילנד: 29.90 ₪

שמן קלנדולה לתינוק
מתאים לניקוי עור התינוק בזמן החתלה, כתוספת לאמבט בזמן הרחצה או למריחה ולעיסוי העור. שמן שקדים טהור יזין את עור התינוק, ישאיר אותו קטיפתי ורך למגע וימנע יובש. תמציות אורגניות של פרחי קלנדולה וקמומיל יתרמו להרגעת העור ולמניעת גירוי ואדמומיות. תערובת של שמנים אתריים טהורים, תשאיר ניחוח עדין ונעים.
מחיר מומלץ לצרכן – 74.90 ₪
מחיר בבייבילנד – 39.90 ₪

משחת שיניים לילדים
המשחה פותחה בשיתוף פעולה עם רופאי שיניים והיא מאושרת לשימוש משן חלב ראשונה. מגיעה בצורת ג'ל, בתוספת סיליקה, המאפשרת ניקוי יעיל מבלי לגרום לשחיקה בזגוגית השן. מכילה תמצית עדינה של פרחי קלנדולה מרגיעה ושומרת על מראה בריא של החניכיים. ללא ממתיקים מלאכותיים וללא חומרים מקציפים. בעלת טעם עדין שילדים אוהבים.
מחיר מומלץ לצרכן: 36.70 ₪. מחיר בבייבילנד: 24.90 ₪

סדרת ההיריון

במהלך ההיריון הגוף משתנה ואיתו העור. הוא נמתח, ולעתים הופך לרגיש יותר. סדרת ההיריון מותאמת לעור רגיש, ופותחה בשיתוף פעולה עם מיילדות, מדריכות הכנה ללידה ומדריכות הנקה.

שמן הריון לעיסוי סימני מתיחה
מכיל תערובת של שמני בסיס כדוגמת שמן שקדים, שמן נבט חיטה (העשיר בויטמין E) ושמן חוחובה השומרים על האלסטיות של העור ועל גמישותו. תמצית אורגנית של פרחי ארניקה מסייעת במניעת סימני מתיחה על ידי איזון תגובתו של הגוף למתיחת העור בזמן ההיריון.
מחיר מומלץ לצרכן: 99.90 ₪. מחיר בבייבילנד: 49.90 ₪

שמן למניעת סימני מתיחה

שמן לעיסוי פרינאום
שמן שקדים מועשר המגביר את האלסטיות של העור ואת גמישותו במיוחד באזור הפרינאום ומקטין את הסיכוי לחתך וקרע בלידה. תערובת של שמנים אתריים טהורים כדוגמת: ורדים, לבנדר, גרניום ומרווה מסייעת בהרגעת האזור ומעניקה למוצר ניחוח עדין ונעים.
מחיר מומלץ לצרכן: 68.90 ₪. מחיר בבייבילנד: 39.90 ₪

עוד לא רכשתם כרטיס לתערוכה? לפרטים ולרכישת כרטיסים לבייבילנד 2019