כל מה שמעניין הורים אצלכם במייל! הטבות, מבצעים, פרסים, כתבות ועוד המון דברים טובים | רשמו אותי עכשיו

המכשיר שמודד חלב בזמן ההנקה

חברת Momsense פיתחה מכשיר מהפכני שמודד כמה חלב הגיע אל התינוק בזמן ההנקה
המכשירים החדשניים של momsense

בכל שנה נולדים כ-135 מיליון תינוקות ברחבי העולם. ברוב המדינות המפותחות שיעור ההנקה של ילודים הוא גבוה, ועומד על יותר מ-80% בחודש הראשון לחיי התינוק. 50% מן האימהות מפסיקות הנקה בלעדית כבר במהלך 4-6 שבועות הראשונים, וזאת בשל חוסר הביטחון בתפוקת החלב שלהן, או באי הידיעה של כמה התינוק אכל בזמן הנקה.

בניגוד להאכלה מבקבוק, שם כמות החלב הנצרכת נמדדת באופן מדויק, בהנקה אין דרך אפקטיבית ומיידית לדעת כמה התינוק אכל. תחושת חוסר הידיעה גורמת לאימהות לזנוח את ההנקה לטובת הבקבוק לאחר זמן קצר. ההנקה חשובה לא רק מהבחינה התזונתית, אלא גם מהבחינה הרגשית, הקרבה והחיבור לתינוק.

מכשיר המודד את תפוקת החלב בהנקה מבית momsense

מתוך צורך זה פיתחה Momsense את ה-Smart Breastfeeding Meter – מכשיר לביש וקל לשימוש, בעל מוניטור חכם, אשר מודד את צריכת החלב של התינוק בזמן ההנקה ומיידע את האם כמה התינוק ינק. הפיתוח החדשני נותן ידע בזמן אמת ומעניק לאם שקט נפשי, בכל מקום ובכל זמן, במטרה לשפר ולהאריך את תהליך ההנקה הטבעי.

שרון סגל – מנכ"לית Momsense מספרת לנו כי "אמנם אני כבר עברתי את הגיל בו אני נחשבת קהל מטרה בעצמי, אבל אין ספק שברגע ששמעתי על החברה והמוצר ידעתי שאני רוצה לקחת את האתגר הזה על עצמי, מאחר ויכולתי להזדהות מיד עם הפלאשבק שעלה לי על ההנקה של ילדיי שלי שעלו וצפו ותאמו את כל מה שאני שומעת לאחרונה מהסביבה הקרובה. הלוואי שהפתרון הזה היה קיים כשאני הינקתי. המשימה שלנו היא להמשיך ולהפיץ בעולם את המוצר ולתת לאימהות מיניקות שקט נפשי בידיעה של כמה התינוק שלהן אכל בזמן הנקה".

לאחרונה יצאו Momsense בתהליך גיוס המונים, במטרה להשיג מימון ולהתקדם לייצור המוני.

את מכשיר ה-Smart Breastfeeding Meter תוכלו להכיר בתערוכת בייבילנד 2019.

לרכישת כרטיס לתערוכת בייבילנד 2019, המקנה כניסה ותיק עם מוצרים בשווי 69 ש"ח

מוצר נוסף שהחברה פיתחה הוא Liper – המכשיר הראשון בעולם שפותח בכדי לתרגל לשון במקרים של לשון תת-תפקודית. מעבר לאכילה ובליעה, תפקיד הלשון והתנועתיות שלה הוא לעצב את חלל הפה בגיל הרך ובכך לאפשר תפקודי חיים חיוניים יומיומיים כבר אחרי הלידה ולבטח בהמשך החיים. תרגול הלשון נועד לעודד את הלשון לתפקוד פיזיולוגי נכון, אשר יאפשר לתינוקות הרכים לינוק, לאכול ולנשום באופן תקין, מה שמונע מאוחר יותר תופעות כמו: הפרעות בשינה, דום נשימה בשינה, תסמינים של ADHD, דלקות אוזניים חוזרות ועוד תופעות.

המוצר הראשון בעולם לתרגול לשון. מבית momsense