כל מה שמעניין הורים אצלכם במייל! הטבות, מבצעים, פרסים, כתבות ועוד המון דברים טובים | רשמו אותי עכשיו

מיננה בתערוכת בייבילנד 2019

שלוש אימהות עומדות מאחורי המותג הפופולרי MINENE, שהפך את השוק המקומי והצליח ליצור קו של מוצרים איכותיים במחירים נגישים. מיננה ישתתפו בתערוכת בייבילנד 2019 ויציעו מוצרים במחירים מיוחדים
צבעי פסטל רכים. מיננה

זה נשמע כמו תחילתו של סיפור: שלוש אימהות חיפשו בגדים יפים ואיכותיים לילדים, במחירים שלא יקרעו להן את הכיס. הן התקשו למצוא ואז ישבו ביחד ופיתחו מותג, שלימים יהפוך להיות אחד המותגים החזקים בארץ לבגדי ומוצרי תינוקות וילדים.

מארזי לידה מתוקים של מיננה

את MINENE כולנו מכירים. הבדים הרכים, הפריטים שובי הלב, צבעי הפסטל שמשרים רוגע עלינו, על הילדים וגם בחדר. פריטים רבים של מיננה מגיעים בצבעי פסטל רכים, ויש לכך סיבה. הצבעים הללו נעימים בעיניים ומשרים תחושה של שלווה. זה תקף גם לגבי תינוקות וילדים וגם לגבי מבוגרים.

את המוצרים של מיננה אפשר לרכוש און ליין, באחת מחנויות הרשת או בחנויות בוטיק למוצרי תינוקות. מעבר לבגדים ומוצרי טקסטיל נוספים כמו שמיכות ומגבות, יש גם נחשושים מקסימים, סלי בד יפים לאחסון שמוסיפים טאץ' עיצובי לחדר, מוצרי עיצוב מגוונים ועוד.

שמיכות מפנקות לתינוקות וילדים. מיננה

בתערוכת בייבילנד 2019 ימכרו מיננה ביגוד NB ב-50% הנחה. ביגוד 0-3 חודשים ב-20% הנחה, סינרי הנקה, שמיכות טטרה, חיתולי במבוק, מגבות, מגן ראש לעריסה ועוד.

עוד לא רכשתם כרטיס לתערוכה? לפרטים ולרכישת כרטיסים לבייבילנד 2019