כל מה שמעניין הורים אצלכם במייל! הטבות, מבצעים, פרסים, כתבות ועוד המון דברים טובים | רשמו אותי עכשיו

תיקי עגלה כחול-לבן

המותג טליולה משתתף בתערוכת בייבילנד 2019 ומציע ליין תיקים אופנתיים לעגלה, עם חלוקת כיסים שהושקעה בה מחשבה, מחירים נוחים ועיצובים יפים

אחד הדברים הראשונים שאנחנו חושבות עליהם לפני שהבייבי מגיע הוא העגלה, ומיד לאחר מכן – על התיק לעגלה. הוא צריך להיות גדול, אבל לא גדול מדי, פונקציונלי ובעל כיסים נוחים ומתאימים לכל דבר. צריך להיות בו מקום גם לבקבוקים, גם למוצצים, גם לחיתולים, ובעצם – הוא צריך להתאים את עצמו לכל שלב והאביזרים שלו.

חשוב שהתיק יוכל להיתלות על העגלה, אבל להיות גם נוח על הכתפיים. ישנם תיקים שמגיעים עם אביזרים נלווים כמו נרתיק למגבונים או משטח החתלה.
את המותג טליולה – תיקים לעגלה, הכרנו לא מזמן, ואת התיקים שלה תוכלו לראות בתערוכת בייבילנד 2019. כל התיקים מעוצבים ומיוצרים בארץ, במראה יוקרתי ובמחירים נגישים.

תיקי העגלה של טליולה. מגיעים בדגמים שונים

מה עוד?

התיקים מציעים חלוקה פנימית נוחה, יחד עם עיצוב אופנתי. התיקים בגודל הסטנדרטי מגיעים עם משטח החתלה, נרתיק למגבונים ותופסנים לעגלה.

מה בעצם צריך להכיל תיק החתלה?
זה מתחיל בדברים בסיסיים כמו חיתולים, מגבונים, משחת החתלה, משטח החתלה נוח ואטום לנוזלים, מוצץ אחד או שניים, בגדים להחלפה, חיתול בד, תמ"ל, בקבוקים, תרמוס עם מים חמים (אם את לא מניקה), וממשיך עם דברים כמו צעצוע אהוב, רעשן או נשכן ועוד. רצוי שיהיה מקום גם עבור הדברים שלך.

איך מארגנים תיק החתלה באופן נכון?
אז אחרי שהכנו את כל הדברים שצריך להכניס לתיק ההחתלה, הגיע הזמן למקם אותם בתיק כדי שנמצא אותם בקלות כשיהיה צורך. הדבר האחרון שאת רוצה זה לחפש את מחלק המנות שלך במשך שעה כשהתינוק צורח מרעב. בדיוק בגלל זה חשוב שתיק ההחתלה שלך יהיה יותר רחב מאשר עמוק, או שהפתיחה שלו תהיה מקדימה, בכדי שתוכלי לראות את כל הדברים בדיוק מול העיניים. כמה שיותר כיסים מאפשר תיק החתלה יותר מאורגן.
יש כמה דברים שאת חייבת באופן נגיש: חיתולים, מגבונים, משחת החתלה, משטח החתלה, בקבוק, תרמוס ותמ"ל (במידה ואת לא מניקה) וחיתול טטרא. שימי אותם במקום שיהיה לך קל להגיע אליהם במקרה הצורך.

מה עוד רצוי שיהיה בתיק החתלה?
רצוי שתיק החתלה יהיה גם תיק לגב, כי לא לכל מקום אפשר להכניס עגלה, ולפעמים התיק כבד מדי כדי שהוא ייתלה רק על כתף אחת. בנוסף, רצוי שהתיק יהיה מותאם לתלייה על העגלה וייתפס באמצעות תופסנים ייעודיים שתוכלי לשחרר בקלות, במידה ותצטרכי. כמו כן, שימי לב שיש לתא הראשי לפחות 2 מזחלות על הרוכסן, כדי שתוכלי לפתוח את התיק ביד אחת, במקרה שהשניה תפוסה.

טווח המחירים של טליולה: 99-269 ₪. נפח התיקים: 14-26 ליטר (הגודל הסטנדרטי הוא 20 ליטר). ויש גם אחריות לחצי שנה על פגמי ייצור.
פרטים נוספים באתר של טליולה

עוד לא רכשתם כרטיס לתערוכה? לפרטים ולרכישת כרטיסים לבייבילנד 2019