כל מה שמעניין הורים אצלכם במייל! הטבות, מבצעים, פרסים, כתבות ועוד המון דברים טובים | רשמו אותי עכשיו

כל מה שאמא צריכה

מאמצ'יק הוא אתר תוכן לאמהות ומשפחות וגם מועדון לקוחות שמציע הטבות ייחודיות לכל המוצרים שהורים צריכים. מאמצ'יק מציגים בתערוכת בייבילנד 2019

תארו לכם אתר שיש בו גם מגזין עם כתבות על כל הנושאים שמעניינים הורים, גם הצעות לטיולים, אטרקציות ופעילויות, וגם מועדון הטבות שמציע מוצרים במחירים סופר שווים. מאמצ'יק הוא בדיוק אתר כזה.

כשאנחנו הופכים להורים, אנחנו מגלים עולם חדש. תכנים חדשים, מוצרים חדשים, לפעמים קצת הולכים לאיבוד בתוך כל המידע הזה.

אתר מאמצ'יק שם לעצמו למטרה להנגיש את כל התוכן שאמא מחפשת וצריכה בחיי היומיום, כדי ליצור שגרת חיים קלה ומהנה יותר. וכמו כן – האפשרות לרכוש מוצרים במחירים סבירים והוגנים.

במאמצ'יק יש מגוון מאוד גדול של תכנים להורים, ביניהם מתכונים שמתאימים לפעוטות וילדים, פעילויות יצירה, מידע על אטרקציות וטיולים ועוד.

המלצות, פעילויות יצירה ועוד. אתר מאמצ'יק

בנוסף, מועדון ההטבות שבאתר מציע מגוון של מותגים, חנויות ומוצרים במחירים מיוחדים למצטרפים למועדון. אגב, ההרשמה למועדון היא ללא עלות, ומיד מקבלים קופון עם קוד אישי למימוש לנייד ולמייל.

במועדון תוכלו למצוא בין היתר: מוצרים בפיתוח וייצור ישראלי, מתנות מיוחדות, מוצרים של רשתות גדולות, מוצרים לעיצוב הבית ולמטבח, תכשיטים ואקססוריז ועוד), גם סדנאות להורה וילד, סדנאות למבוגרים, קורסים דיגיטליים והפקות ימי הולדת.

למועדון מאמצ'יק>>
לעמוד הפייסבוק של מאמצ'יק>>