כל מה שמעניין הורים אצלכם במייל! הטבות, מבצעים, פרסים, כתבות ועוד המון דברים טובים | רשמו אותי עכשיו

אליסיום: טיפוח אורגני לתינוק

בתערוכת בייבילנד 2019 ישתתף המותג "אליסיום" - מוצרי טיפוח טבעיים לתינוקות ולילדים. כל המוצרים מיוצרים בארץ
אליסיום
מארז טיפוח מפנק ליולדת. אליסיום

החותמת הירוקה, הטבעית והאורגנית כובשת את עולם הטיפוח בשנים האחרונות. ובהמשך למגמה הברורה, שוק מוצרי הטיפוח וההיגיינה הטבעיים לתינוקות ולילדים, צומח ופורח. "אליסיום עולם בריא לתינוקות" הוא מותג ישראלי המורכב מליין של מוצרי היגיינה, טיפוח ובריאות טבעיים ללא כימיקלים, ללא פראבנים, ללא אלכוהול או מזיקים אחרים. המוצרים מיועדים לתינוקות וילדים.

את המותג הקימו לפי 3.5 שנים תומר ונטע – זוג הורים צעירים שחיפשו פתרונות טבעיים ואיכותיים לתינוק החדש שלהם. אחרי מחקר מעמיק בשוק המוצרים הטבעיים נולד המותג אליסיום (פירוש השם במיתולוגיה היוונית- גן עדן), וכיום נמכר ומופץ בארץ ובחו"ל.

 מוצרי טיפוח אליסיום
מותג כחול-לבן טבעי לתינוקות ולילדים. אליסיום

ירוק, חברתי ובריא

"אליסיום" שמו לעצמם למטרה לעלות את המודעות לשימוש במוצרים ירוקים וטבעיים ולהפוך את העולם ואת הסביבה לנקיה ובריאה יותר! המוצרים מבוססים על חומרים טבעיים בלבד ומבוססים על פורמולות באיכות הגבוהה ביותר. כל המוצרים מיוצרים בארץ בלבד, ייצור כחול-לבן. כמו כן, במפעל הייצור והאריזה, מועסקים בוגרים בעלי מוגבלות (תוך שיתוף פעולה עם עמותות שיקום) ומסייעים להם להשתלב בשוק התעסוקה.

אליסיום
קרם גוף קסום לתינוק, סבון שמפו וסבון לחיטוי בקבוקים. אליסיום

הליין של אליסיום כולל מוצרים לחיטוי וניקוי של בקבוקים ומוצצים, צעצועים ומשטחים, וגם נוזל טבעי לשטיפת פירות וירקות. ליין הטיפול כולל סבון-שמפו על בסיס שמנים אורגניים טבעיים, קרם גוף ופנים, משחת החתלה, אלכוג'ל לניקוי הידיים, שמן שקדים טהור לעיסוי פרינאום ועיסוי תינוקות, מבשמי בדים ללא אלכוהול וכימיקלים. כל המוצרים, כאמור, על בסיס חומרים טבעיים בלבד.

דברים שכדאי לדעת על אליסיום:

  • ייצור כחול לבן: המוצרים מיוצרים בארץ מרכיבים ברמת האיכות הגבוהה ביותר.
  • תרומה לקהילה: אליסיום מקיימים שיתוף פעולה עם מספר עמותות המעסיקות בוגרים בעלי מוגבלויות.
    אותם בשוק התעסוקה.
  • אישור משרד הבריאות: כל מוצרינו עברו את כל הבדיקות הנדרשות ועומדים בתקנים הגבוהים ביותר למוצרי תינוקות. כולל אישורי משרד הבריאות ועומדים בתוי תקן אמריקאי ואירופאי.
    תו Vegan friendly: ליין המוצרים בעל תו טבעוני. המוצרים לא נוסו על בעלי חיים וידידותיים לסביבה ולמשתמש.

המוצרים של אליסיום יימכרו בהנחות מיוחדות של 10%-15% למבקרי התערוכה.

פרטים נוספים תוכלו למצוא באתר

עוד לא רכשתם כרטיס לתערוכה? לפרטים ולרכישת כרטיסים לבייבילנד 2019