כל מה שמעניין הורים אצלכם במייל! הטבות, מבצעים, פרסים, כתבות ועוד המון דברים טובים | רשמו אותי עכשיו

טומי טיפי בתערוכת בייבילנד 2019

בקבוקי האנטי קוליק של טומי טיפי מסייעים בהפגת גזים אצל התינוק, ומתריעים על חום יתר של המזון
מוצרי טומי טיפי. הנסיך הקטן

חברת הנסיך הקטן היא יבואנית מותגים לתינוקות ולילדים. מוצרי מותג הפרימיום טומי טיפי שמציע בקבוקים, מוצצים, כלי האכלה, ערכות טיפוח ועוד, ישתתף בדוכן של הנסיך הקטן בתערוכת בייבילנד,ויציע מוצרים במחירים מיוחדים, ובדגש על מוצרים מסדרת 'הכי טבעי כמו אמא' ו'אנטי קוליק'. מוצרי אנטי קוליק מסייעים במניעת גזים, בזכות מנגנון ייחודי המבודד את בועות האוויר מהחלב בסדרת הבקבוקים הזו. לבקבוקים צינורית המתריעה על חום יתר של המזון, ומשנה את צבעה.

בתערוכת בייבילנד תהיה מהדורה מוגבלת של שלישיית בקבוקי יום ולילה – בקבוקים נוחים ומעוצבים בצבעי יום ולילה.

בקבוקי טומי טיפי. בתערוכה תהיה מהדורה מוגבלת

סדרת המוצרים "הכי טבעי כמו אמא" היא סדרה מהפכנית שתוכננה לחקות את הגמישות, התחושה והתנועה הטבעיים של שד האם. הסדרה כולל פטמות, מוצצים, אביזרי האכלה והנקה ללא ביספונל A , שהפיתוח הייחודי שלהם מוגן בפטנטים בין לאומיים.

את המותג "טומי טיפי" כולנו מכירים, אבל לא כולם יודעים שלטומי טיפי מגוון רחב של מוצרי תינוקות, כמו בקבוקים, מוצצים, כלי האכלה וכוסות וגם מוצרים נלווים כמו טרמוסים סטריליזטורים ערכות טיפוח פחי חיתולים ועוד…

 

בין המוצרים:

בקבוק 150 מ"ל; בקבוק 260 מ"ל בצבעי טורקיז (צבע ניטרלי) כחול (צבע בנים) ורוד (צבע בנות); בקבוק 340 מ"ל בצבעי טורקיז (צבע ניטרלי) כחול (צבע בנים) ורוד (צבע בנות).

לאתר הנסיך הקטן>>

עוד לא הזמנתם כרטיס לתערוכת בייבילנד? לרכישה>>