כל מה שמעניין הורים אצלכם במייל! הטבות, מבצעים, פרסים, כתבות ועוד המון דברים טובים | רשמו אותי עכשיו

הריון בקיץ: איך שורדים את החום הגדול?

להיות בהריון בשיא הקיץ במדינת ישראל הלוהטת זהו אתגר לא פשוט. בעזרת 6 טיפים מרעננים, תוכלי לשאת את החום הגדול
קיץ בהריון, הריון
איך מתמודדים עם החום הגדול בחודשי ההריון? צילום: פוטוליה

הקיץ הישראלי הלוהט לא מרחם על אף אחד – גם לא על ההריוניות. אלו שאמרו שההריון היא התקופה היפה בחיי האישה, כנראה לא ראו הריונית נוטפת זיעה עם רגליים נפוחות מבצקות ומבט אטום מרוב תשישות.

אז כן, יש כאלה שמצליחות לתזמן את ההריון לפני או אחרי חום יולי-אוגוסט, אבל אלו מכן שסוחבות מטען עודף דווקא בימים החמים, מוזמנות להתקרר עם כמה טיפים מרעננים:

 קרטיבים קפואים

הם יעילים נגד צרבת ובחילות, הם זולים במחיר ובקלוריות ומצליחים להקפיא אותך מבפנים. הכוונה היא לא לארטיקים עשירים ומפתים עמוסי שוקולד, אלא לקרטיבים הפשוטים של פעם בטעם לימון, אננס או רמזור. הם זמינים בכל פיצוצייה, ויכולים להיות אקססורי קבוע בכל פעם שאת מוצאת את עצמך הולכת ברחוב תחת השמש הקופחת.

אם את בקטע בריאותי יותר ויש לך כוח להשקיע בעצמך, את יכולה להכין קרטיב טבעי מפירות טחונים בבלנדר או סתם לשלוח ענבים למקפיא ולשלוף בשעת הצורך כנשנוש קפוא.

שמלות אווריריות

עם כל הכבוד לג'ינסים, קיץ היא העונה לשמלות. זה נכון לכל אישה בכל זמן, ונכון במיוחד כשהבטן שלך נישאת בגאון ואין לך כוח להשקיע באאוטפיט. לא חייבים לקנות דווקא ברשתות בגדי ההריון, גם בחנויות הרגילות אפשר למצוא בקלות שמלות קיץ מתנפנפות שיתאימו לגזרה החדשה שלך.

אם את סובלת משפשפות, ניתן לפתור בקלות את הבעיה בעזרת מריחת דאורדורנט סטיק  באזור הבעייתי.

<<<קראי עוד על הריון >>

מאוורר נייד

זוהי ללא ספק אחת ההמצאות המגניבות, שלא זוכה להערכה לה היא ראויה. מדובר במכשיר קומפקטי שאפשר לדחוף לכל תיק, וברגע האמת לשלוף ולהתענג על רוח פרטית מרעננת.

נכון שמניפה מעוצבת יכולה לעשות את אותו הדבר – בתוספת שיק אירופאי. אבל המניפה גם דורשת ממך תנועת יד מיומנת, ולמי יש כוח לעבוד קשה כשחם כל כך?

מגבת קפואה

אם תשאירי במקפיא מגבת רכה ונעימה, כשאת מגיעה הביתה, תוכלי להוציא אותה מהמקפיא ולהניח על הפנים והצוואר לרענון מהיר. תגלי שעד שהמזגן מתחיל לעבוד, את כבר קרירה ומאושרת.

אמבט מי-קרח לרגליים

הבצקות הן מתופעות ההריון הפחות סימפטיות, שתופסות תאוצה דווקא בקיץ. היתרון היחיד של בצקות בקיץ, הוא שאת יכולה לנעול בכיף כפכפים לכל מקום. אם את הולכת לאירוע או לפגישה חשובה בעבודה – השקיעי בכפכפים מעוצבים. אחר כך, כשאת חוזרת הביתה, מלאי קערה במי-קרח והניחי בתוכה את כפות הרגליים. מכף הרגל, גל הקור יעבור לכל הגוף. אחר כך הרימי את הרגליים על גבי כריות והרשי לעצמך פשוט לנוח.

לא לצאת מהמזגן

ברור שזה לא באמת אפשרי, אבל שווה להשתדל. מומלץ לעשות סידור עבודה יומי ולבדוק אילו משימות מצפות לך מחוץ למזגן. חייבת לעשות קניות? עשי זאת באינטרנט מבלי להסתובב בחום ובלי לסחוב שקיות. נוסעת בתחבורה ציבורית? בקשי טרמפ מחברים לעבודה או תכנני את הזמנים כך שלא תצטרכי להמתין זמן רב בתחנה. בא לך לצאת לבלות? העדיפי סרט בקולנוע הקריר או קניון ממוזג. ואם את בחוץ וממש חם לך – היכנסי לחנות הכי קרובה ועשי את עצמך מתעניינת בזמן שאת למעשה רק מנסה לייבש את הזיעה.

<<<אחרי לידה ורוצה למצוא את בגד הים המושלם? כך תעשי זאת>>>>