כל מה שמעניין הורים אצלכם במייל! הטבות, מבצעים, פרסים, כתבות ועוד המון דברים טובים | רשמו אותי עכשיו

לירן כוהנר מדגמנת הריון

בגיל 29, הדוגמנית, שחקנית והמגישה לירן כוהנר צוללת לקולקציית הריזורט של אבישג ארבל ומדגמנת הריון ראשון ופוטוגני במיוחד. טייק אה לוק
לירן כוהנר, אבישג ארבל
לירן כוהנר לאבישג ארבל קולקציית ריזורט. צילומים: דודי חסון

העובדה שלירן כוהנר (וגיא גיאור) בהריון ראשון וקייצי היא סיבה (פוטוגנית) מצויינת להצטלם לקולקציית הקיץ החדשה של אבישג ארבל ולזרום לחופשה קייצית.

קולקציית הריזורט החדשה, שגם זכתה לכינוי אקזוטי במיוחד, עוצבה בהשראת חופשה הריונית רומנטית. הקולקציה מציגה סדרה מוגבלת של פריטים לחופשות ואירועי הקיץ. היא כוללת פריטים להריון מעכשיו ועד סוף החגים – לחופשה או ליומיום אורבני בארץ, לחתונת צהריים או למסיבה תוססת בסוף השבוע.

ההשראה: שלום, אני נוסעת

קרני שמש זהובות של סוף יום קיצי, בריזת ים, ריח מלוח באוויר, צמחי תבלין ומים תכולים – המתכון המושלם לחופשה רומנטית בהריון ראשון של קיץ היוו מקור השראה לקולקציה הכוללת פריטים קלילים ומאווררים, אריגי סאטן וכותנה בהדפסי פרחים באדום ובירוק, לבן פודרה וזהב עדין בגווני שמש של סוף היום, סילואטות רכות ורחוקות מהגוף, חושפות כתפיים וצוואר ומחמיאות לגוף ההריוני המשתנה .

השמלות
מבחר שמלות קלילות ורומנטיות באורכים שונים ובעלות נוכחות ,עתירות מקבצות ומשחקי שקיפויות. שמלות קוקטייל צמודות חושפות כתף ושמלות בגזרת כותונת גברית בתכלת ליומיום בקשת צבעים של לבן , פודרה ,זהב ,ירוק אזמרגד ואדום מנצנץ, הדפסי פרחים אקזוטיים באדום וירוק , והרי שמלה קלילה לדמיין את החופש גם אם הוא בלב עיר.

 

אבישג ארבל, שמלה, הריון

שיק גברי מחויט וחצוף
שיק גברי, סקסי, רפוי ונינוח בז'קט אדום פרחוני, טישרט לבנה  ושורטס,  חולצה גברית משובצת נכרכת במותן בכחול לבן ושורטס דנים לבן , שמלת כותונת גברית משובצת בתכלת שמיים עם נוחות והסטייל המתאימים להריון וגם אחריו .

לבן על לבן
לבן בחולצה גברית רכה ונשפכת ושורטס בהדפס פרחים, שמלת גולף צמודה ולבנה , מכנסי סקיני פרומים בקצה וחולצת בוהו שיק לבנה בהדפס פרחים ירוק ועדין, כל שנותר הוא להוסיף שיזוף (למרוח קרם הגנה ) , כובע קש וסנדלים שטוחים .

אוברולים
אוברול סטרפלס בפסים שחור ולבן משלב את הטרנד הגאומטרי עם הרכות המחמיאה לבטן המתעגלת לבוקר או לערב . או עדכון לקלאסיקה הריונית באוברול must have שחור וקשירה בכתפיים, התרגום ההריוני לטרנד הכי נכון לעכשיו .

בגדי ספורט כל יום כל היום
עם גיטרה אדומה או בלעדיה – הטרנד שעתיד להישאר לנצח במכנסיים שחורים עם סיומת ספורטיבית וחולצת ניקי ללא שרוול , טישרט לב אדום ובגד ים, שמלת מיני לבנה בהשראת עולם הטניס – רק לשנות אבזור ואת מוכנה .

צבעוניות גלידתית
מוזמנת לחתונה ולא בא לך ללבוש שחור? ירוק פיסטוק מעושן, ורוד פודרה, זהב עדין בשקוף או אטום, בצבעי הקיץ הבהירים, נשיות קורנת במלואה.