כל מה שמעניין הורים אצלכם במייל! הטבות, מבצעים, פרסים, כתבות ועוד המון דברים טובים | רשמו אותי עכשיו

עגלות אפה בייבי מתחדשות

חברת פופון משיקה בימים אלו בישראל את המותג המועדף על הסלבס בארה"ב ובהוליווד: מותג הפרמיום UPPABABY (אפה בייבי) מארה"ב
העגלות החדשות של אפה בייבי

עגלות התינוק של אפה בייבי מבוססות על הנדסת אנוש המותאמת במיוחד לשמירה על נוחות הנסיעה וקלות ההובלה. הן כוללות מנגנונים להתמודדות עם זעזועים ומהמורות בדרך, לטובת בטחונו של התינוק ורכות הנסיעה.

העגלות של אפה בייבי ביותר מ-50 מדינות בעולם וידוע בחיבתם של סלבים רבים בהוליווד כגון: נטלי פורטמן, הילארי דף, ברוס וויליס, דרו ברימור, מארק צוקרבג ואדל.

מותג אפה בייבי יציע בארץ את 2 הדגמים המובילים של החברה כיום בעולם: עגלת קרוז ועגלת מינו. שני הדגמים מאופיינים בנוחות יוצאת דופן הן להורה והן לתינוק, כיאה למותג חדשני ששם את העיצוב החכם והנוחות במקום הראשון.

עגלת אפה בייבי CRUZ
העגלה מציעה עריסה רחבה, בטוחה ונוחה במיוחד לניו בורן (מאושרת בארה"ב לשנת לילה של תינוק) וטיולון FULL-SIZE לתינוק הבוגר. עם שניהם ניתן ללכת בשני הכיוונים והנוחות להורה מקסימלית הודות לנסיעה חלקה, גלגלים גדולים משולבי בולמי זעזועים וידית מתכווננת. העגלה שומרת על יציבות בין אם מדובר במישור חלק או מדרכות עקומות, קלה לניווט.
מחיר צרכן לעגלת ניו בורן שנכרת עם סל שכיבה: 3490 ₪

אפה בייבי קרוז

עגלה/טיולון אפה בייבי MINU
הטיולון מציע נוחות מקסימלית בעגלה קומפקטית וקלה, ומציע מפרט נוחות מודרני ויוקרתי. העיצוב כולל כיסויי עור אמיתי מובחר לידיות. העגלה מבטיחה הגנה בכל תנאי מזג האוויר, הטיה של המושב לתנוחות שונות, מושב נוח ומרווח, סל גדול עם גישה נוחה לאחסון פריטים, קיפול ביד אחת ובתנועה אחת וקל לנשיאה. ניתן להוסיף לטיולון ערכת ניו-בורן הכוללת עריסה המתאימה מגיל לידה ובכך להפכה לעגלת לידה. העגלה מתקפלת גם במצב ניובורן ללא צורך בפירוק.
מחיר לצרכן טיולון בלבד: 1690 ₪. ערכת ניו בורן 500 ₪ טיולון + ניו-בורן: 2190 ₪

ישווק בלעדית ברשת שילב.

אפה בייבי מיניו