כל מה שמעניין הורים אצלכם במייל! הטבות, מבצעים, פרסים, כתבות ועוד המון דברים טובים | רשמו אותי עכשיו

שעון חכם, גרסת הילדים

גאדג'ט חדשני עשוי להפחית את רמת החרדה של ההורים: מהו מיקומו המדויק של הילד, לאילו תכנים הוא נחשף, לתקשר איתו באמצעות שיחה קולית ואף הילד יכול לשלוח התראות מצוקה, בכל רגע נתון. בינה טכנולוגית לצעירים
שעון חכם לילדים
שעון חכם לילדים. צילום: יח"צ

בעידן שלנו, היה זה רק עניין של זמן עד אשר יושק צעצוע טכנולוגי חדש, שיוכל לתת מענה הולם להורים ולנסות להפחית מהם את מידת הסטרס, בכול הנוגע לילדיהם. ה-KidiWatch הוא שעון בינה טכנולוגית לילדים, סוג של אמצעי בטיחות חדש, אם תרצו. עם כל הסכנות האורבות בסביבת החבורה הצעירה, לרבות תופעת הבריונות ברשת, נראה כי הגאדג'ט החדש עשוי להתחבב מאוד על ההורים.

מידע אמת בכל רגע נתון

ה-KidiWatch הוא שעון חכם הפועל על בסיס בינה טכנולוגית מתקדמת, המאפשרת להורים לדעת בכל רגע נתון את המיקום המדויק של ילדיהם, להאזין לתכנים אליהם נחשף, לתקשר איתו באמצעות שיחה קולית או הודעות, להגדיר לו מרחב פעולה וירטואלי ולקבל התראות בכל רגע נתון.

השעון החדשני מאפשר להורים לקבל נתונים בכל רגע היכן הילד נמצא פיזית, להגדיר מרחב פעילות וכן לקבל התראות אזהרה בעת מצוקה. השעון החכם יסייע להורים לקבל מידע מהיר על מיקום הילדים בזמן הלימודים ובזמן שהם שוהים מחוץ לבית.

איך זה עובד? השעון פועל באמצעות רשת האינטרנט הסלולרית ומאפשר להאזין לתכנים אליהם נחשפים הילדים ולנסות למנוע מצבים של מצוקה, שיימינג חברתי, שכחה וכל סכנה אחרת בקרב הילד/ה, לתקשר בכל רגע באמצעות הודעות טקסט ושיחות קוליות. השליטה בשעון נעשית באמצעות אפליקציה בעברית המותאמת למכשירי אנדרואיד ו- IOS. בעת הורדת האפליקציה וקישור לשעון המידע אודות המיקום וכל יתר התכונות מועברים בזמן אמת למכשיר הסלולרי של ההורים.

שעון חכם לילדים
kidiwatch. שקט נפשי להורים?

תחליף לטלפון סלולרי?

למעשה השעון מהווה תחליף, במידה רבה, לטלפון סלולרי להורים אשר לא מעוניינים (עדיין!) לתת מכשיר סלולרי לילדים. ה-KidiWatch נבנה על בסיס בינה טכנולוגית, המבוססת על תכונות של אמצעי בטיחות חדיש הנשען על הצרכים של ההורים בעת שהילד/ה מחוץ לבית, הן אם במסגרת חינוכית והן אם בזמן בילוי ומשחק.

להבדיל ממכשיר סלולרי, ב- KidiWatch ניתנת להורה השליטה המלאה אל מי הילד/ה יחייגו, עם מי יתכתבו ומתי יוכלו לשחק בשעון. כל זאת נשלט על ידי ההורה באמצעות האפליקציה המותקנת במכשיר הנייד. בנוסף, ניתנת להורה האפשרות לנעול את המכשיר בזמן הגן, בית הספר ועוד.

שעון חכם לילדים
צעצוע טכנולוגי לגילאי 4-12

כדאי לדעת: בארצות מזרח אירופה, צרפת וגרמניה, נחשב השעון לאמצעי בטיחות וזהירות פופולארי מאוד שזכה להצלחה רבה.

עוד משהו: השעון מגיע בשתי גרסאות הנבדלות על פי סוג מסך הטאץ' דיגיטלי ואנלוגי. מתאים לגילאי 4-12.

מחיר:  199 שקלים לגרסה הפשוטה ו- 299 שקלים לגרסה המתקדמת. המחיר כולל כרטיס SIM המאפשר לגלוש באינטרנט לשבוע הראשון.

באתר kidiwatch , בחנויות פרטיות ברשתות עידן 2000 ואופיס דיפו