כל מה שמעניין הורים אצלכם במייל! הטבות, מבצעים, פרסים, כתבות ועוד המון דברים טובים | רשמו אותי עכשיו

הטיולון האהוב על הוליווד

הטיולון הקומפקטי הפופולארי בהוליווד ואהוב במיוחד על ג'וליה רוברטס, נטלי פורטמן, בראדלי קופר, הגיע לראשונה לישראל. תל אביב פינת ארה"ב
Metro-Stroller. עגלת מטרו מבית ארגו בייבי (צילומים: יח"צ חו"ל)

חברת פופון (poupon), היבואנית הרשמית של ארגובייבי בישראל (החברה האמריקאית המובילה בעולם בתחום מנשאי תינוקות) תייבא לראשונה לארץ את טיולון הפרימיום החדש של המותג – metro (מטרו).

החברה מרחיבה את פעילותה ונכנסת לתחום העגלות כדי להציע להורים פתרון איכותי לא רק במנשאים, אלא גם בעגלות. כל מוצרי החברה בעלי כל התקנים הבינלאומיים, מומלצים על ידי המכון הבינלאומי למפרק ירך IHDI ואיגוד הכירופרקטים הארופי AGR.

מוצרי ארגובייבי פופולאריים במיוחד בקרב סלבריטאי הוליווד והעולם, ביניהם צוקרברג בכבודו ובעצמו, בראדלי קופר, נטלי פורטמן, ג'וליה רוברטס ועוד.

עגלה עם שיק

 

משענת גב ארגונומית המותאמת לגב התינוק

המטרו הוא טיולון קומפקטי במיוחד, המשלב נוחות מקסימאלית הן עבור התינוק והן עבור ההורה.

הטיולון מותאם לגילאי 6 חודשים ועד 18 ק"ג, בעל מידות סופר קומפקטיות (52*44*23 ס"מ) וקל משקל רק 6.3 ק"ג.

מדובר בעגלה ארגונומית, הראשונה בעולם המותאמת לגב התינוק עם משענת ארגונומית מרופדת ותומכת, המאושרת על ידי איגוד הכירופרקטים באירופה, כמומלצת לגב התינוק.

כדאי לדעת: הטיולון עומד בתקנים הנדרשים לכבודה שיכולה לעלות עם הנוסע למטוס. קיפול העגלה נעשה בקלות בפעולה של יד אחת בלבד, והיא מתקפלת לגודל של תיק צד. לעגלה רצועת נשיאה ביד וניתן להוסיף תיק נשיאה, כדי להבטיח זוג ידיים פנויות בדרך אל המטוס. כמו כן, מושב התינוק רחב במידותיו למרות גודלה הקומפקטי של העגלה (33 ס"מ), גלגלי העגלה האחוריים גדולים במיוחד, לטיולון סוכך שמש עם רשת אוויר, מנח רגליים ארוך ומתכוונן, ואחריות יצרן ל  24 חודשים.

גלגלים אחוריים גדולים לנוחות מירבית

 

מתקפלת ביד אחת

עוד משהו: העגלה מגיעה בצבע שחור עם גגון לבחירה בצבע שחור או אפור בצרוף מגן לגשם הכלול במחיר העגלה.

מחיר: 1,799 שקלים

את עגלת מטרו מבית ארגובייבי ניתן להשיג בחנויות הפרטיות המובחרות למוצרי תינוקות, באתר poupon ובאתר ארגובייבי ישראל