כל מה שמעניין הורים אצלכם במייל! הטבות, מבצעים, פרסים, כתבות ועוד המון דברים טובים | רשמו אותי עכשיו

מכינים בקבוק לתינוק, הדור הבא

"בייבי בר, תכין לי בקבוק לתינוק". מתקן טכנולוגי חדשני מאפשר להכין בקבוק בעזרת אפליקציה בתוך 8 שניות בלבד. כן, גם באמצע הלילה, וכן גם באמצעות אפליקציה. שאני אשקשק?
מתקן להכנת בקבוק לתינוק. Burabi

ביי ביי לאבקות ולמדידות? ובכן, המתקן הטכנולוגי החדשני הוא מסוג ההמצאות שנאמר עליהן – איך לא חשבו על זה קודם? אם נדמה היה לנו שהנקה היא תהליך פשוט יותר לעומת הכנת בקבוק תמ"ל לבייבי, אז נראה כי עם הפיתוח החדש – משימת הכנת הבקבוק לתינוק, הופכת להיות קלה ומהירה הרבה יותר. כן, בעידן שלנו, גם הכנת הבקבוק לתינוק הופכת לדיגיטלית; מתקן טכנולוגי דמוי בר מים מאפשר להכין בקבוק בעזרת אפליקציה בלי להתעסק עם פורמולות ותהליך ההכנה. אבל עוד לפני שנמהר להסיק מסקנות, יש מי שעשוי להרים את הדגל כמו האיגוד לעידוד ההנקה.

בר מים? לא, בר פורמולה

מתקן ייחודי להורים מאפשר הכנה מהירה ואוטומטית של בקבוק לתינוקות בתוך 8 שניות בלבד. המכשיר נקרא "בייבי בר" Burabi וניתן לתפעול גם מרחוק דרך הסמארטפון. המתקן מעוצב כבר מים אלקטרוני ומתאים להצבה על השיש או בכל מקום אחר בבית ולתוכו נמזגים מים.

הבייבי בר מחשב ומערבב בדייקנות את אבקת הפורמולה עם המים בכמות הנכונה ובטמפרטורה המתאימה לתינוק, והתוצאה היא הבקבוק המושלם: במרקם ובחום המדויקים, ללא גושים וללא בועות. כמות המזון יכולה לעלות בהדרגה בהתאם למינון המדויק שמתאים לתינוק, ולא בקפיצות גדולות של עשרות מ"ל לפי יכולת המדידה הידנית של ההורים. הודות להכנה המהירה, התינוק לא צריך לחכות יותר מכמה שניות לבקבוק, דבר שהוא קריטי במיוחד באמצע הלילה.

ששש… זה לילה. שאני אשקשק?

איך זה עובד? המכשיר מתחבר לרשת האינטרנט הביתית וניתן באמצעות אפליקציה יעודית להפעילו מרחוק ולצפות בנתונים על היסטוריית האכילה של התינוק, ובהמלצות ביחס להתקדמות האכילה. האפליקציה המופעלת באמצעות הסמארטפון יודעת לזהות את סוג תחליף החלב על פי סריקת ברקוד ולהתאים את התוכנית.

עוד משהו: לבייבי בר 18 חיישני בטיחות, המיועדים להבטיח פעילות רציפה ומתן תרכובת חלב מדויקת לתינוק, נעילה מפני שימוש על ידי ילדים, פונקציית ניקוי אוטומטי ותאורת לילה.

 

 

לדברי שי כהן, מנכ"ל ביו-בי, הורים צעירים נמצאים בתקופה לחוצה בחייהם. "הכנת האוכל לתינוק היא משימה מייגעת ומונוטונית שנעשית פעמים רבות בלחץ כשהתינוק רעב ובוכה ולעיתים באמצע הלילה. המחסור בשעות שינה והצורך בטיפול צמוד בתינוק, ולעיתים בכמה ילדים בבת אחת, גורמים למתח ועייפות ועלולים להיות פתח לטעויות. האכלת תינוקות כמעט שלא השתנתה מאז שתחליפי החלב נכנסו לשימוש נפוץ והמהפכה הדיגיטלית פסחה כמעט לחלוטין על תחום זה. באמצעות הבייבי בר אנחנו משתמשים ביתרונות הטכנולוגים כדי להצעיד את איכות חייהם של ההורים קדימה".