כל מה שמעניין הורים אצלכם במייל! הטבות, מבצעים, פרסים, כתבות ועוד המון דברים טובים | רשמו אותי עכשיו

הצבעים החדשים של YOYO

לרגל עונת הנסיעות, לפניכם הצבעים והאקססוריז החדשים של עגלת +YOYO שכבשה את העולם. גוונים של תשוקה
YOYO+. צילום: יח"צ חו"ל

עגלת +YOYO של BABYZEN בעלת השיק הצרפתי שכבש את העולם, זוכת פרס מוצר השנה 2017 בקטגוריית עגלות וטיולונים, משיקה צבעים ואקססוריז חדשים לחוויית טיולים מושלמת, במיוחד לעונת הנסיעות.

הצבעים החדשים, כמו גם מנח הרגליים והשמשיות החדשות במגוון צבעים, יצליחו להפוך את הטיול שלכם לנוח ומהנה יותר מאי פעם.

מתוק כמו סוכרייה

עגלת התינוק יויו+ עטורת הפרסים, של חברת בייביזן הצרפתית. העגלה הקומפקטית, קלת המשקל עם הקיפול הקליל. זו ששינתה את הדרך בה הורים מטיילים עם ילדיהם ומורשית עלייה למטוס! לפי חוקי יאט"א. העגלה עם השיק הצרפתי שמעניק פתרון מגיל לידה, ממשיכה לכבוש את ישראל בכל פעם מחדש, עגלה אחת – שלושה מצבים. פתרון קל ומושלם שמאפשר לטייל עם הקטנטנים ב- 3 מצבים: עם סל קל, עריסה רכה או טיולון.

לכבוד הקיץ שמביא איתו טיולים, חופשות ונסיעות ברחבי העולם, השיקה BABYZEN צבעים ואקססוריז חדשים ל YOYO, שמתווספים למגוון אקססוריז שמשדרגים את הטיולים עבור ההורים ועבור הקטנטנים.

קולקציית צבעים חדשה ומרהיבה – אקווה וטופי האופנתיים, שהתווספו למגוון הצבעים הקיים, וכן אביזרים חדשים לשדרוג חווית הטיול והנסיעה – מנח רגליים למנוחה או שינה שקטה וצבעים חדשים של שמשיות המספקות הגנה מלאה מהשמש ושיק פריזאי.

מנח הרגליים והשמשיות החדשות, מתווספים למגוון האקססוריז הקיציים והחכמים של בייביזן, ביניהם – בורד טרמפיסט, מתקן לכוס, רשת נגד יתושים, והתיק המתגלגל, שמספק לעגלה הקלילה ביותר, את האחסון הגדול ביותר!

טופי. הצבע המתוק החדש של יו יו

מנח רגליים

פשוט: מתחבר לעגלת היויו בקליק.

חכם: היויו מתקפלת ונפתחת כשמנח הרגליים מחובר.

קומפקטי: גודל העגלה אינו משתנה כאשר העגלה מקופלת או פתוחה, גם עם מנח הרגליים, העגלה מורשית עלייה למטוס.

נוחות מעל הכל: מנח הרגליים מתכוונן לכמה מצבים, ומאפשר לתינוק שלכם לשבת ולנמנם ביויו שלו, בנוחות וברכות.

פרקטי: בעל כיסוי בד נעים, שניתן להסרה בקלות מבלי לפרק את מנח הרגליים מהעגלה וכביס במכונת כביסה.

שמשיות

קולקציה חדשה של שמשיות בכל מגוון צבעי היויו המרהיבים, תספק ליויו שלכם הגנת 50 +UPF מוגברת מפני השמש, צל רחב, ויופי ססגוני ומיוחד.

שמשיות או לא להיות

 

עוד משהו: היויו מתקפלת כמקשה אחת בקלילות, בעלת עריסה רכה בלעדית וייחודית המתאימה לניובורן ובגיל 6 חודשים, ניתן להחליף את העריסה בערכת טיולון היויו המוכר, שזכה להצלחה חסרת תקדים בארץ ובעולם. קומפקטית, קלת משקל ומושלמת לנסיעות, מורשית עלייה למטוס, בעלת אפשרות קיפול ביד אחת וידית לנשיאה נוחה על הכתף. כל הבדים נשלפים וניתנים לכביסה.

יויו+ ניובורן*: 3,070 ₪

יויו+ טיולון: 2,170 ₪

מנח רגליים: 150 ₪

שמשייה: 200 ₪

תיק מתגלגל: 380 ₪

*עגלת הניובורן כוללת ערכת +0 וערכת +6

לאתר 

ניתן להשיג באולם התצוגה של IBB GROUP, יבואנית בוגבו, בי סייף, בייביזן ובייבי ביורן, משכית 14 הרצליה 03-5407999 ואצל המשווקים המורשים ברחבי הארץ