כל מה שמעניין הורים אצלכם במייל! הטבות, מבצעים, פרסים, כתבות ועוד המון דברים טובים | רשמו אותי עכשיו

מאמא גלאם: תכשיט לאמהות

לראשונה בתערוכת בייבילנד ישראל 2018: לה בבה, מותג איטלקי של תכשיטים נוטפי סטייל לאם הטרייה, ההריונית ואפילו לרך הנולד. טייק אה לוק
תכשיטים מוצצים
קולקציה מרגשת לאמהות והריוניות. Le bebe

תכשיטים הם ידידיה הטובים של האישה. במיוחד ברגעים חשובים בחיים או בצמתיים מרכזיים כמו הריון ולידות – התכשיט הוא בדיוק המתנה האידיאלית לציון המאורע המרגש.

לראשונה בתערוכת בייבילנד 2018, נחתה קולקציית התכשיטים המרגשת של המותג האיטלקי LeBebe. המותג מזמין אותנו לחגוג את הרגעים המאושרים והמשמעותיים ביותר בחיינו: משלב ההיריון, דרך שלב הלידה ועד שלב הילדות. המותג האיטלקי נוסד לראשונה בשנת 2007 ומציע מגוון תכשיטים לנשים, גברים וילדים הכולל צמידים, שרשראות, טבעות, עגילים ומסגרות לתמונות. המתנה המושלמת לחגוג את המשפחתיות עם תכשיטים ומסגרות לתמונות שעוצבו במיוחד בכדי לסמן את הרגע המיוחד שלך.

 

כדאי לדעת: LE BEBE הוא מותג נוסף מבית ג'קי או, רשת התכשיטים והשעונים מהמובילים בעולם מקבוצת סיטי טיים המאגדת תחתיה את התכשיטים והשעונים של תכשיטי PANDORA, תכשיטי DIAMONFIRE שעוני ותכשיטי TOMMYHILFIGER,שעוני JUICY COUTURE משקפי שמש ושעוני KOMONO תכשיטי BUDDHA TO BUDDHA ושעוני BULOVA.

מבצעים מיוחדים בתערוכה

סטים של PANDORA  מיוחדים לאם ולתינוק במחיר מיוחד, תכשיטים של DIAMONFIRE יוצעו ב- 40% הנחה, שעוני נשים וגברים של TOMMY HILFIGER ב 399 שקלים ו- 499 שקלים. תכשיטי LE BEBE יימכרו ב-25% הנחה.

תליון אמהות אלגנטי. לה בבה

 

עוד לא רכשתם כרטיס לתערוכה? לפרטים ולרכישת כרטיסים לבייבילנד 2018