כל מה שמעניין הורים אצלכם במייל! הטבות, מבצעים, פרסים, כתבות ועוד המון דברים טובים | רשמו אותי עכשיו

בייביז ליסט: 5 מוצרים שאי אפשר בלעדיהם

מעשה בחמישה מוצרים בשוק התינוקות, שכל הורה חייב לרוץ לקנות. בעזרתם, חוויית ההורות עשויה להיות נוחה וקלה יותר
5 מוצרים נחוצים להורים. טומי טיפי (צילום: יח"צ)

חזרתם הביתה לראשונה עם הבייבי הפרטי שלכם? מזלטוב! עכשיו נספר לכם על חמישה מוצרים שעשויים להפוך את חוויית ההורות לנוחה וקלה יותר.

1.   בקבוק

המוצר הראשון שהבייבי זקוק כדי לקבל תמ"ל, בשילוב עם הנקה או בלעדיה. הבקבקו המהפכני ביותר הוא בקבוק ה- 'ULTRA'  של המותג טומי טיפי המספק לאם ולתינוק חווית הזנה נפלאה. פטמת הבקבוק ממוקמת בצד ובעלת גבעה המאפשרת לתינוק להיצמד בצורה נוחה והרמטית, פרופיל הבקבוק שומר על מפלס החלב בפטמה כך שתהיה מלאה לאורך זמן. תכונות אלו מאפשרות לשמור על זרימה רציפה של חלב ובכך לצמצם את תופעת הגזים.  בנוסף, פטמת הבקבוק מדמה באופן מדויק את פטמת האם ומאפשרת לשלב הנקה והזנה מבקבוק.

ultra. הבקבוק החדש של טומי טיפי
ultra. הבקבוק החדש של טומי טיפי

2.  מוצץ

 המוצר השני ברשימה, המאפשר לבייבי להמשיך את ריפלקס היניקה, ובינינו מבטיח גם רוגע ו"שקט" מסוים.  מוצצים מסדרת "הכי טבעי כמו אמא" של 'טומי טיפי', למשל, הם בעלי עיצוב סימטרי, הנועד לתמוך בצורה הטבעית של חלל הפה המתפתח אצל התינוק, גם כאשר המוצץ מסתובב ומוחזק הפוך. פטמת המוצץ גמישה, עשויה סיליקון רך ובעלת צורה המדמה את פטמת האם כמו בקבוקי טומי טיפי. הפטמה ארוכה יותר ומאפשרת לתינוק להחזיק את המוצץ בפה, בקלות ובנוחות. כל דגמי המוצצים אינם מכילים ביספינול A ומגיעים בשתי מידות : 0-6 חודשים, ו-6-18 חודשים: מוצצים לשימוש יומי, מוצצים מאווררים במיוחד, מוצצים עם איורי חיות ומוצצים זוהרים בחושך.

המוצץ החדש של טומי טיפי
המוצץ הטבעי של טומי טיפי

3.  משאבת חלב

אימהות מניקות, כבר יודעות כי אחד הדברים החשובים ביותר הוא משאבת הנקה טובה, "המשחררת" מעט את התלות של הבייבי בכן. משאבת החלב הידנית מסדרת 'הכי טבעי כמו אמא',  מצטיינת בגמישות ונוחות הן מבחינה תפעול והן מבחינת השאיבה עצמה, באמצעות פסי עיסוי המעודדים הפקת חלב מהירה ונוחה. המשאבה כוללת תיבת עיקור (סטריליזציה) ששומרת על ניקיון המשאבה. בנוסף,  השאיבה מתבצעת בקלות וללא כאב.  הכוס החדשה בעלת רפידת סיליקון ליצירת ואקום מיטבי, ידית ארגונומית, גוף משאבה צר ושקוף. המשאבה קלה מאוד לשימוש, מאפשרת לשלוט ברמת השאיבה הרצויה וכוללת 6 רפידות הנקה, מיכל לחלב שאוב ובקבוק 150 מ"ל.

משאבת חלב. החופש לשאוב
משאבת חלב. החופש לשאוב

4.  סטריליזטור

 מוצר חיוני והכרחי לשמירה על סטריליות וחיטוי בקבוקים, מוצצים ועוד באופן קל ונוח. סטריליזטור למיקרוגל מסדרת 'הכי טבעי כמו אמא' של טומי טיפי, למשל,  הוא דוגמה טובה למכשיר פשוט ומהיר לתפעול, 4 דקות בלבד והכל מחוטא. הסטריליזטור קומפקטי, כך שאינו תופס הרבה מקום ויכול להכיל 4 בקבוקים ועוד פריטים קטנים כגון מוצצים, נשכנים וצעצועים קטנים. בנוסף לסטריליזטור המארז כולל: מלקחיים ומוצץ 0+.

סטרליזטור
תפעול מהיר ופשוט. סטרליזטור

5.  תרמוס

  המוצר האחרון ברשימה, אך הכרחי לא פחות, המשמש לכל יציאה מהבית. דוגמה טובה היא התרמוס, מסדרת 'הכי טבעי כמו אמא', השומר על טמפרטורת המים ומשמש ככלי עזר אידיאלי לחימום הבקבוק ולהכנת מזון מחוץ לבית. התרמוס הוא קומפקטי, קל לניקוי ואינו תופס ריחות לא נעימים.  מכסה התרמוס משמש ככלי לחימום בקבוק או מזון לתינוק.

קל יותר לצאת מהבית
קל יותר לצאת מהבית

עוד משהו: כל המוצרים אינם מכילים ביספינול A. מוצרי טומי טיפי נמכרים ברשתות הפארם, רשתות השיווק וחנויות לתינוקות ברחבי הארץ.  www.littleprince.co.il

>>> עוד לא נרשמתם לתערוכת בייבילנד 2016? הקליקו כאן