כל מה שמעניין הורים אצלכם במייל! הטבות, מבצעים, פרסים, כתבות ועוד המון דברים טובים | רשמו אותי עכשיו

חולצות בית ספר עד הבית

גזרות של חולצות טי לתלבושת אחידה בצבעוניות ססגונית ונעימה. הצצה לקולקציית בית הספר החדשה של הילדים של קסטרו
הילדים של קסטרו חזרה לבית ספר. צילום: שי יחזקאל

תקופת "החזרה לבית ספר", הגדושה במשימות של רכישת ציוד מתאים, מחברות וספרים, כוללת גם קניית חולצות (עם סמלי בית הספר). בעידן שלנו, שבו הזמן הוא המשאב היקר ביותר, המשימה הופכת מורכבת עוד יותר. קסטרו היא אחת החברות שהשכילו לייעל את התהליך ולאפשר שירות ייחודי של בחירת ביגוד לביה"ס והגעתו עם שליח עד הבית. חיסכון היסטרי בזמן, בדיוק כמו שאנחנו אוהבות.

שירות עד הבית

קולקציית בית הספר החדשה של קסטרו מתמקדת העונה בחולצות טי לתלבושת אחידה במבחר של גזרות עדכניות ואופנתיות, ובצבעוניות המותאמת לקולקציה החדשה.

על גבי החולצות מאפשרת קסטרו הזמנת הדפסה בהתאמה אישית של סמל בית הספר אונליין, או הזמנה בחנויות. השירות הייחודי מאפשר להדפיס על גבי החולצות את סמליהם של כל בתי הספר בישראל, ולקבל את החולצות ישירות אל הבית או אל החנות הקרובה לבית הלקוחות  – חינם*. הטי-שירטים, שעוצבו מבדי 100% כותנה איכותית ונושמת.

כדאי לדעת: אל הטי שירטים מצטרפת קולקציה עשירה לבית הספר, של ג'ינסים, מכנסיים קצרים, ברמודות, טייצים, מכנסי ספורט, קולקציית אקטיב לילדים ועוד. לקראת סתיו חורף יוצעו גם מגוון נרחב של פוטרים וסווטשירטים בגזרות בסיסיות וגם חדשות, וחולצות טי ארוכות שניתן להדפיס גם עליהם סמלי בית ספר כנדרש.

*מחיר החל מ- 6 חולצות טי + הדפסה ומשלוח – 99.90 שקלים

מחיר: חולצות בודדות החל מ -19.90 שקלים

עוד משהו: משלוח חינם בכל הזמנה מעל 99 ₪ לבית או לאיסוף מהחנות. הדפסה חינם מעל 5 חולצות

לאתר "הילדים של קסטרו"