כל מה שמעניין הורים אצלכם במייל! הטבות, מבצעים, פרסים, כתבות ועוד המון דברים טובים | רשמו אותי עכשיו

מוצרים חדשים לילדים ותינוקות

דגם חדש ומתקדם של מוצצי NUK, ספר הילדים 'השן הורודה', קופסת הפלאים של HOLA TOYS ומחמם בקבוקים ששומר על ערכיו התזונתיים של חלב האם

צעצוע התפתחותי: קופסת הפלאים

קופסת הפלאים של HOLA TOYS היא לא מוצר חדש, אבל היא ללא ספק זוכה לפריחה מחודשת. הצעצוע ההתפתחותי המוצלח הזה מסייע לפעוטות ללמוד את יסודות החשבון באמצעות חרוזים צבעוניים שאפשר להזיז וכך לספור. התוף בחלק העליון של הצעצוע עושה קולות שונים בעת ההקשה, ואפשר להתאמן איתו על קצב. בנוסף, על צדדי הקופסה מותקנים מנופים שונים, עטים, הילוכים, אותם אפשר להזיז לכיוונים שונים ולפתח תנועתיות. לחצנים רבים שיוצרים אפקטים של קול ותאורה מוסיפים שמחה ועניין.
מחיר: 129.90 שקלים. להשיג ברשת בייבי סטאר.

קופסת הפלאים

מוצצי NUK: דגם חדש ואוורירי

ב-NUK השיקו את NUK Space – מוצץ המאפשר לעורו העדין של התינוק לנשום. המוצץ בעל פתחים גדולים במיוחד לזרימת אוויר מקסימלית סביב הפה, ומסייע לשמור על עור הפנים של התינוק יבש ונקי. המוצץ מומלץ על ידי רופאים ומיילדות והפטמה שלו, שטוחה, דקה וצרה יותר ומתקבלת בקלות רבה יותר על ידי תינוקות, גם תינוקות יונקים.
במחקר שערכה החברה בגרמניה נמצא כי 99% מהאימהות ימליצו על המוצץ החדש, במיוחד לתינוקות בעלי עור רגיש, 97% מהאימהות חושבות שהמוצץ מאפשר יותר זרימת אוויר לפנים של התינוק ו-98% חושבות שהמוצץ מאפשר לעורו העדין של התינוק לנשום. עוד מראה המחקר כי 95% מהתינוקות אימצו את המוצץ.

לגילאי 0-6 חודשים ולגילאי 6-18 חודשים. מחיר מומלץ לצרכן: 39.90 ₪ (לאריזה של זוג מוצצים).

מוצצי NUK החדשים

ספר ילדים: השן הורודה

הסיפור השן הורודה מבוסס על סיפור אמיתי. אגם, בתה הבכורה של כותבת הספר – שרון רקנט גרגייר נפלה בגן וקיבלה מכה בפה. רופא השיניים נאלץ לעקור לה את השן הקדמית, מה שגרם לה לחוש שונה וחריגה בין הילדים. אגם אימצה את כלי הדמיון כדי להתגבר על תחושת השונות מהסביבה, ולמצוא את הכוחות הפנימיים כדי לסייע לה להתמודד ולהרגיש חזקה וכל-יכולה.
הסיפור מעודד ילדים להאמין בעצמם ומאפשר להם למצוא את הכוחות הפנימיים, החבויים בהם, על ידי שימוש בכלי הדמיון. הספר מתאים לגילאי 3-6.
שרון רקנט גרגייר היא מנחה סדנאות מנהיגות צעירה לילדים ביסודי, עובדת סוציאלית בעלת תואר שני עם התמחות בלחץ וטראומה במסלול קליני, מאמנת אישית, מטפלת במשפחות במערכת הציבורית ואם לשלושה.
השן הורודה בפייסבוק

מחמם בקבוקים ששומר על הערכים התזונתיים של חלב האם

מחמם בקבוקים דיגיטלי מבית המותג הגרמני beurer יכול להיות אחד הדברים השימושיים במטבח בתקופת החורף. בעזרתו אפשר לחמם אוכל לתינוק הניתן בבקבוק – חלב אם או פורמולה מוכנה. ייחודיות המכשיר היא באפשרות ההורה לקבוע בעצמו בדיוק את הטמפרטורה הרצויה, כאשר זו ניתנת להגבלה ל-37 מעלות צלזיוס, שמהווה את הטמפרטורה המקסימאלית לשמירה על הערכים התזונתיים של חלב האם. כמו כן, מדובר במכשיר היחיד בעל פונקציה לשמירה על טמפרטורה רצויה ללא הגבלת זמן. למכשיר תצוגה דיגיטאלית ברורה ונוחה לקריאה המוארת באמצעות נורות לד. המחמם מתאים למרבית הבקבוקים הקיימים בשוק ומעניק חימום עדין ושווה לבקבוק מכל כיווניו ומאובזר במנגנון כיבוי אוטומטי לצורך בטיחות יתר וחסכון בחשמל.
מגיע עם 3 שנות אחריות. מחיר: 169 שקלים. להשיג ברשת שילב.

מחמם בקבוקים ששומר על ערכי חלב האם