כל מה שמעניין הורים אצלכם במייל! הטבות, מבצעים, פרסים, כתבות ועוד המון דברים טובים | רשמו אותי עכשיו

ד"ש לרופא: מוניטור ביתי

פטנט חדשני שכולו כחול-לבן: מכשיר ביתי המאפשר להריונית למדוד את דופק העובר בבית שלה. לשמוע, לעקוב ואפילו לשתף. מוניטור, הגרסה הביתית
ששש... בודקים כאן דופק. מוניטור ביתי של הרה ביט. צילום: יח"צ הרה מד

בתקופת ההריון, את נרגשת כל פעם למשמע פעימות לבו של העובר שאת נושאת בבטנך בעת בדיקת האולטרסאונד. מתברר כי טובי המוחות הישראליים פיתחו מכשיר ייחודי המאפשר לך לעקוב מקרוב אחר דופק העובר, בבית הפרטי שלך. בזמן הנוח ובמקום המתאים לך.

מוניטור למדידת דופק עוברי

ברוכות הבאות ל-2019: הכירו את את הרה ביט HeraBEAT – פטנט ישראלי חדשני וייחודי למדידת דופק עוברי, אשר פותח על ידי חברת HeraMED הישראלית. מכשיר ביתי וקל לתפעול הפועל כמוניטור ומאפשר לנשים הרות למדוד במהלך ההיריון את דופק העובר בנוחות בבית, בזכות טכנולוגיה פורצת דרך.

מוניטור, בכל זמן ומקום שתבחרי (צילום: יח"צ הרה מד)

איך זה עובד? הרה ביט HeraBEAT הוא מוניטור ידני פשוט וקל לתפעול ביתי, כאמור, הפועל בשילוב של טכנולוגיית דופלר-אולטראסאונד חדשנית עם סנסורים אופטיים שלא קיימים במכשירים דומים. הודות לאפליקציה מתקדמת וחדשנית המנחה ומפקחת על כל התהליך למעשה (ומופעלת בסמארטפון של האם ההרה), הרה ביט הוא שדרוג של מכשירי דופלר מהדור הישן, שהוסיפו להם מרכיבים טכנולוגיים והפכו אותם למוניטור ביתי אשר פועל בסטנדרט רפואי גבוה, וידוע ביכולת הדיוק, האמינות והבטיחות שלו. הרה ביט מגיע בערכה ביתית ומלווה בתמיכה וייעוץ צמוד על ידי אחות מיילדת.

 

אפליקציה: נתונים בזמן אמת

הרה ביט משלב אולטראסאונד דופלר ייחודי למדידה מיטבית של דופק העובר כבר משלבים מוקדמים בהיריון, תוך מנגנון סינון רעשי רקע שמאפשר להתחבר לצליל פעימות לב העובר. המכשיר מתממשק לסמארטפון האישי בעזרת אפליקציה מתקדמת המנחה היכן בדיוק ניתן לאתר את דופק העובר, מאפשרת למדוד בדיוק רב את ערכי הדופק על פני זמן ומציגה תוצאות בזמן אמת. כל המידע הטכנולוגי והרפואי נשמר וניתן לשיתוף בלחיצת כפתור.

לצורך השימוש מניחים את מכשיר ההרה ביט על הבטן ההריונית, מתחברים עם האפליקציה לטלפון בטכנולוגיית בלוטות', ונעזרים בהוראות המועברות בה – החל ממריחת הג'ל, למיקום המכשיר ועד לשמיעת פעימות לב עובר. הטכנולוגיה הרפואית המתקדמת של המכשיר בשילוב האפליקציה מסייעת לאתר את דופק העובר, להיות במעקב אחריו, ולקבל משוב בזמן אמת, תוך הקלטת פעימות לב העובר במהלך הדקות בהן מתבצעת הבדיקה. הרה ביט מאפשר לשתף את הנתונים והקלטות המוניטור בלחיצת כפתור.

תפעול פשוט וידידותי. מוניטור נייד

עוד משהו: ניתן להשתמש במכשיר החל משבוע 12 להיריון. בשל היבטים פיזילוגיים של ההיריון בשבועות מוקדמים כגון גודל העובר, מיקום השליה ועוד, ייתכן ובמקרים מסוימים יהיה מאתגר יותר לאתר את פעימות ליבו של העובר. ככל שההיריון מתקדם, הרה ביט יאתר את דופק העובר מהר יותר.

טכנולגיה פורצת דרך

הרה ביט HeraBEAT מתבסס על מערך טכנולוגיות חדשניות ופורצות דרך אשר הותאמו לשימוש ביתי, ובאות לידי ביטוי בעת השימוש במספר היבטים:

  • המכשיר כולל חיישנים אופטיים לזיהוי חכם המבחין בין דופק העובר ודופק האם במטרה לספק את התוצאות המדויקות על דופק העובר בלבד. מדובר בתכונה חדשנית שלא קיימת במכשירי דופלר אחרים בעולם.
  • האפליקציה מספקת הנחיות לאיתור הדופק, עם הסברים קוליים בעת השימוש – מתי להזיז את המכשיר על גבי הבטן, מתי לעצור ולהחזיקו ביציבות על הבטן וכו'. המכשיר כולל חיישני תנועה אשר בעזרת תקשורת אלחוטית בלוטות' ואפליקציה מנחים את האישה ההרה ומסייעים לה בחיפוש מהיר ומדויק של דופק העובר, לעומת מכשירים דומים.
  • המכשיר משתמש בקרן אולטראסאונד רחבה במיוחד המאפשרת לאתר בקלות את הדופק ובזמן מהיר, לעומת מכשירים אחרים ששטחם מצומצם.

כדאי לדעת: הרה ביט מאושר לשימוש על ידי משרד הבריאות הישראלי, ובעל תקן CE – (תקינה אירופאית) מטעם מכון התקנים הבריטי BSI. המכשיר פותח בשיתוף פעולה עם גניקולוגים מובילים על מנת לעמוד בסטנדרטים רפואיים מחמירים של מכשירי אולטראסאונד דופלר, וזוכה לתמיכה של מומחים רפואיים בארץ ובעולם. המכשיר הוכח כאמין ומדויק בדומה למכשירי המוניטור המקצועיים שבמרכזים הרפואיים. עם זאת, הוא אינו מחליף בדיקה וייעוץ רפואי מתאים במקרה של חשש הנוגע להיריון.

ערכת הרה ביט. צילום: יח"צ הרה מד

הערכה כוללת: מכשיר הרה ביט, מטען, נרתיק נשיאה, 2 שפופרות ג'ל אולטראסאונד, חוברת הוראות,  ואפליקציה מתקדמת. ליווי וייעוץ של אחות מיילדת מטעם חברת HeraMED ניתן לכל משתמשת. שנתיים אחריות.

מחיר: 1490 שקלים

לאתר