כל מה שמעניין הורים אצלכם במייל! הטבות, מבצעים, פרסים, כתבות ועוד המון דברים טובים | רשמו אותי עכשיו

טיפים לבחירת בגדים לקטנטנים

בין כל ההדפסים, הבדים המיוחדים והפאצ'ים, הכי חשוב שיהיו לבייבי שלכם בגדים רכים ונעימים בצבעים עדינים ובלי קשקושים מיותרים
מוצרי הטקסטיל של דובידה לתינוקות ופעוטות

עורו של התינוק עשוי להיות רגיש לחומרים שונים, ולא פעם אנחנו נאלצים לוותר על רכישת בגד יפה רק מפני שהבד שלו לא מספיק נעים.

המותג דובידה משלב בדי כותנה נעימים, צבעי פסטל ודגש על הפרטים הקטנים ביותר. הקולקציה מכילה 6 פריטים ב-5 צבעים שונים. על בגדי הגוף אין תוויות מיתוג, כדי להימנע מגירודים באזור העורף והגב העליון של התינוק.

בגדי בייסיק מבדים רכים המגיעים בצבעי פסטל

בדובידה מאמינים בחומרים טבעיים, וגם מארזי המתנה שלהם משלבים מתנות טבעיות כמו מוצרי קוסמטיקה טבעית, בשיתוף עם חברת "אמה-לורה" קוסמטיקה טבעית. מתנה מושלמת לאם ולתינוק.

הבייסיקים של דובידה מיוצרים בבדי כותנה נעימים, עם צבעוניות פסטלית ועדינה, תוך שימת הדגש על הפרטים הקטנים ביותר. הפריטים מותאמים לעטוף את התינוק שלכם בימי החורף הקרבים ובאים. הקולקציה מורכבת מחמישה דגמים בחמישה צבעים שונים. בגדי הגוף אינם נושאים תוויות מיתוג כדי להימנע מגירודים ואי נעימות באזורי העורף והגב העליון של התינוק.

חוץ מפרטי הבייסיק, יש גם חליפות מהודרות, פיג'מות, שמיכות ונעלי סניקרס מתוקות, שאפשר להתאים לפריטי הלבוש. קולקציית הבייסיקים מורכבת משישה פריטים: מידות NB-24 חודשים בחמישה צבעים (לבן, תכלת, ורוד, בז', אפור). מארזי המתנה קיימים בשלושה גדלים – מידות NB-9 חודשים – בשלושה צבעים (צבעי המים, האדמה, הכלנית הורודה).

חמשת הטיפים של דובידה לבחירת הבייסיק המושלם לתינוק שלך.

  1. 100% כותנה נעימה למגע – כמובן שבדי הכותנה הם המומלצים ביותר. במידה ואפשר, יש לבדוק את איכות הבד ואת מידת הרכות שלו. מה שנעים לנו נעים גם לגוף התינוק שלנו ובדים נוקשים עלולים להביא לאי נעימויות והתנגדות בזמן ההלבשה.
  2. נוח לאמא ונוח לתינוק – יש מגוון רחב של בייסיקים, כל מיני גזרות עם פתחים שנפתחים מכל מיני כיוונים. חשוב לבדוק שהתינוק נע בחופשיות ובנוחות בבגד, ולא פחות חשוב – לבדוק שנוח להורים להלביש את הבגד על התינוק. למשל, לבדוק שהפתיחה באזור הכתפיים רחבה מספיק להלבשה נוחה על הראש ולא רחבה מדי כך שתחזיק על כתפי התינוק מבלי לגלוש מטה. הלבשת התינוק אמורה להיעשות במהירות ובתנועות חלקות ועדינות כדי להפוך את ההלבשה לכיפית ונעימה גם להורים וגם לתינוק.
  3. צבעוניות פסטלית נעימה – צבעוניות משפיעה על מצב הרוח של ההורים ושל התינוקות. הקפידו לבחור צבעים פסטליים נעימים, צורות עגולות או כל טקסטורה או צורה שתעלה לכם חיוך על הפנים.
  4. העדר תוויות מיתוג בבגדי הגוף – רצוי להימנע מתוויות מיתוג פנימיות בבגדי הגוף באזור העורף והגב העליון כדי להימנע מאי נעימויות וגירודים על עור התינוק.
  5. הוראות כביסה ברורות – יש לבדוק שהוראות הכביסה של הבגדים מופיעים על תוויות הבגד. רצוי להיצמד אליהן בכביסות עדינות ולעשות שימוש בחומרי כביסה טבעיים המיועדים לעור התינוקות.
חשוב לדעת לבחור בגדים נוחים, ובלי תוספות שעלולות לגרות את העור

מי שירכוש בדוכן של דובידה בסכום שעולה על 350 ש"ח, יקבל שמן גוף ורד הבר מבית אמה-לורה לאם ולתינוק במתנה

עוד לא רכשתם כרטיס לתערוכה? לפרטים ולרכישת כרטיסים לבייבילנד 2019