כל מה שמעניין הורים אצלכם במייל! הטבות, מבצעים, פרסים, כתבות ועוד המון דברים טובים | רשמו אותי עכשיו

צמחי המרפא בשירות ההריון והלידה

אחד המותגים המסקרנים שישתתפו בתערוכת בייבילנד הוא Leaf Of Life – צמחי מרפא להכנה ללידה, לחיזוק אחרי לידה ולהגברת ייצור חלב אם
Leaf Of Life

חברת Leaf to Life משווקת את סדרת פורמולות צמחי המרפא להכנה ללידה, להגברת ייצור חלב אם ולחיזוק לאחר לידה, פרי פיתוח של נעמי דרור – מטפלת מוסמכת ברפואה סינית, מומחית לצמחי מרפא סיניים, לפריון, הריון ולידה. המוצרים מבוססים על ידע וניסיון קליני רב שנים, והניבו הצלחות רבות בקליניקה.

בכל מרשם הושקעה מחשבה רבה, בחיבורים בין הצמחים השונים על מנת להבטיח מוצר מדויק ויעיל. תהליך הכנת הפורמולות מתבצע בתנאים קפדניים, תוך שמירה מרבית על איכות וטיב התמציות. הפורמולות בעלות הכשר בד"ץ חתם סופר ואישור GMP על פי מערכת שאושרה ע"י משרד הבריאות.

נעמי דרור היא מטפלת מוסמכת ברפואה סינית ומרצה בכירה. מזה עשור נעמי מקבלת מטופלות בקליניקה פרטית בירושלים מלווה לידות בבתי החולים השונים בירושלים. בנוסף, עבדה כמומחית לטיפול בצמחי מרפא סיניים באחת מקופות החולים, וכיום משמשת כמרצה בכירה במסלול ההכשרה ברפואה סינית במכללת מעינות, שם מלמדת את תחומי ההתמחות בצמחי מרפא סיניים, רפואת נשים ופוריות.

המוצרים של Leaf Of Life

המוצרים של Leaf Of life

Mama Prep – פורמולת הכנה ללידה:step 1
פורמולת הכנה ללידה המבוססת על עלי פטל וסרפד. צמחים אלו ידועים כצמחים התומכים ברחם ובמערכת הגניקולוגית. הפורמולה Mama Prep מסייעת לאישה ההרה בתקופת הטרימסטר השלישי, החל משבוע 34 ומסייעת בלידה רכה.

Mama Boost – פורמולת הכנה ללידה :step 2
תרכובת ייחודית המורכבת מצמחי מרפא סיניים אשר מסייעת להכין את הגוף ללידה ולתמוך באשה במהלך הלידה. הפורמולה מורכבת מצמחי מרפא סיניים בעלי איכות מחזקת, אשר מזרימה דם ומרככת את הרקמה הרכה באגן. הדבר מאפשר לתינוק להתברג באגן ולצוואר הרחם להיות גמיש יותר ולהיפתח. הפורמולה מתאימה להכנה ללידה בין השבועות 38-40, להשראת לידה במצב בה ישנה אינדיקציה לעודד התחלה של לידה ולסיוע במצב של לידה שלא מתקדמת.
הפורמולה, אינה כופה על הגוף את התחלת הלידה, אלא נותנת לגוף את 'הדחיפה' על ידי שיפור תנאי הרחם וסביבתו, בכדי שהלידה תוכל להתפתח באופן עצמוני.

Mama Flow – פורמולה לחיזוק לאחר לידה ולהגברת ייצור חלב אם: step 3
נותנת מענה למקרים בהם ייצור חלב האם לקוי על ידי שילוב ייחודי בין צמחי מרפא סיניים המגבירים ייצור חלב (צמחים גלאקטוגוגים) לצמחי מרפא המחזקים את הגוף לאחר הלידה, על מנת לאפשר למשאבים הטבעיים של הגוף לייצר את חלב האם. הפורמולה מתאימה גם לתמיכה במשכב הלידה ולעידוד התאוששות מהירה.
לכל הפורמולות>>

עוד לא הזמנתם כרטיס לתערוכת בייבילנד? כל כרטיס מקנה תיק מוצרים במתנה בשווי 69 ש"ח. לרכישה>>