כל מה שמעניין הורים אצלכם במייל! הטבות, מבצעים, פרסים, כתבות ועוד המון דברים טובים | רשמו אותי עכשיו

שגרת טיפוח בחורף

עור גוף מחוספס, מרפקים יבשים, קילופים בשפתיים, חשמל סטטי בשיער ועוד סימנים המורים על הצורך במעבר למתכונת חורף. כך תעברי את תקופת היובש בדרך מטופחת ומפנקת
אישה בחורף
החורף מצווה על שינוי בשגרת הטיפוח. צילום: depositphotos

מזג האוויר הקר והיבש, הרוחות ואחוזי הלחות הנמוכים נותנים את אותותיהם בעור הפנים שלנו, שסובל מיובש ניכר! תוסיפו לו גם את החספוס בעור הגוף, מרפקים יבשים, חשמל סטטי וקשקשים בשיער, קילופים ואדמומיות בכפות הידיים ובשפתיים, וקיבלתם את מכלול הסיבות לשינוי בשגרת הטיפוח היומית והמעבר למתכונת חורף. מילת המפתח לפתרון התופעות המטרידות היא לחות, לחות ועוד לחות!!!

סבון:

המעיטי בשימוש בסבון פנים (וידיים וגוף) המייבש את העור. צמצמי את השימוש לפעמיים (ולא יותר). מומלץ סבון פנים עדין ונטול אלכוהול, ובמקום סבון גוף העדיפי אל סבון או שמן רחצה.

פילינג:

הקור החורפי גורם להאטה בקצב התחדשות תאי העור ולכן מומלץ להקפיד על פילינג שבועי לצורך הסרת התאים המתים.

מסכת לחות לפנים:

הקפידי להשתמש במסכות עשירות בלחות, המזינות את העור ברכיבים חיוניים המסייעים לאלסטיות ולריכוך העור.

סרום:

אם יש מוצר אחד שאת חייבת להכניס לשגרת הטיפוח החורפית הוא הסרום. התכשיר משמש כ"מוביל" ומאפשר לרכיבי הלחות שבקרם הלחות להיספג טוב יותר בעור. סרום בשעות הלילה יתרום לריכוך והזנה עמוקה של העור.

קרם לילה:

בלילה, עור הפנים "פנוי" לקליטת הרכיבים המזינים שבקרם ותאי העור מתחדשים. שימוש בקרם לילה מאפשר את חדירת הלחויות בצורה אופטימאלית, חפה ממזיקים סביבתיים.

קרם עיניים:

העור הדק סביב העיניים מחייב התייחסות מיוחדת. שימוש בקרם עיניים מאפשר הזנה עמוקה ברכיבי לחות.

לחות לשפתיים:

הקפידי לרכך ולשמן את העור מסביב לשפתיים ואת השפתיים עצמן במוצרי לחות והזנה ייעודיים. טיפ: קרם העיניים שלך יכול לפנק את העור סביב השפתיים.

קרם צוואר:

שטח הצוואר הגדול מתייבש אף הוא, ומוטב לצ'פר אותו בלחות מירבית בשעות הבוקר והערב.

לחות:

העדיפי קרם לחות עשיר ושומני יותר, המכיל ויטמינים חיוניים לעור (בהחלט מומלץ תוספת SPF15 או שימוש במקביל גם במקדם הגנה המסנן את קרינת השמש).

קרם גוף:

השלימו את פעולת הרחצה עם תחליב גוף מפנק, קרם לכפות ידיים ולכפות הרגליים במינון תכוף ובשימוש נדיב. מרחו את כל אזורי הגוף (כן, גם כפות הרגליים שמתחבאות בגרביים) בבוקר ובערב.

שמן לשיער:

השתמשו במוצרים המכילים פורמולה של שמני הזנה משקמים, המחזקים את סיב השערה, מפחיתים את תופעת שבירת השיער, מגנים מפני נזקי היובש ומעשירים אותו בלחות. אחת לשבוע מומלץ להוסיף לשגרת הטיפוח מסיכת שיער מזינה. טיפ: הניחו את המסכה על השיער, עטפו אותו במגבת שחוממה מראש במיקרוגל.