כל מה שמעניין הורים אצלכם במייל! הטבות, מבצעים, פרסים, כתבות ועוד המון דברים טובים | רשמו אותי עכשיו

תמיד בתיק: מה אסור להורים לשכוח?

תכולת התיק הפרטי שלכם משתנה כאשר אתם הופכים להורים. לפניכם רשימת הציוד המלאה – רק לעשות עליה וי לפני היציאה מהבית
ארזת לבד? (צילום: שאטרסטוק)

כהורים אנחנו מוותרים על שעות שינה יקרות מפז, מוצאים עצמנו מזמזמים להנאתנו שירים מתוך הרפורטואר העשיר של ערוץ בייבי, וסוחבים אתנו את כל הבית בתוך התיק. אולי זה נשמע כמו קלישאה, אבל הקלישאות הכי טובות הרי מבוססות על אמת.

אז מה מתוך כל השפע הזה שבתיק שלנו באמת חשוב? לפניכם הרשימה המלאה:

מגבונים – הם מנקים הכול, החל מהפרצוף העדין של התינוק ועד הספסל בגינה הציבורית שהילד שלכם מלקק במרץ. אי אפשר להחליף חיתולים בחוץ בלי מגבונים ובאופן כללי, הם מוצר חובה בכל תיק. לא בא לכם להיסחב עם החבילה הגדולה? ניתן למצוא בסופר פארם את המארזים הקטנים יותר שפחות מכבידים על התיק.

ג'ל מחטא – מגבונים זה יופי, אבל כשצריך לנקות באמת – רק ג'ל מחטא יעשה את העבודה כמו שצריך. באופן כללי ההמלצה להורים היא להשתמש בג'ל מחטא לפני כל החתלה ואחריה. בנוסף, לפני שאתם נותנים לילד משהו לאכול, חשוב לנקות לו את הידיים בג'ל.

פלסטרים – אתם בגינה, והילד נופל. השיטה הטובה להרגיע אותו היא לשים פלסטר על מקום הפציעה. אגב, גם אם אין שום סימן למכה שקיבל, פלסטר נחשב עבור הילדים לתרופה היעילה ביותר לכל כאב. ניתן למצוא בסופר-פארם פלסטרים מעוצבים עם שלל דמויות, צבעים וקישוטים האהובים במיוחד על הילדים.

פולידין – אם במקרה באמת הילד נפצע פצע פתוח, חשוב למרוח מעט פולידין על הפצע על מנת לחטא אותו. הפולידין אינו כואב או שורף, ויש לו תפקיד חשוב במניעת זיהומים.

אל-תוש – הקיץ הישראלי הוא חג בלתי נגמר עבור היתושים שאוהבים יותר מכל את עורם של הקטנטנים. כאשר אתם נמצאים בגינות ציבוריות, בטיולים או ליד מקורות מים, מומלץ מאוד למרוח לילדים תכשיר דוחה יתושים שימנע את העקיצות המטרידות.

משחת פניסטיל – אם בכל זאת הילד נעקץ, הפניסטיל מרגיע במהירות את הגירוד ומונע מהעקיצה להזדהם. הפניסטיל יעיל גם במקרים של אלרגיות עוריות נוספות.

מים – חוץ מבקבוק המים של התינוק, כדאי שיהיה בתיק בקבוק מים נוסף. רשמית, המים האלה מיועדים לשתייה עבורכם. בפועל הם משמשים גם למילוי נוסף של בקבוק התינוק במידה ונגמרו המים וגם לשטיפת הידיים והפנים במקרה הצורך.

חטיף סגור – הילד רעב? אין בעיה! זה יכול להיות בייביביס, ביסקוויט לוטוס סגור או שקית במבה. העיקר שזה יהיה מוצר יבש שיכול להישמר זמן רב ולא יירקב או יעלה ניחוח מפוקפק.

טישיו – אתם מכירים את הילדים האלה עם הנזלת שמרוחה להם על הפרצוף? אף אחד מאתנו לא רוצה שאלו יהיו הילדים שלו, נכון? גם באמצע הקיץ, הילד יכול להפתיע עם איזה אפצ'י מנוזל, לכן חשוב שלעולם לא יחסר לכם טישיו.

צעצוע – קפצתם לבית מרקחת ואתם צריכים לעמוד בתור, אבל התינוק בעגלה משועמם. משחק אהוב נשלף מהתיק ומצליח להעסיק את הילד לפחות כמה דקות טובות.

טלפון נייד – לא שבאמת חשבנו שאתם עלולים לשכוח לשים אותו בתיק, אבל אי אפשר לעשות רשימת מלאי בלי הידיד הטוב ביותר של האדם המודרני.