כל מה שמעניין הורים אצלכם במייל! הטבות, מבצעים, פרסים, כתבות ועוד המון דברים טובים | רשמו אותי עכשיו

שעון חכם עם מצלמה, גרסת הילדים

השעון החכם מאפשר להורים לדעת היכן הילדים נמצאים, למה הם חשופים, לשוחח עימם באמצעות תקשורת קולית ועם הפיתוח החדשני אפילו לראות פיזית את סביבתם באמצעות מצלמה. אנחת רווחה להורים?
שעון חכם. קידי
kidi watch. שעון חכם עם מצלמה

בעידן שלנו, היה זה רק עניין של זמן עד אשר יושק צעצוע טכנולוגי חדש, שיוכל לתת מענה הולם להורים ולנסות להפחית מהם את מידת הסטרס, בכול הנוגע לילדיהם. ה-KidiWatch הוא שעון בינה טכנולוגית לילדים, סוג של אמצעי בטיחות חדש, אם תרצו. עם כל הסכנות האורבות בסביבת החבורה הצעירה, לרבות תופעת הבריונות ברשת, נראה כי הגאדג'ט החדש עשוי להתחבב מאוד על ההורים.

אחרי שהושק בהצלחה ה"קידי" בגרסתו הקודמת, כעת יצאה גרסה משופרת עם מצלמה.

מידע אמת בכל רגע נתון

בימים אלו מושק שעון דור חדש של שעון חכם וחדשני לילדים בשם kidiwatch המאפשר להורים לקבל נתונים בכל רגע היכן הילדים נמצאים פיזית, להאזין לתכנים אליהם נחשפים, לתקשר איתם באמצעות אפליקציה, לקבל התראות אזהרה בעת מצוקה, וכעת גם לראות פיזית את סביבת הימצאותם באמצעות מצלמה המותקנת על השעון אותה ניתן להפעיל מהנייד של ההורה ולצלם את הסביבה.

ה Kidi-Watch מכיל שלל פונקציות בטיחות לילדים כדוגמת איתור מיקום על גבי מפה באמצעות GPS, שיחות קוליות למספרים המוגדרים על ידי ההורה מראש, צ'אט קולי והודעות firewall. כמו כן, ניתן להגדיר מרחב פעילות של הילד באמצעות גדר אלקטרונית עם דיווח על כניסה ויציאה מאזורים מוגדרים מראש. לשעון פונקציה של כפתור SOS לשיחת חירום. השעון החכם מאפשר האזנה מרחוק לסביבת השעון, צפייה בהיסטוריית מיקומים וכעת גם אפשרות לצילום מרחוק של אזור הפעילות. השעון פועל באמצעות רשת האינטרנט הסלולרית ומאפשר להאזין לתכנים אליהם נחשפים הילדים ולנסות למנוע מצבים של מצוקה, שיימינג חברתי, שכחה וכל סכנה אחרת אצל הילד/ה.

קידי
השעון כולל איתור מיקום על גבי מפה באמצעות GPS, שיחות קוליות למספרים המוגדרים על ידי ההורה מראש. קידי

תחליף לטלפון הנייד?

למעשה השעון מהווה תחליף לטלפון סלולרי עבור אותם הורים, שלא מעוניינים לתת מכשיר סלולרי לילדים. השליטה בשעון נעשית באמצעות אפליקציה בעברית המותאמת למכשירי אנדרואיד ו- IOS. בעת הורדת האפליקציה וקישור לשעון המידע אודות המיקום וכל יתר התכונות מועברים בזמן אמת למכשיר הסלולרי של ההורים.

השעון החכם Kidi-Watch נבנה על בסיס בינה טכנולוגית המבוססת על תכונות של אמצעי בטיחות חדיש הנשען על הצרכים של ההורים בעת שהילד/ה מחוץ לבית הן אם במסגרת חינוכית והן אם בזמן בילוי ומשחק. מעניין לדעת שבארצות מזרח אירופה, צרפת וגרמניה השעון נחשב לאמצעי בטיחות וזהירות פופולארי מאוד שנחל הצלחה רבה.

להבדיל ממכשיר סלולרי, ב- KidiWatch להורה השליטה המלאה אל מי הילד/ה יחייגו, עם מי יתכתבו ומתי יוכלו לשחק בשעון, כל זאת נשלט על ידי ההורה באמצעות האפליקציה המותקנת במכשיר הנייד. בנוסף, ההורה יכול לנעול את המכשיר בזמן הגן, בית הספר ועוד.

שעון חכם לילדים
האזנה מרחוק לסביבת השעון, צפייה בהיסטוריית מיקומים ואף צילום מרחוק של אזור הפעילות

כדאי לדעת: השעון כולל מסך מגע צבעוני, מד צעדים ומרחק, שעון מעורר, פנס, מצלמת סלפי, סטופר, אלבום תמונות וכן משחק מתמטיקה.

עוד משהו: השעון מגיע בשלושה צבעים ורוד, כחול ושחור. המחיר של הגרסה החדשה עומד על 349 שקלים. הערכה מכילה כרטיס SIM לאינטרנט סלולרי של 019 אותו ניתן להפעיל באמצעות מנוי מוזל בעלות של 12 שקלים לחודש. מתאים לגילאי 4-12.

 kidiwatch.co.il וברשתות וחנויות ברחבי הארץ