כל מה שמעניין הורים אצלכם במייל! הטבות, מבצעים, פרסים, כתבות ועוד המון דברים טובים | רשמו אותי עכשיו

בקבוק האכלה לתינוק, הדור הבא

בתערוכת בייבילנד 2018 תכירו את nanobebe, בקבוק ההזנה הראשון בעולם השומר על הערכים התזונתיים של חלב האם. וגם: מחמם את החלב פי שתיים מהר יותר מבקבוק הנקה רגיל
בקבוק הזנה לתינוק
בקבוק האכלה ראשון מסוגו. nanobaby

בכי קורע לב של תינוק גרם לשני מהנדסי ביו רפואה לפתח בקבוק הזנה חדשני לתינוק. בקבוק ההזנה החדש,  nanobebe – הוא בקבוק ההאכלה הראשון בעולם אשר עוצב במיוחד כדי לשמור על הערכים התזונתיים של חלב האם. הוא מחמם את החלב פי שתיים מהר יותר מבקבוק הנקה רגיל ומאפשר להאכיל את התינוק באופן מיידי, ללא פגיעה בערכים התזונתיים יקרי הערך של החלב. הודות לעיצובו הגיאומטרי המיוחד של הבקבוק, אותה כמות של חלב מתפרסת על פני שטח פנים גדול יותר וכל החלב מתחמם מהר ובאופן אחיד.

בקבוק האכלה לתינוק

איך זה עובד?

פיטמת הבקבוק מצטיינת במערכת שסתומים מתקדמת º360 ,המפחיתה גזים, מקטינה את תופעת כאבי הבטן (קוליק) ומאפשרת לתינוק להיות נינוח יותר. הבקבוק מזכיר בצורתו את המבנה הטבעי של שד האם. עיצובו הגיאומטרי הייחודי מעודד את התינוק לאחוז ולאכול מהבקבוק באופן עצמאי כבר מגיל מוקדם, תוך שליטה עצמית על זרימת החלב.

עוד משהו: השם שנחבר למותג החדש היה nanobebe, ולאחר מספר שנים של פיתוח מורכב, בשיתוף פרופסורים לעיצוב מוצר, רופאי ילדים ויועצות הנקה, נראה היה כי מגוון המוצרים של המותג מוכן להשקה. בתחילת 2018 הושק הבקבוק לראשונה בארצות הברית ברשתות מובילות כגון Babies 'R' Us, Buy Buy Baby ו-Bed Bath & Byond וזכה מיד עם השקתו להצלחה עצומה בקרב ההורים.

מעבר להצלחה המסחרית, הבקבוק החדש והמוצרים הנלווים יצרו באזז עצום ברשתות החברתיות. בכל שבוע מקבלת החברה מאות פניות של אמהות נרגשות, המספרות כיצד הבקבוק של nanobebe שינה את חייהן וכיצד התינוקות שלהם, שהיו סרבני בקבוק מוצהרים, החלו לינוק מהבקבוק בשקיקה. זאת, בעקבות הצורה האורגנומית של הבקבוק, והפיטמה היחודית שפותחה בחברה.

פטמת בקבוק
פיטמה בעיצוב ייחודי

מה הופך את הבקבוק של nanobebe למהפכה?

בקבוק חלב האם של nanobebe הוא בקבוק האכלה הראשון בעולם אשר עוצב במיוחד כדי לשמור על הערכים התזונתיים של חלב אם. בקבוק nanobebe מחמם את החלב פי שתיים מהר יותר מבקבוק הנקה רגיל ומאפשר להאכיל את התינוק מידית כשהוא רעב, ללא פגיעה בערכים התזונתיים יקרי הערך של החלב. הודות לעיצובו הגיאומטרי המיוחד של בקבוק nanobebe אותה כמות של חלב מתפרסת על פני שטח פנים גדול יותר וכך החלב מתחמם מהר ובאופן אחיד.

ערסלית חדשנית באמבטיה? עוד גאדג'ט חדש בתערוכת בייבילנד

לפרטים ולרכישת כרטיסים לתערוכת בייבילנד