כל מה שמעניין הורים אצלכם במייל! הטבות, מבצעים, פרסים, כתבות ועוד המון דברים טובים | רשמו אותי עכשיו

להניק עם שיק

הצעיף הוא האקססורי החם של העונה. הכירו את צעיפי ההנקה, המשמשים בו זמנית כבד נעים, מלטף ומחמם לצוואר וגם ככיסוי נוח בזמן ההנקה. ביי ביי לסינרי ההנקה?
עדי בקשי
צעיף עם סגנון. עדי בקשי (צילום: יח"צ)

אין כמו עונת החורף; מראה השכבות, המעילים, הווסטים והצעיפים – מככבים במלוא העוצמה. סטודיו עדי בקשי לקחו את הצעיף צעד קדימה ומשיקים צעיפים המשמשים גם כאקססורי שיקי בזמן ההנקה.  צעיפי ההנקה ניתנים ללבישה גם ככיסוי בזמן ההנקה וגם בליפוף סביב הצוואר ישמש כצעיף סטייליסטי שמשדרג את האאוטפיט ברגע אחד.

תנו להניק בסטייל

ששש… תנו להניק כאן

הצעיף רך ונעים וכולל קשת פנימית מובנת בחלקו העליון, המעניקה יציבות ומאפשרת לשמור על קשר עין רציף עם התינוק בזמן ההנקה. במרבית הדגמים קיים כיס פנימי לשמירת המוצץ ורפידות ההנקה. בנוסף, הצעיף מתאים גם לשאיבה. מתקפל בקלות ונכנס לתיק.

בין הקולקציות שמציע המותג, תוכלי למצוא ליין צעיפים להנקה. הצעיפים עשויים מבדי ג׳רזי נושמים או כותנת טטרה קלילה במגוון צבעים. חלק מהדגמים ניתנים ללבישה משני הצדדים לקבלת שני לוקים שונים.

צעיף הנקה, הנקה
קשת פנימית מובנית ליצירת קשר עין עם הבייבי

כדאי לדעת: הצעיפים מגיעים ארוזים בקופסה מהודרת עם פתק החלפה וכרטיס ברכה. מתנה מקורית ליולדת הטרייה.

קופסת מתנה ליולדת
הצעיף מוגש בקופסה מהודרת. מתנה נהדרת ליולדת

מלבד צעיפי ההנקה תוכלי להתרשם ממגוון צעיפים מעוצבים שיקפיצו לך את מלתחת החורף. הקולקציה החדשה נקראת WONDERLAND והיא מלאה השפעות מעולם האגדות. הקולקציה מאופיינת בפרינטים ייחודיים בשילוב טקסטורות עשירות כמו רקמות, פרוות סינטטיות מפנקות ומחממות ואריגים איכותיים וייחודיים. כל פריט הוא פיס בפני עצמו.

עדי בקשי
צעיף פרלה מקולקציית וונדרלנד. צילום: זהר שטרית

עוד משהו: סטודיו עדי בקשי לעיצוב צעיפים נוסד בשנת 2008 ובראשו עומדים תומר ועדי, מעצבת ישראלית בוגרת שנקר. הסטודיו מתמחה בעיצוב צעיפי קונספט ייחודיים הנסגרים בכפתור עבור נשים, גברים וילדים. כל הצעיפים מיוצרים בארץ תחת בקרת איכות קפדנית ועם המון אהבה.

טווח מחירים: קטגוריית הסייל החל מ-69 שקלים, צעיפי הנקה בין 79-179 שקלים, צעיפים רגילים 139-199 שקלים

לאתר adibakshi.co.il