כל מה שמעניין הורים אצלכם במייל! הטבות, מבצעים, פרסים, כתבות ועוד המון דברים טובים | רשמו אותי עכשיו

עריסת תינוק אובלית

מיטת תינוק חדשנית, שגדלה ומשתנה ביחד עם התינוק מיומו הראשון ועד למיטת מעבר. הצצה
סטוקי סליפי אובלי. צילום: יח"צ

בעידן שלנו, אנחנו אוהבים שני מוצרים (ואפילו שלושה) במחיר אחד; במקרה של עריסת תינוק החדשנית – Stokke® Sleepi™ – מדובר בעריסה "הצומחת" ומשתנה, בדיוק כמו הילדים ומלווה אותם מיומם הראשון. ממיטת תינוק רכה ומפנקת עד מיטת מעבר המתאימה עד גיל 3.

השראה מהרחם: הצורה האובלית

הצורה האובלית נבחרה בהשראה מרחם האם, שהיה הבית של התינוק לפני שהוא יצא לעולם. אין במיטת סליפי פינות חדות ולצורת העריסה חום אנושי מחבק ונעים. סטוקי סליפי מתרחבת בהתאם לצרכים המשתנים של הילדים, עשויה עץ בוק מלא, איכותי וחזק ובצורתה האובלית הופכת המיטה לחלק מרכזי וחשוב בחדר הילדים.

העריסה האובלית האייקונית של סטוקי תלווה אתכם לאורך זמן רב הודות לאפשרות כוון גובה המזרון לגובה הרצוי והודות לאפשרויות ההרחבה של המסגרת, שיעניקו לתינוק מקום נוח ובטוח לחלום בו חלומות נעימים כבר מיומו הראשון. בהשראת האהבה הסקנדינבית לטבע נבחר גוון עץ בטקסטורה אורגנית טבעית או בגוון לבן המשתלב היטב בכל חדר.

העריסה של סטוקי היא הרבה יותר ממיטה ולכן בסטוקי החליטו ליצור עריסה ייחודית, מתוך רצון ליצור משהו ייחודי וקרוב ללב, משהו טוב יותר מסתם מיטה קטנה ובטוחה. מיטה שתעניק לחוויה המשמעותית הזו את הכבוד שמגיע לה, עבור התינוק ועבור ההורים.

עריסת תינוק המעוצבת בהשראת רחם האמא. צילום: יח"צ

שלוש אפשרויות במיטה אחת

סטוקי מיני סליפי מיני (0-6 חודשים): הקן החמים והנעים הוא המיטה המושלמת לתינוק שרק נולד. לעריסה גלגלים מסתובבים ניתנים לנעילה, כך שניתן להרדים את התינוק בתנועות עדינות, וכן להעביר את העריסה בקלות בין חדרי הבית  ובכך גם לתרום לחיזוק תחושת ה"ביחד" ולקשר בין התינוק להוריו. העריסה, שגודלה 67 ס"מ בלבד, מתאימה במיוחד בחללים קטנים. המוט והכילה הייחודית המוסיפה רוך ושלווה מעל ראשו של התינוק..

סטוקי מיני סליפי מיני (6-18 חודשים): סטוקי סליפי מיני הופכת בקלות למיטת תינוק באמצעות ערכת הארכה פשוטה המאפשרת לשמור על סביבה רגועה ומוכרת בחדר התינוק הגדל. מכוונים את גובה המזרון לפי קצב הגדילה של הילד ואף בשלב הסקרנות והטיפוס. ייחודי למיטת סטוקי סליפי- ארבעה מצבי גובה למזרן.

סטוקי מיני סליפי מיני (18 חודשים – 3 שנים): ברגע שהילד יתבגר מספיק כדי להיכנס למיטה ולצאת ממנה בעצמו ניתן להסיר דופן אחת של המיטה והמיטה הופכת למיטת מעבר.

עריסה שגדלה ביחד עם הבייבי

עוד משהו: לפני עשרים שנה נולד המושג ™Stokke® Sleepi, ומאז שבה את לבן של משפחות ברחבי העולם והעריסות הפכו לפופולריות ביותר שיש. העיצוב האיקוני ומלא ההשראה שאב אותנו לעולם של דמיון. ולא מדובר רק במראה – העיצוב נולד מהצורך ליצור משהו ייחודי ושימושי יותר מאותה התבנית המרובעת שמילאה את החנויות במשך זמן רב כל כך.

מחיר: 3999 שקלים, ברשת שילב

לפרטים נוספים באתר סטוקי ישראל