כל מה שמעניין הורים אצלכם במייל! הטבות, מבצעים, פרסים, כתבות ועוד המון דברים טובים | רשמו אותי עכשיו

צעצועי אמבטיה, הדור הבא

בתערוכת בייבילנד 2018 תכירו את יוקידו. גישה חדשה לצעצועי אמבטיה מהפכניים ומוצרים חדשניים
צעצוע אמבטיה
יוקידו. צעצועי אמבטיה מהפכניים

צעצועי אמבטיה הם אחת הדרכים הידידותיות להנעים את זמן הרחצה ולהפוך אותו לחוייה של ממש. המותג Yookidoo® צמח והתפתח מתוך סטודיו צעצועים ידוע בארץ בכדי להביא לידי ביטוי את הרוח והאישיות המיוחדת של מי שעמד בראשו. כך התפתח המותג המציג גישה ייחודית למשחק ולמידה דרך מוצרים אינטראקטיביים, חדשניים המפעילים את כל החושים.

המילה האחרונה בצעצועי התפתחות

המותג Yookidoo® ידוע הודות לפיתוח חדשני של צעצועי התפתחות לילדים שטרם נראו כמותם וביצירת קטגוריות משחק חדשות, אשר הפכו את המוצרים לרבי מכר בעולם. מהפכת צעצועי האמבטיה שינתה את אופי הקטגוריה הזו בארץ ובעולם. צעצועי האמבטיה היו כה מהפכניים שהם שינו לעד את אופי הקטגוריה. Yookidoo® שמה לעצמה את האתגר להמשיך ולייצר מוצרים שיעודדו מחקר, גילוי וסקרנות במטרה להביא לאינסוף רגעים של הנאה לקטנטנים.

כדאי לדעת: המותג Yookidoo® המחולק לשתי קטגוריות מוצרים מובילים: מוצרים רכים ומוצרי אמבטיה, נמכר במעל ל-50 מדינות בעולם והגיע ליותר מ-10 מיליון הורים וילדים שחוגגים שוב ושוב תגליות חדשות וזמן איכות באמבטיה.

צעצוע אמבטיה
ברווזון סילון. יוקידו

ברווזון סילון

Jet Duck create Pirate™, ברווז הסילון הינו ברווז אמבטיה הנע במהירות במים תוך כדי התזת מים מהתותח. מצויד ב- 15 אביזרי פיראט מתחלפים לשינוי התחפושת (עידוד משחק דמיון אינטראטיבי).  סיבוב התותח או הסרת הרגליים של הברווז משפיעים כל אחד על כיוון התנועה במים. בנוסף, מיכל גריפה מחורר המתחבר בקלות לכל סוג אמבטיה ומאפשר אחסון פשוט ומאוורר לאביזרים.

צעצוע אמבטיה
הברווזון שהתחפש לפיראט

לעמוד הפייסבוק הישראלי של יוקידו

לאתר יוקידו

מה עוד בתערוכת בייבילנד?

עוד לא רכשתם כרטיס לתערוכה? לפרטים ולרכישת כרטיסים לבייבילנד 2018