כל מה שמעניין הורים אצלכם במייל! הטבות, מבצעים, פרסים, כתבות ועוד המון דברים טובים | רשמו אותי עכשיו

ספרי ילדים מומלצים

איורים יפים חמושים בערכים של אומץ, חברות וסובלנות, נשזרים בעמודי הספרים החדשים. הצצה לספרי הפעוטות והילדים המומלצים של החודש
ספרי ילדים
ספרים הם עולם ומלואו. צילום: shutterstock

ספרי ילדים הם צוהר לעולם הדמיון, לרעיונות ולחלומות. לעלעל בעמודים המאוירים, לקחת שאיפה מהריח של "חדש" העולה מהדפים. אין כמו חוויית הקריאה (וההקראה) של ספרים. הנה כמה מספרי הילדים החדשים שהגיעו אל המדפים בחנויות הספרים:

יום ארוך מאוד

כתבה ואיירה: נועה קלנר | ערכה: דבורה בושרי

כשילד אמיץ יוצא יום אחד לחקור ארצות ולחפש את האריה הצהוב, לא בטוח שהוא רוצה שותפה. אבל אחותו הקטנה מצטרפת בכל זאת… הרפתקה צבעונית לעיניים וסיפור המחמם את הלב.

זהו ספרה הראשון של המאיירת נועה קלנר, המנהלת האמנותית של פסטיבל ״אאוטליין – איור ומילים בירושלים״ שיתקיים השנה בפעם השלישית, מאיירת ומורה לאיור.

36 עמ' |  68 ₪ בחנויות הספרים

 

פילים לא מתקבלים

כתבה: ליזה מנטצ'ב | איירה: טאי-יון | תרגמה: ראובת ניצן

כשבמועדון המקומי של חיות המחמד לא מרשים לילד להיכנס עם פילון המחמד שלו, הוא חובר לילדים אחרים שמגדלים חיות קצת שונות מהמקובל. ביחד הם מוצאים פתרון יצירתי לבעיה שלהם – ומעניקים לכולנו שיעור על קבלת האחר ועל טוב-לב.

"סיפור שטוף אור, מענג ושנון." – The New York Times Book Review, "מתוק ומעצים" – Kirkus Reviews

32 עמ' | 68 ₪ בחנויות הספרים

ספרי ילדים
ספרים חדשים ומומלצים לפעוטות ולילדים. צילום: יח"צ

אין לי אבל יש לי

כתב: יובל אברמוביץ' | איורים: ענבל שריד בר-שקד | עריכה: עטרה אופק | חדש בהוצאת "הרשימה"

לילה אחד, לפני השינה, גיא מחליט לעשות ספירת מלאי לצעצועים הפזורים בחדרו.
"יש לי משאית, ויש לי מטוס, יש לי מנורה, יש לי קוביות"… "אבל מה זה? אין לי גיטרה כמו של נירית, אין לי חללית כמו בגן ואין לי בובת סוס פוני כמו ליוני. זה לא הוגן". ואז אימא מציעה: "מה דעתך לשחק משחק קטן? משחק שקוראים לו 'אין לי – אבל יש לי'."

"אין לי אבל יש לי" נולד בעקבות תרגיל חינוכי שקיים יובל אברמוביץ' בביתו בתקופה בה בנותיו פרצו שוב ושוב במריבות שעסקו ב-"זה שלי!" ו-"אל תגעי!". "יום אחד תליתי פתקי 'ממו' צהובים על כל החפצים ברחבי הבית, על הכל היה כתוב "שלי". אמרתי להן: "בתכלס, הבית הזה וכל מה שבו הוא שלי. אני משלם על זה. נעים לכן שאני מציין את זה? אין שלי, יש שלנו. ויש לנו הרבה." "אין לי אבל יש לי" מבקש ללמד את ילדי עידן השפע של שנות האלפיים להעריך את העושר שיש בחייהם ולהבין שגם אם אין לנו את כל מה שאנחנו רוצים – טוב שיש דברים שאפשר לחלום עליהם. הספר כולל 45 עמודים צבעוניים, מתוכם שישה עמודים עמוסים בחפצים המיועדים למשחק "אין לי אבל יש לי" עם ילדיכם.

הספר מיועד לגילאים שלוש ומעלה

45 עמ' | 64 ₪ בחנויות הספרים ובאתר

 

ספרים חדשים בסדרת "דג הקשת" האהובה

זוכת פרס כריסטופר לספרות ילדים, פרס המבקרים של יריד הספרים בבולוניה ופרס מועצת הילדים האמריקנית. ספרי דג הקשת הם קלאסיקה מודרנית המגישה לקוראים הצעירים מסרים רגישים בדרך יצירתית ומדויקת. מרכוס פיסטר יצר לראשונה את דג הקשת לפני 27 שנים ומאז מיליוני ילדים מכל רחבי העולם גדלים עם הדג הצבעוני והחכם. ספרי הסדרה זכו בפרסים רבים והיו לרבי-מכר בעשרות שפות.

כתב ואייר: מַרְכּוּס פִיסְטֶר | עברית: ראובת נצן

לילה טוב דג הקשת – ספר קרטון לפעוטות

דג הקשת הקטן לא מצליח להירדם. איזה מזל שאימא נמצאת שם לצדו! היא תשמור עליו מכל צרה, תפיג את פחדיו ותנעים את חלומותיו. ששש… תראו איך הוא כבר שוקע בשינה מתוקה!

14 עמ' | 68 ₪

דג הקשת במעמקי הים

זרם מים חזק תולש לדג הקשת את קשקש הכסף האחרון שלו. הוא מרגיש שהוא חייב למצוא אותו! הקשקש הולך ושוקע בתוך ערוץ תת-ימי, ודג הקשת צולל מטה מטה בעקבותיו. בדרכו הוא פוגש יצורים מרהיבים ממי המעמקים ורוכש לו חברים חדשים.

32 עמ' | 74 ₪