כל מה שמעניין הורים אצלכם במייל! הטבות, מבצעים, פרסים, כתבות ועוד המון דברים טובים | רשמו אותי עכשיו

פיתוח חדשני נגד שכחת ילדים

מערכת הכפתור בייבי משיקה בתערוכת בייבילנד 2018 מצלמת רכב שמצלמת בזמן אמת את המושב האחורי. בלי לסובב את הראש
מצלמה ברכב, הכפתור
babycam5 מערכת הכפתור. פיתוח מציל חיים. צילום: שירה זיו

בטיחות ושקט נפשי: חברת הכפתור משיקה לרגל בייבילנד 2018 את מערכת BABY cam 5 – מצלמת הרכב שמצלמת בזמן אמת ותוך כדי נהיגה את המושב האחורי. הפיתוח החדשני, שיצטרף למערכת הכפתור בייבי למניעת שכחת ילדים ברכב, מאפשר מבט על הילדים במושב האחורי, מבלי לסובב את הראש, לאורך כל הנסיעה.

שדרוג חשוב למערכת מצילה חיים

למערכת "הכפתור בייבי" למניעת שכחת ילדים ברכב מצטרף חידוש טכנולוגי בטיחותי, המאפשר להורה להשגיח על הילדים היושבים במושב האחורי מבלי לסובב את הראש במהלך הנהיגה. באמצעות מצלמת  BABY cam 5 יכול ההורה לצפות בנעשה במושב האחורי בווידאו, דרך מסך מובנה קטן המותקן בדשבורד ליד ההגה.

הכפתור
מבלי לסובב את הראש

"הכפתור בייבי" זו המערכת היחידה בארץ ובעולם הנותנת פתרון טכנולוגי יעיל וכולל למניעת שכחת ילדים ברכב, ועכשיו מצטרף אליה הפיתוח הנוסף שישדרג את יעילותה.

מערכת "הכפתור" זוכת פרס מוצר השנה 2018 פועלת בטכנולוגיות eCall, מחוברת למוקד חירום אנושי מיומן המאויש 24/7 365 ימים בשנה ומעניקה סיוע אנושי מידי במגוון בעיות ומצוקות: הצלת חיים – סיוע מידי במקרה תאונה, מצוקה רפואית, אירוע בטחוני או פלילי, בתקן e-call.

מניעת שכחת תינוק ברכב – זיהוי הימצאות תינוק ברכב לאחר הכיבוי באמצעות חיישני משקל, איתור ההורים והזנקת צוות חילוץ למקום.

אפליקציה מתקדמת- מעקב אחר הרכב מהנייד, קבלת הכוונה למקום החניה, הודעות התרעה על גרירה ואפשרות בקרה אחר נהג צעיר.

שירותי דרך VIP- שירותי דרך בפריסה ארצית עם התחייבות לזמן ההגעה המהיר בישראל! התנעת הרכב, שירותי גרר, ניידת לטיפול בתקלות טכניות, אספקת דלק והחלפת נקר.

שירותי תקשורת- סיוע אנושי בניווט במקרה של איבוד הדרך, קישור טלפוני  לשיחות דחופות במקרה של חוסר קליטה או סוללה בנייד, וגם שני מספרים קבועים ושירות ניווט קולי.

מה מחכה לכם בתערוכת בייבילנד 2018?

חברת הכפתור מעניקה במתנה ליולדות שיגיעו ליריד צילום ניו בורן ותמונה מעוצבת על ידי צלמת. אורחי התערוכה יזכו למחיר השקה מיוחד:  מערכת הכפתור בייבי ב- 45 ₪ לחודש בלבד  (הנחה של 60%, במקום 115 ₪ !) למסלול "הכל כלול" הכולל את כל שירותי "הכפתור". מצלמת מצלמת BABY cam 5 – בתוספת 10 ₪ בלבד!

עוד לא רכשתם כרטיס לתערוכה? לפרטים ולרכישת כרטיסים לבייבילנד 2018