כל מה שמעניין הורים אצלכם במייל! הטבות, מבצעים, פרסים, כתבות ועוד המון דברים טובים | רשמו אותי עכשיו

המנשא של הסלבס

מותג מנשאי התינוקות הבינלאומי ששיגע את מנהטן, נחת בישראל. נעים להכיר
מנשא טולה ארגונומי מדגם Explore . צילום: יח"צ חו"ל

מותג מנשאי התינוק הבינלאומי טולה (tula), ששיגע את מנהטן, וידוע כמנשא אידיאלי לניו בורן, הגיע לראשונה לישראל.

מדובר בקולקציית מנשאים במהדורה מוגבלת, המצטיינת בפיסים של דוגמאות ועיצובים מיוחדים לצד איכות ונוחות. הקולקציה כוללת מגוון דוגמאות ואיורים, כאשר גולת הכותרת היא ההיבט האופנתי של המוצרים, האספקט של ה-fashion.

הכי קרוב להורים. מנשא טולים (צילומים: יח"צ חו"ל)

סמל סטטוס?

הניו-יורק פוסט כתב כי אימהות "הטולה" במנהטן הפכו לכת חדשה, שמוכנות לעשות הכל כדי להשיג את המנשא שהפך להרבה יותר מרק טרנד, אלא לסמל סטטוס ואייקון אופנה.

בין הדוגמאות תמצאו הדפסים בצורות גיאומטריות, הדפסים אמורפיים של שילובי זריקת צבע, הדפסי לבבות, פרחים, מעויינים, קווים, נקודות ועוד. הקולקציה מתאפיינת בצבעוניות פסטלית רכה של ורוד, תכלת, שמנת, ירוק מנטה ועד הצבעים החזקים היוניסקס של שחור, אפור, לבן ואוופוויט.

אקססורי מעוצב. מנשא טולה

משאירים אבק לכוכבים

המנשא שנתפס כפלא עבור אימהות, נמכר בעולם עד כה במספר מצומצם של חנויות אקסקלוסיביות. אחת לשבועיים יוצאים דגמים חדשים, הנחטפים עוד בטרם הספיקה מכונת התפירה להתקרר. כל דגם של מנשא מיוצר בכמויות קטנות, מה שרק מגביר את הביקוש סביבם.

אחד השחקנים ההוליוודים שנלכדו לא מכבר בעדשת המצלמה הוא דניאל קרייג (מסרטי ג'יימס בונד), כשהוא נושא את בנו במנשא של טולה.

השחקן דניאל קרייג נושא את בנו במנשא טולה. צילום: יח"צ חו"ל

עוד משהו: הקולקציה מציעה שלושה סוגים של מנשאים, ביניהם מנשא המשלב בין שני מנשאים – מנשא ילקוט קלאסי למנשא קשירה מסורתי, מנשא ארגונומי ומתכוונן המאפשר התאמה מרבית באמצעות שינוי מצבי הרוחב והגובה של המנשא, ומנשא טולה ארגונומי המותאם מלידה ללא צורך במתאם.

טווח מחירים: 829-999 שקלים

ניתן להשיג ברשת המנשא הנכון, בייביטבע תל אביב ובאתר

כדאי לדעת: האתר מבצע שליחות עד הבית – ללא עלות