כל מה שמעניין הורים אצלכם במייל! הטבות, מבצעים, פרסים, כתבות ועוד המון דברים טובים | רשמו אותי עכשיו

חגורת בטיחות בהריון

לראשונה בישראל, מוצר נייד ייחודי המתאים את חגורת הבטיחות של הרכב בדיוק לגופה המשתנה של האשה ההרה. אז איך זה עובד?
בטיחות ונוחות. הפטנט של besafe (צילומים: יח"צ)

חשיבותה של חגורת הבטיחות בעת הנסיעה במכונית היא ברורה לכולם. אך הריוניות רבות, נוטות להתחכם ולאלתר פתרונות חלופיים לחגורה הלוחצת על אזור הבטן. המוצר החדש של חברת BeSafe הסקנדינבית נועד לפתור את המצב ולספק בטיחות להריונית ולעובר, במינימום לחץ על אזור הבטן.

בלי לחץ

לראשונה בישראל, מוצר ייחודי אשר מתאים את חגורת הבטיחות של הרכב בדיוק לגופה המשתנה של האשה ההרה. חגורת הבטיחות של BeSafe אינה מפריעה לביצועים הבטיחותיים של חגורת הרכב כלל, אלא מסייעת לאם למקם את החגורה כך שתמיד תישאר במקום הנכון ותספק נסיעה נוחה ובטוחה לאם ולעובר.

בלי לחץ על הבטן ההריונית

מלבד כך שהחגורה מגבירה את הבטיחות, היא מספקת נוחות לאישה בעת הנסיעה. החגורה מתאימה לנשים מהחודש השני להריון. היא ניידת, קלה נוחה לתפעול ומתאימה לשימוש בכל סוגי כלי הרכב.

כדאי לדעת: חגורת הבטיחות להריון של BeSafe נבדקה ואושרה לשימוש עפ"י התקן האירופאי ECE R 16. החגורה מתאימה לשימוש כאמור החל מהחודש השני להריון.

החגורה מתאימה לנשים החל מהחודש השני להריון

עוד משהו: BeSafe הסקנדינבית, מתמחה מזה עשרות שנים בפיתוח וייצור מושבי בטיחות מתקדמים וחדשניים, מתמקדת ומשקיעה משאבי עתק במחקר ופיתוח בתחום מושבי הבטיחות בלבד, מתוך בחירה להתמקצע ולהוביל את התחום. BeSafe מובילה חזון, לפיו אף ילד לא ייפגע באופן חמור בתאונת דרכים. מטרתה לעזור להורים ברחבי העולם לשמור על בטיחות הילדים שלהם.

ניידת וקלה לשימוש. חגורת בטיחות להריונית של Besafe

 

מחיר: 180 שקלים, באולם התצוגה של IBB GROUP, יבואנית בי סייף, בוגבו, בייבי ביורן ובייביזן, משכית 14 הרצליה  03-5407999 אצל המשווקים המורשים ברחבי הארץ ובאתר