כל מה שמעניין הורים אצלכם במייל! הטבות, מבצעים, פרסים, כתבות ועוד המון דברים טובים | רשמו אותי עכשיו

מי גאון שלי? משחקים לימודיים לילדים

איך אפשר ללמד את הפעוט מילים ראשונות בצורה כיפית? כיצד ניתן להכיר את האותיות בדרך חווייתית? לקראת תערוכת בייבילנד 2016, חברת גאוני מציגה את סדרת המשחקים שפותחה במיוחד עבור הקטנטנים
צילום: יח"צ

כשיעל נור-ברקוביץ' הפכה לאמא, הופתעה לגלות כי קיים מחסור במשחקים לימודיים איכותיים ומהנים לפעוטות. כבוגרת תואר ראשון ביזמות עסקית, זיהתה את הפוטנציאל והחליטה ליצור בעצמם משחקים המותאמים לפעוטות. היום חברת "גאוני – משחקים חכמים לקטנטנים" משווקת מגוון רחב של משחקים המתאימים לילדים החל מגיל 9 חודשים ועד 7 שנים.

"תהליך פיתוח המשחק נוצר בקפידה ובחשיבה והתייעצות עם צוות מקצועי בתחום, הכולל קלינאית תקשורת ועורכת לשונית. דבר מאוד חשוב בעיקר במשחקים לימודיים שאסור שיהיו טעויות", מבהירה נור-ברקוביץ'. "הצרכן מקבל מוצר חזק ואיכותי שעמיד יחסית למשחקים אחרים. כל המשחקים עברו בדיקת מכון התקנים הישראלי, מה שאומר שהם מיוצרים מחומרים ידידותיים לילד. בנוסף, אנו משקיעים המון בעיצוב הדמויות ובגרפיקה של המשחק עצמו. למשחקים עוצבו דמויות אנימציה ייחודיות ומקוריות ל'גאוני'. הדמויות ידידותיות לפעוט ולילד וגורמות להם להתחבר אל הדמויות ולמשחק עצמו. דבר שתורם מאוד בהתעניינות הילד במשחק".

אלו מגוון מהמשחקים של "גאוני":

מילים ראשונות

צילום: יח"צ
צילום: יח"צ

כרטיסיות ללימוד מילים ראשונות מגיל 9 חודשים  וכרטיסיות ללימוד מושגים ראשוניים  לגיל שנה וחצי. הכרטיסיות קשיחות וחזקות, מתאימות לגודל אחיזת כף היד של הפעוט וכוללות תמונות ריאליסטיות הקרובות למציאות.

החיה וביתה

צילום: יח"צ
צילום: יח"צ

משחק מגנטי חוויתי, המיועד לפעוטות מגיל שנה וחצי, ומתאים גם לילדים שאינם חובבי פאזלים. על הפעוט להתאים את החיה למקום המחייה שלה, על ידי הצמדת המגנטים.

ניתן גם לשחק עם חיות המגנט בנפרד על כל משטח מתמגנט, כמו לוח מגנטי, דלת או מקרר. המשחק בעמידה תורם מאוד לפעוט עד גיל 3 בחיזוק חגורת הכתפיים ועל כן מומלץ מאוד ע"י מרפאות בעיסוק.

לימוד אותיות

צילום: יח"צ
צילום: יח"צ

משחק מגנט לימודי המותאם לגיל 4 ומעלה, המאפשר להם להכיר את האותיות באופן מהנה. עוד נושאים בסדרה: לימוד מספרים, מניה, תרגילי חשבון, אות פותחת, איות, קריאה, לימוד קריאת שעון , לימוד קשירת נעליים, אותיות באנגלית, איות באנגלית וקריאה באנגלית.

פשוט לצחוק

משחק משפחתי המתאים לכל בני המשפחה מגיל 4 ומעלה. זהו משחק שלישיות לתרגול שרירי הפנים והמימיקה .