כל מה שמעניין הורים אצלכם במייל! הטבות, מבצעים, פרסים, כתבות ועוד המון דברים טובים | רשמו אותי עכשיו

אינפוגן: מנגישים מידע להורים

הכירו את אינפוגן – אתר ורשת חברתית, שמסייע להורים לבחור מסגרת, מאפשר העברה של תכנים, ומפעיל את אינפוגן שופס - קנייה במחירים מיוחדים. אצלנו בבייבילנד 2019
אינפוגן: אתר ורשת חברתית

קצת פחות ממיליון ילדים נמצאים בגילאי לידה עד 6 שנים, והם מגיעים בכל בוקר לכ-19,000 מסגרות עירייה וכ-15,000 מסגרות פרטיות. אלה הנתונים.

אתר אינפוגן קיים מעל 10 שנים, ויש לו מעל 100 אלף גולשים מדי חודש בממוצע. "הורים מגיעים לאתר כדי לחפש מסגרת חינוכית ולצרוך מדריכים ופוסטים בנושאי הורות וחינוך לגיל הרך" אומרת טל בן ארי, יוזמת ומייסדת האתר.

כלי טכנולוגי המאפשר להורים להיות מעודכנים

"אינפוגן הוקם במטרה לבצע מהפיכה בתחום הגיל הרך בישראל" אומרת טל. "הוא מסייע למחנכים להגדיל את ההשפעה החינוכית בגיל הרך – שהוא הגיל הקריטי ביותר, להתפתחות הקוגניטיבית והאישיותית של הילד, ובמקביל הופכת את ההורים לשותפים מלאים בתהליך החינוכי. אינפוגן יצר פלטפורמה טכנולוגית המתפקדת כממשק של רשת חברתית לכל גן, שמאפשרת למובילה החינוכית לתקשר עם ההורים בצורה יעילה, שקופה, מדויקת ופדגוגית. זאת על מנת לגשר על הפער בין המסגרת החינוכית לבין הבית. בכך הפלטפורמה מאפשרות המשכיות של התהליך החינוכי שהילד מתחיל בגן גם בבית וחוזר חלילה".

אינפוגן: אתר ורשת חברתית

אינפוגן הוא בעצם כלי טכנולוגי המאפשר שיתוף של תכנים, תכניות חינוכיות ותהליכים מהגן ומהבית בצורה חכמה ופשוטה, וכך מאפשר להורים להיות מעודכנים ולהבין מה הילד למד ועל מה לשים את הדגש בבית. למחנכים המערכת מאפשרת יצירת שותפות בתהליך החינוכי תוך מיקוד בחינוך הילד. המערכת פשוטה, מייעלת תהליכים וחוסכת זמן חינוכי יקר, לעומת החלופות המהוות לרוב כגוזלי זמן.

בנוסף, אינפוגן הוא מקור ידע לגבי מפעילים, ספקי יום הולדת מדריכי הורים, שינה והנקה ונותנת להורה מבחר גדול של מדריכים ומידע מפורט עליהם.

אינפוגן שופס: מחירים מיוחדים ומגוון רחב

"צורך נוסף שזיהינו", אומרת טל "הוא אתר מקוון עם מגוון רחב של מוצרים במחירים אטרקטיביים לגילאי לידה עד שש: מוצצים, בקבוקים, אלבומים ומגוון רחב של צעצועים במחירים מפתיעים. באינפוגן שופס אנחנו תורמים 5% מהקניה עבור עמותה שיקרה ללבו של הגולש".

"בחודשים האחרונים אנחנו חווים לחץ ומתח מהמון הורים אשר מתקשרים למוקד שלנו ומביעים חשש לרשום את ילדם לגן עקב מקרי ההתעללות שפורסמו בתקשורת לאחרונה. לאינפוגן יש תווי איכות אשר מומלץ לשים לב ולבדוק האם הם קיימים בגן הילדים שאתם בודקים עבור הילד שלכם. אנחנו מאמינים כי אנו ההורים צריכים להיות ערבים זה לזה, ולכן עלינו להמליץ על הגן שלנו ולספר עליו כמה שיותר, בכדי שהורה מתעניין יוכל לקבל את המידע ולקחת אותו בחשבון".

בתערוכת בייבילנד כל הורה אשר יוריד את האפליקציה של אינפוגן יקבל במתנה מחברת WOW 10 תמונות פולרואיד מתנה.

עוד לא קניתם כרטיס לתערוכת בייבילנד? לפרטים ולרכישה>>