כל מה שמעניין הורים אצלכם במייל! הטבות, מבצעים, פרסים, כתבות ועוד המון דברים טובים | רשמו אותי עכשיו

הצגות ילדים בקיץ

"המסע המופלא לארץ המילים", "ילדי בית העץ", "הכבש הששה עשר" ועוד הצגות ילדים תיאטרליות לחודש יולי. כל ההמלצות
הצגת ילדים
נשיקה בכיס. צילום: בני גם זו לטובה

המסע המופלא לארץ המילים- בכורה!

הרפתקה מצחיקה ע"פ ספרו של רוביק רוזנטל. לילה אחד, נשמעים קולות רחש משונים בחדרם של שירה ודורון. כשהם מדליקים את האור, הם מגלים שמישהו מסתורי בילגן להם את הספריה והפיל את כל הספרים לרצפה. החיפוש אחר 'הפושע הנמלט' מוציא אותם אל מסע הרפתקאות מופלא ב"ארץ המילים", שם יסייעו למילים של השפה עברית במלחמתן במילה-מפלצת המטורללת "אנדרלמוסיה" המאיימת להשמידן. במסעם הם יפגשו מילים שונות ומשונות, מפחידות ומצחיקות, זקנות וצעירות. הם ילמדו הרבה על השפה העברית ועל עצמם, ויגלו שגם למפלצות יש לפעמים לב רך ורגיש. סיפור ההרפתקאות של שירה ודורון מסופר באופן מפתיע, מוטרף ומשעשע, עם הומור רב, ועם אהבה גדולה לשפה העברית.

ההצגה מיועדת לילדים בגיל 5 ומעלה.  שבת 7.7.18 בשעה 10:30. מחיר: 75 ₪

מחזה ובימוי: נועם שמואל, תפאורה: זאב לוי, תלבושות: אביה בש, מוסיקה מקורית: אמיר לקנר, בש// / תנועה: שרון גל, עיצוב וידאו: נמרוד צין/,תאורה: זיו וולושין, ע. במאי: נועה ינאי/ משתתפים: עדי ארד, דן קיזלר, רוני מרחבי, בר אקרמן, הלל קפון, אסף דגני, קרן סלנט

ילדי בית העץ על־פי ספרו של רן כהן אהרונוב

אבא של ערן בנה את בית העץ עוד כשהיה בגן חובה ומאז זה הבית שלו ושל חבריו. מעבר לגבעה הולכת ונבנית השכונה החדשה, ובקרוב יסללו אליה כביש. לשם כך עומדים לכרות את חורשת האלונים ואיתה גם את עץ האלון של ילדי בית העץ. הצטרפו למאבקה של החבורה להצלת החורשה ובית העץ!

ילדי בית העץ
ילדי בית העץ. צילום: בני גם זו לטובה

ההצגה מיועדת לילדים בגיל 8 ומעלה.  רביעי 11.7.18 בשעה 17:30. מחיר: 75 ₪

מחזה: נועה לזר-קינן/ בימוי ודרמטורגיה: נועם שמואל/ מילים לשירים: רן כהן אהרונוב/ לחנים: יאיא כהן אהרונוב, כוריאוגרפיה: שרון גל/ שחקנים: עידן אשכנזי, רועי ויינברג, יעל חיימובסקי, דן קיזלר, סיון קרצ'נר, שוהם שיינר.

אריה הספריה – מחזה מוסיקלי מאת אלי ביז'אווי, על פי ספרה של מישל קנודסן

בספריה ישנם ספרים. וגם כללים מאוד ברורים: אסור לצעוק. אסור לרוץ. אסור גם 'אוכל ושתיה'.  אך מה קורה כשיום אחד נכנס אריה לספריה? הוא לא שואג או משתולל, ובניגוד לציפיות הוא מצטרף לשעת סיפור ומאבק כונניות… לא לכולם זה מסתדר, זה הרי לא 'לפי הספר'  (סליחה? אריה? בספריה? – זה לגמרי לא בסדר!) עוד יתגלה שעל כללים חשוב לשמור, אבל לא רק: חשוב מאוד גם, פה ושם, לנער מהם אבק.

ההצגה מיועדת לילדים בגיל 4 ומעלה.  שבת 14.7.18 בשעה 10:30. מחיר: 75 ₪

מחזה: אלי ביז'אווי, בימוי: רוני פינקוביץ', מוסיקה: רן בגנו, כוריאוגרפיה: עוז מורג, תפאורה: לילי בן נחשון, תלבושות: לילי בן נחשון ורוני שלזינגר, עיצוב בובת אריה: רויטל אריאלי, תאורה: קרן גרנק/ קורפטיטורית: שחר גלזר/ שחקנים: אור אילן/ יעל צ'חנובר, נעמה אמית, יגאל ברנר, אופיר וייל, מאיה מדג'ר, דן קיזלר

אריה הספריה
אריה הספריה. צילום: בני גם זו לטובה

קאיטוש הילד המכשף – פנטזיה תיאטרלית על פי ספרו של יאנוש קורצ'אק- הצגה חדשה

קאיטוש הוא ילד יחיד ומיוחד. הוא אמיץ, חסר סבלנות, שובב ובעל דמיון מפותח. המורה בבית הספר נוזף בו תמיד, חבריו לכיתה לועגים לו ואביו מאוכזב ממנו- אבל קאיטוש חולם להיות מכשף. לאט לאט ובכוחות עצמו הוא מאמן את עצמו ולומד לבצע כשפים. המכשף הצעיר לומד להכיר את כוחותיו ויוצא להרפתקה מלאת קסם שתחילתה בכיתה בוורשה וסופה הרחק הרחק, בטירתו של המכשף החזק בעולם. באמצעות טכניקות של תיאטרון סיפור ואנסמבל שחקנים המחליפים דמויות בקצב מסחרר, יסופר סיפורו של קאיטוש, הילד המכשף- סיפור על דמיון, על חברות, על כוח בלתי מוגבל- ועל האחריות הכבדה שמתלווה אליו. זוכת פרס הבימוי ופרס השחקן המצטיין בפסטיבל חיפה הבינלאומי להצגות ילדים 2018.

ההצגה מיועדת לילדים בגיל 12-7.  שבת 21.7.18 בשעה 10:30. מחיר: 75 ₪

מחזה: איתן מושקובסקי, בימוי: גמא פריד, ליווי דרמטורגי: אורי אוריין, מוסיקה מקורית: רוני רשף, תפאורה: ליטל רייס, תלבושות: זהר אלמליח, תנועה: טל קון, תאורה: יניר ליברמן, ע במאי: ניצן טורטל משתתפים: שיר אברמוב, גולן גרוס, הגר טישמן, רוי סער, מיכאל שומרון

קאיטוש הילד המכשף
קאיטוש הילד המכשף. צילום: לירן לוי

נשיקה בכיס – מחזה מוסיקלי ע"פ שיריה האהובים של המשוררת שלומית כהן אסיף

הצגה על חברות אמת ואהבה בין חברים. ארבעה ילדים, החברים הכי טובים מהגן, מגלים יום אחד שרות חברתם הטובה, עומדת לעבור לגור באמריקה. הארבעה מחליטים לעשות הכול בכדי להישאר יחד ולא להיפרד.

ההצגה מיועדת לילדים בגיל 8-4.  רביעי 25.7.18 בשעה 17:30. מחיר: 75 ₪

מחזה ובימוי: יערה רשף נהור/ לחנים: דידי שחר/ תפאורה ותלבושות: רות מילר ואלונה ויינשטיין/ עיבודים וניהול מוסיקלי: איתמר גרוס/ תנועה: שרון גל/ תאורה: אורי מורג/ ע. במאי: אסנת כץ גל/ שחקנים: יגאל ברנר, מיכל פרדקין, יעל חיימובסקי, עינת סגל כהן, ישראל גולדרט, רותם כ"ץ/ רביב מדר

הכבש הששה עשר- מחזה מוסיקלי ע"פ ספרו של יהונתן גפן

הפקה משותפת של תיאטרון המדיטק ותיאטרון ארצי לילדים ולנוער. סיפורה של חבורת ילדים המגיעה אל הגן. הם מחפשים את דניאל, חברם הטוב שנעלם, ויחד הם מגלים את ערכה המופלא של החברות. מחזה מוסיקלי המביא אל הבמה את הלהיטים הגדולים מספרו האהוב של יהונתן גפן: "גן סגור", "הילדה הכי יפה בגן", "אני אוהב שוקולד", "איך שיר נולד" ועוד רבים אחרים.

ההצגה מיועדת לכל המשפחה.  שבת 28.7.18 בשעה 10:30. מחיר: 75 ₪

בימוי: משה קפטן / תפאורה: במבי פרידמן / תלבושות: מאור צבר / מוסיקה: יוני רכטר / ניהול מוסיקלי: טל בלכרוביץ', תנועה: עוז מורג/ שחקנים: ניר שיבר / שי ארז'ואן,  גיא עקיבא / ישראל גולדרט /גיא רוזן,  לביא זיטנר /יעקב תמרי,  אילנית גרשון / תימור כהן / נועה גורן,  עידו רוזנברג / אבירם קליך /עמית רייס, הילה שלו / עדי רביד,  רוני מרחבי / גליה פטילון.

הכבש ה-16
הכבש ה – 16. מדיטק חולון. צילום: יוסי צבקר

תיאטרון המדיטק לילדים, חולון – שד' גולדה מאיר 6 (מול קניון חולון) חניה חינם.

טל' לרכישת כרטיסים: 1800-20-29-30 ובאתר מדיטק חולון