כל מה שמעניין הורים אצלכם במייל! הטבות, מבצעים, פרסים, כתבות ועוד המון דברים טובים | רשמו אותי עכשיו

הכי קרוב לחו״ל

שלוש שעות וחצי ברכב, שני זאטוטים וחופשה משפחתית אחת. בלי להחתים דרכון, בלי מניירות, נחתנו באילת. אבל פייר, הרגשנו בחו״ל
בריכה מלון אריאה
עצים גבוהים מקיפים את הבריכה. מלון אריאה. צילום: אסטרל

קצת לפני פסח. מעט לפני הבחירות. תזמון פנטסטי להרחיק מהנוף האורבאני ולהתפנק באחת הערים התוססות ביותר בישראל. אוסף האטרקציות, בתי המלון המפוארים, ארוחות השחיתות, הבילויים, השופינג ללא המע״מ ושדה התעופה החדשני, הופכים את אילת לטוענת לכתר "מלכת התיירות של ישראל" ולשחקנית מובילה במגרש התיירות המקומי.

היי דרומה

אז ארזתי את שני הזאטוטים, בגילאי 3 ו-6, את הבעל ומזוודה אחת ויצאנו לדרך. לעיר הדרומית.

קצת פחות מארבע שעות בילינו בדרכים. הרבה מדבריות, נופים הרריים מפעימים, בעלי חיים שלא פוגשים בעיר ופלייליסט אהוב, הפכו את הנסיעה לנעימה יחסית. עצרנו בדרך בנקודת תצפית עוצרת נשימה באזור מכתש רמון. האיילים מסתובבים בנונשלנטיות, מוסיפים פסטורליות אותנטית לתפאורה המושלמת. סיור קצר בחוות האלפקות (ראו כאן מה חשבנו) והופ! הרגנו עוד שעה מהדרך.

מכתש רמון
איילים מסתובבים בנונשלנט באזור מכתש רמון

חופשה ללא Wi Fi: אפשר גם אחרת – חופשה במדבר עם ילדים 

חמישה כוכבים, פירסט קלאס

שמנו פעמינו למלון אריאה (לשעבר "יו-סוויטס" ו"מרידיאן"), שנפתח לראשונה השנה במיתוגו החדש והצטרף לקבוצת רשת מלונות אסטרל. מלון הסוויטות זכה לדירוג הרשמי של חמישה כוכבים, ולדעתנו, הוא הרוויח אותו בענק.

♦ החדרים: 

246 סוויטות רחבות ידיים, מצוידות בפסיליטיז טובים ובכל שדרוש לחופשה משפחתית בסטנדרטים גבוהים (כולל חלוקי אמבט ונעלי בית). לקחנו סוויטת ענק (יש 50 כאלה!) ובה שני חדרי שינה, שני חדרי אמבטיה ושירותים, סלון ומטבחון. ההפרדה בין אזור הילדים לאזור ההורים היא מבורכת בחופשות מהסוג הזה, מאפשרת רגעים די-נדירים של פרטיות. מיטת ההורים רחבה ומפנקת עם מזרן נוח, ושתי מיטות יחיד בחדר הילדים, שאצלנו חוברו להן יחדיו. העובדה שבאזור הילדים יש טלוויזיה, חדר אמבטיה ושירותים משלהם, תרמה מנת "אחריות של גדולים" לאגו של הקטנים.

ההיילייט של החדר הוא המרפסת המרווחת (כמעט 30 מ"ר) המשקיפה לבריכה הנהדרת, שכמעט-טובלת בים הכחול הגדול, הנושק להרי עקבה העצומים. שולחן קפה אחד ושתי מיטות שיזוף עשויות ראטן, מציעים לקטוף פיסה של שקט.

סוויטה במלון אריאה
סוויטה דה לקס. צילום: אסטרל

♦ התפאורה: 

עשרות דקלים גבוהים ומרשימים מקיפים בריכה יפיפייה, הממוקמת מרחק פסיעה מהים (חוף פרטי עם פעילויות וספורט ימי בעונה). מיטות שיזוף רחבות, פינות רביצה מפנקות ושמשיות עשויות קוקוס, שולחים קריצה למחוזות אקזוטיים בעולם. מרבדים קטנים של פרחים וצמחייה מטופחת ורעננה, מעטרים כל פינה במרחבים הציבוריים. נראה שהגינון והתחזוקה נשלטים כאן ביד רמה וטובה.

בריכה מלון
הבריכה במרחק פסיעה מהים הכחול הגדול

 

בריכה
רגע של התבוננות

המלון מציע פסיליטיז נוספים, ביניהם מתחם ספא וטיפולים, מועדון דאנס בר עם הופעות בערבים וכמובן מועדון ילדים מצויד בדברים-החשובים-באמת (נו טוב, בחופשה עם ילדים).

מועדון ילדים במלון
מועדון הילדים בסמוך לבריכה

 

מועדון ילדים
מאובזר במה שחשוב (באמת) לילדים

♦ האוכל: 

טרי, מגוון ובשפע! תפריט קולינרי משובח בניצוחו של השף מיכו אוקוביץ. היצע עשיר ומגוון במיוחד, הכולל שימוש בחומרי גלם טריים, עמדות אסתטיות של פלאפל, שווארמה, דגים, ממולאים לצד אסאדו, אנטריקוט, עגל, הודו, קציצות ועוד לקרניבורים שבחבורה. רפרטואר מרשים בעולם הסלטים (עם המצאה גאונית: קערת זכוכית!) וקינוחים מוקפדים שלא יביישו מסעדה תל אביבית מצליחה. וזה עוד לפני שהתחלתי ללרלר על ארוחת הבוקר במלון, המוגשת אף היא בסגנון מגה-בופה עשיר, מפנק ביותר ובטוב-טעם.

קינוחים במלון
קינוחים מוקפדים שלא נופלים על מסעדה מצליחה בתל-אביב

המיקום:

לוקיישן, לוקיישן, לוקיישן. הקרבה לקניון ("מול הים") ולטיילת שוקקת החיים, העמוסה באטרקציות ופעילויות לילדים, מוסיפה נקודות זכות רבות וטובות למלון.

מכונית לילדים
אטרקציות לילדים בטיילת אילת

♦ השירות: מצוין. אדיב מאוד, מחויך ומנומס.

הניקיון: ברמה גבוהה מאוד. ניכר כי המלון מתוחזק היטב. החדרים מצוחצחים והמרחבים הציבוריים נקיים מאוד. מעניין לדעת שהרשת קיבלה ציון לשבח בתכנית "הכולל כלול" ובמבחן הניקיון של חדשות 12.

עוד משהו: משפחות עם תינוקות ייהנו משירות הכולל ציוד ייעודי לתינוקות שימתין להם בסוויטה בתיאום מראש (טיולון, מיטת תינוק, אמבטיית תינוק עם דפני ועוד) וממגוון של מנות אוכל מרוסקות בחדר האוכל.

במשפט אחד: הפריים-לוקיישן, השירות המצוין, החדרים המרווחים והאוכל המופלא – הופכים את המלון לחוויית אירוח נפלאה. מומלץ בחום למשפחות.

מרכז ההזמנות בטלפון 08-6388882 (יש דילים אטרקטיביים לפסח) לאתר המלון

הצעת בילוי באילת: פארק אתגרים – קופצים ונהנים

אחת האטרקציות המאתגרות בעיר הדרומית היא – פארק החוויות והאתגרים "טופ 94", המיועד לגילאי 5 ומעלה. פארק האקסטרים מתפרש על פני שטח של כ-4000 מ"ר, ובו פארק חבלים, קירות טיפוס בדרגות שונות, מיני באנג'י, פיינטבול, חץ וקשת, ג'ימבורי לגילאי 7 ומעלה ואפילו מתחם קארטינג פתוח לחובבי הז'אנר. חלל המתחם הוא גדול, מרווח, נעים, נקי וממוזג (מצרך מבוקש בחום האילתי). מומלץ!

מטפסי הרים, הדור הבא

 

מדרגות לשמיים. מטפסים וקופצים

 

ניפגש בנינג'ה 2020

 

יורים ונהנים. חץ וקשת