כל מה שמעניין הורים אצלכם במייל! הטבות, מבצעים, פרסים, כתבות ועוד המון דברים טובים | רשמו אותי עכשיו

גן גורו: קפיצה קטנה לאוסטרליה

פארק החיות האוסטרלי גן גורו, השוכן בעמק המעיינות, חוגג 20 שנים להיווסדו. לרגל החגיגות, מוזמנים המבקרים להשתתף בהגרלה. הפרס: כרטיס טיסה זוגי לאוסטרליה
מתי פעם אחרונה ליטפת קנגורו? (צילום: נדב כפיר)

מתחשק לכם ללטף קנגורו או לראות מקרוב קקדו? אתם לא חייבים לטוס לחצי השני של העולם. בלב עמק המעיינות נמצא כבר 20 שנים גן גורו, פארק החיות האוסטרלי, המאפשר מפגש קרוב ובלתי אמצעי עם סוגי חיות שונים המאפיינים את היבשת האוסטרלית.

בין החיות הנמצאות בפארק תמצאו קואלות, קזואר, אמו, שועלים מעופפים, מיני זוחלים ועוד. הייחוד של הגן הוא במתחמים הפתוחים בהם ניתן לפגוש את החיות מקרוב, להאכיל ואף ללטף אותן. כך תוכלו לסרק עיזים ננסיות, להאכיל בפירות תוכים לוריים ולהצטלם מקרוב עם קנגורו.

לאחרונה נפתחה בגן גורו צפריית תוכים אוסטרלים חדשה. הצפרייה רחבת ידיים ובה קקדו, גאלה ואקלקטוסים. סוגי תוכים אלו נפוצים באזורי החוף באוסטרליה, חיים בלהקות גדולות וניתן לראותם באזורי חורש ובמקומות ישוב.

עוד התחדש גן גורו בהגדלת שטח המחיה ללהקת הקנגורו, המאפשר להם מרחבים פתוחים יותר ולקהל מפגש נינוח, ליטוף והאכלתם מכף היד. את השטח החדש צוות הגן פותח וסוגר לסירוגין בהתאם לעונה ולצורך. נסללו בו דרכים, הוקמו מחסות ומפל קטן במרכזו.

בנוסף, לאחרונה בקעו בגן שלושה גוזלי קוקברה צוחקת – סוג של שלדג אוסטרלי, הגדול ביותר מבין השלדגים. הגוזלים עתידים להישאר עם הוריהם, כיוון שגם בטבע הגוזלים לא נוהגים לעזוב ומקימים קולוניות משפחתיות רחבות.

לצד מתחמי החיות, אפשר למצוא במקום גם מתחם מבוכים הכולל מבוך צמחיה ענק ומבוכי היגיון.

לרגל חגיגות ה-20, מזמינים בפארק גורו את המבקרים להשתתף בהגרלה עם הפרס המפתה: כרטיס טיסה זוגי לאוסטרליה. ההגרלה תתקיים בין מבקרי הגן. עמדת הרשמה ממוחשבת להגרלה תוצב בכניסה לגן החיות. ההגרלה תתקיים בתאריך 8/11/16. תקנון ההגרלה מצוי באתר חוויות ניר דוד.

עוד טיפ: אם כבר הגעתם לגן גורו, מומלץ מאוד להמשיך את הטיול בביקור בפארק המעיינות הסמוך, המקבץ בתוכו שלושה מעיינות יפהפיים למרגלות הר הגלבוע. הטיול בפארק נעשה ברגל, באופניים או ברכבים ירוקים, ומולץ לעצור במקומות המיועדים לכך, לשכשוך מרענן במעיין או לפיקניק.

איך להגיע? בכביש 669 בכניסה לגן השלושה, פונים שמאלה אל הכניסה למגרש החנייה של גן גורו.

כמה? 46 שקלים (מגיל שנתיים ומעלה)

שעות פתיחה: ימים א'-ה' + שבת 9:00-20:00 יום שישי 9:00-15:00

לפרטים נוספים: באתר, בפייסבוק או בטלפון  04-6488060