כל מה שמעניין הורים אצלכם במייל! הטבות, מבצעים, פרסים, כתבות ועוד המון דברים טובים | רשמו אותי עכשיו

הצגות ילדים מומלצות

פותחים את השנה החדשה עם הצגות איכות לילדים: נשיקה בכיס, פרפרים בבטן, לציונה יש כנף אחת, המכשפה בבית ממול ועוד. כל הפרטים
הצגת ילדים
פרפרים בבטן. צילום: אייל לנדסמן

הצגות ילדים הן מסוג הבילויים האהובים על כל בני המשפחה. לפניכם הצגות הילדים המומלצות לחודש ינואר 2019:

נשיקה בכיס – מחזה מוסיקלי

הצגה על חברות אמת ואהבה בין חברים. ארבעה ילדים, החברים הכי טובים מהגן, מגלים יום אחד שרות חברתם הטובה, עומדת לעבור לגור באמריקה. הארבעה מחליטים לעשות הכול בכדי להישאר יחד ולא להיפרד. מחזה מוסיקלי על-פי שיריה האהובים של המשוררת שלומית כהן אסיף.

מחזה ובימוי: יערה רשף נהור/ לחנים: דידי שחר/ תפאורה ותלבושות: רות מילר ואלונה ויינשטיין/ עיבודים וניהול מוסיקלי: איתמר גרוס/ תנועה: שרון גל/ תאורה: אורי מורג/ ע. במאי: אסנת כץ גל/ שחקנים: יגאל ברנר, מיכל פרדקין, יעל חיימובסקי, עינת סגל כהן, ישראל גולדרט, רותם כ"ץ/ רביב מדר

ההצגה מיועדת לילדים בגיל 8-4, שבת  5.1.19 בשעה 10:30 מחיר: 75 ₪

הצגת ילדים
נשיקה בכיס. צילום: בני גם זו לטובה

המכשפה בבית ממול – סיפור הרפתקה מותח ומשעשע

סיפור הרפתקה מותח, משעשע ומלא דמיון, במהלכו שלושה ילדים שונים ובודדים חוברים יחד במטרה למגר את ה"מכשפה" של השכונה. במהלך המבצע הנועז יצליחו להתעלות מעל לשיפוטיות והדעות הקדומות, לגלות חברות אמיצה ואת כוחם כיחידים וכקבוצה. אפילו תקווה, השכנה הערירית, ספק זרה ספק מכשפה, תצליח להיגאל מבדידותה ולקחת חלק במשחק היצירתי של החבורה. זוכה בפרס התאורה, ציון לשבח על המחזה ועל המשחק בפסטיבל חיפה להצגות ילדים 2012.

מחזה: יואב בר-לב ועירית קפלן/ בימוי: יואב בר-לב/ עיצוב תפאורה ותלבושות: הדס מוצרי/ מוסיקה: איסר שולמן/ עיצוב תאורה: זיו וולושין/ שחקנים: עירית נתן בנדק/הילה סורג'ון, רוני מרחבי, איתי שור, יקיר פורטל.

ההצגה מיועדת לילדים בגיל 7 ומעלה, שבת  12.1.19 בשעה 10:30 מחיר: 75 ₪

הצגת ילדים
המכשפה בבית ממול. צילום: דניאל קמינסקי

לציונה יש כנף אחת – מחזה מקורי עפ"י ספרו של נעם חורב

ההצגה מספרת את סיפורה של ציונה, ציפור עם כנף אחת, נאלצת להישאר בקן יחד עם אמה בזמן שכולם יוצאים אל הנדידה הגדולה לעבר אי הציפורים. אך ציונה לא ״מרימה כנפיים״ וביחד עם דופיק חברה ( קיפוד עם תלתלים) הם יוצאים ברגל כנגד כל הסיכויים למסע סוחף סוער מלא הרפתקאות, הומור, חברות ובגרות. ציונה מגלה כי כוח הרצון, אמונה וחברות יכולים לקחת אותה לאן שרק תחפוץ ולא משנה כמה בלתי אפשרית הדרך.

"לציונה יש כנף אחת" הינו ספר ילדים העוסק בניצחון עצמי על מגבלה פיזית ונפשית.

עיבוד למחזה: הדס קלדרון ועודד אהרליך, בימוי: עידן עמית, מוסיקה: טל בלכרוביץ תנועה: יוסף אלון, תפעול: איתמר גלעד- שירותי סאונד, עוזרת במאי: טלי אגרונוב, תפאורה: אדם קלר, תלבושות: לימור הרשקו דרור, שחקנים: דלית דוד, תום חודרוב, קרן מרום, יניב סוויסה, ישראל קוגינסקי/יוסף אלון

ההצגה מיועדת לילדים בגיל 9-5, שבת  19.1.19 בשעה 10:30 מחיר: 75 ₪

הסודות של מאי – דרמת נעורים סוחפת ומרגשת

כשמאי בת ה-14 צריכה להכין לבית הספר עבודה על המשפחה שלה, היא מוצאת את עצמה בבעיה: אמה מעולם לא הייתה מוכנה לספר דבר על משפחתה וילדותה. מאי נחושה לגלות את סודות המשפחה האופפים אותה. היא מוצאת את עצמה בהרפתקה שמובילה לעולמות רחוקים – אלא שהם נמצאים הרבה יותר קרוב ממה שניתן להעלות על הדעת!

מחזה: שלומית ארנון בר לב וליאת פישמן לני/ בימוי: שלומית ארנון בר לב / תפאורה: זאב לוי / תלבושות: אביה בש / מוסיקה: איסר שולמן/ תאורה: מאיר אלון/ ע. במאית: ליאת פישמן לני/ שחקנים: נוהר קורן, בל וענונו, ליאת פישמן לני, אודליה סגל, אודי פרסי, ניר שטראוס.

ההצגה מיועדת לילדים בגיל 9 ומעלה, שבת  26.1.19 בשעה 10:30 מחיר: 75 ₪

הצגת ילדים
הסודות של מאי. צילום: בני גם זו לטובה

פרפרים בבטן – חווית תיאטרון לקטנטנים בשילוב אמנויות

"פרפרים בבטן" היא הצגת יחיד מלאת קסם וללא מילים המשלבת מוסיקה, וידאו-ארט, אנימציה, בובות וצלליות. זהו סיפורה של ילדה שרודפת אחרי הפרפרים שלה שנעלמו. היא מזמינה את הילדים הנוכחים בהצגה להשתתף איתה במרדף אחר הפרפרים האבודים והיא מכניסה אותם לעולמו הקסום של התיאטרון. הילדים, שהופכים במהלך ההצגה לחלק בלתי נפרד מהאירוע הססגוני, עוברים חוויה מיוחדת ומלאת הפתעות.

יוצרת ובמאית: אלינור אגם בן-דוד / עיצוב: סטודיו PRAKTIK / אנימציה: סטודיו PRAKTIK בשיתוף עם נועם אמיר / עיצוב בובות: רותם כהן / עיצוב תלבושת: אירית אגם / מוסיקה: אריאל קשת/ שחקנית: טולה דמארי

ההצגה מיועדת לילדים בגיל 3.5-1.5, שבת  26.1.19 בשעה 11:00 מחיר: 45 ₪

תיאטרון המדיטק לילדים, שד' גולדה מאיר 6 (מול קניון חולון). חניה חינם.

טל' לרכישת כרטיסים: 1800-20-29-30 | ובאתר מדיטק חולון